Η Hyundai Motor δήλωσε ότι η κινεζική κοινοπραξία της δέχεται εθελούσιες αποχωρήσεις και αναθεωρεί διάφορα “σχέδια βελτιστοποίησης” στα εργοστάσιά της, μετά την πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων στη βασική της αγορά.
Η Κίνα σημείωσε το 2018 την πρώτη μείωση στις πωλήσεις αυτοκινήτων για πάνω από δύο δεκαετίες, καθώς η πίεση από τον καταστρεπτικό εμπορικό πόλεμο με τις Ηνωμένες Πολιτείες και η σταδιακή κατάργηση των φορολογικών ελαφρύνσεων στα μικρότερα αυτοκίνητα, έπληξαν τις επιχειρήσεις στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων παγκοσμίως.
Η επιβράδυνση της οικονομίας της Κίνας ωθεί πολλούς κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως η Nissan, να μειώσουν την παραγωγή τους στη χώρα ή ακόμα και να αποχωρήσουν, όπως η Suzuki Motor.
Για την Hyundai, τα προβλήματα είναι μεγαλύτερα, καθώς μόλις ανακάμπτει από μια διπλωματική διένεξη μεταξύ Σεούλ και Πεκίνου, που είχε αρνητικό αντίκτυπο στη ζήτηση των προϊόντων της Νότιας Κορέας στην Κίνα.
Η Hyundai, μαζί με τη θυγατρική της Kia Motors, ήταν η No.3 αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα μέχρι το 2016, ωστόσο πέρυσι οι πωλήσεις της αντιπροσώπευαν μόνο το ήμισυ της συνολικής παραγωγικής της ικανότητας.
“Η Hyundai Motor εξετάζει διάφορα σχέδια βελτιστοποίησης για την αποδοτικότητα των εγκαταστάσεων, την περίοδο γύρω από τις διακοπές της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς”, αναφέρθηκε πρόσφατα σε δήλωση.
Το κινεζικό οικονομικό περιοδικό Caixin ανέφερε ότι η τοπική κοινοπραξία της Hyundai προβλέπει 1.500 πλεονάζουσες θέσεις εργασίας κατά το πρώτο τρίμηνο και ζήτησε από το προσωπικό να επιλέξει αν θα παραμείνει ή θα φύγει, σύμφωνα με ένα εσωτερικό έγγραφο. Εκπρόσωπος της Hyundai, ωστόσο, δήλωσε ότι δεν έχει ληφθεί απόφαση σχετικά με τον αριθμό των εθελουσίων αποχωρήσεων.
Οι πωλήσεις της Hyundai στην Κίνα υποχώρησαν κατά 23% στο τέταρτο τρίμηνο, ενώ οι ετήσιες πωλήσεις παρέμειναν σχεδόν αμετάβλητες, στα 790.000 αυτοκίνητα στην Κίνα, σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σε σύγκριση με τη συνολική δυναμικότητά της των 1,65 εκατομμυρίων οχημάτων.
Φωτογραφία: theautochannel.com