Η Honda προχώρησε σε ενημέρωση για το επιχειρηματικό της σχέδιο της σχετικά με τις πρωτοβουλίες ηλεκτροκίνησης για το 2024 και την επενδυτική της στρατηγική συνοψίζοντας ως εξής:
- Προσέγγιση των στόχων ηλεκτροκίνησης:
Η Honda εξακολουθεί να πιστεύει πως τα EV είναι η αποτελεσματικότερη λύση στον τομέα των μικρών μέσων κινητικότητας, όπως μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα και ο στόχος της, τα EV και τα FCEV να αποτελούν το 100% των παγκόσμιων πωλήσεών της μέχρι το 2040, παραμένει αμετάβλητος. Η εταιρεία στοχεύει να καταστεί ισχυρή μάρκα EV, με στιβαρή μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη επιχειρηματική προοπτική.
- Διαρθρωτική μεταρρύθμιση διαδικασιών προμηθειών και παραγωγής:
Μέσω καθετοποιημένης αλυσίδας αξίας EV με κύρια εστίαση στις μπαταρίες, από το 2030, η Honda θα μειώσει το κόστος των μπαταριών στη Βόρεια Αμερική πάνω από 20% έναντι του σημερινού.
Θα δημιουργήσει ανταγωνιστική επιχειρηματική δομή με στόχο τη μείωση του συνολικού κόστους παραγωγής κατά περίπου 35%. Υπάρχει ήδη η θετική προοπτική εξασφάλισης ικανής ποσότητας μπαταριών για την προγραμματισμένη παραγωγή περίπου 2 εκατομμυρίων EV ετησίως.
- Στρατηγική γκάμας EV:
Θα κυκλοφορήσουν παγκοσμίως επτά μοντέλα Honda 0 Series έως το 2030, ως ναυαρχίδες της Honda EV, συμπεριλαμβανομένων διαφόρων μοντέλων μικρού και μεγάλου μεγέθους. Στο πλαίσιο της ηλεκτροκίνησης με το Honda Mobile Power Pack e: (MPP), η Honda θα παρουσιάσει ένα προϊόν μικροκινητικότητας εξοπλισμένο με 4 MPP, στην Ιαπωνία, εντός του 2026, ενισχύοντας τις εφαρμογές MPP.
- Χρηματοοικονομική στρατηγική:
Η Honda σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 10 τρισ. γιεν (59 δισ. ευρώ) σε πόρους έως το 2031, που προβλέπεται να ξεκινήσει η περίοδος πλήρους εκλαΐκευσης των ηλεκτρικών οχημάτων. Θα προχωρήσει σε τολμηρές επενδύσεις για τη μελλοντική τη ανάπτυξη και για τις αποδόσεις των μετόχων.