Η Stellantis θα συναρμολογεί μεγάλα οχήματα πλατφόρμας STLA BEV, Alfa Romeo και Maserati στην Ιταλία, στο εργοστάσιο Cassino.

Το εργοστάσιο συναρμολόγησης Cassino της Stellantis στην Ιταλία, που παράγει οχήματα για τις premium και πολυτελείς μάρκες, Alfa Romeo και Maserati, θα αναλάβει και την παραγωγή οχημάτων, που θα επιμεριστεί αργότερα, βάσει της ευέλικτης πλατφόρμας STLA Large για BEV.

Την ανακοίνωση έκανε ο CEO της Stellantis, Carlos Tavares, όταν επισκέφθηκε το τεχνικά προηγμένο εργοστάσιο συναρμολόγησης, που κατασκευάζει τις Alfa Romeo Giulia και Stelvio, καθώς και τις Maserati Grecale.

«Το εργοστάσιο του Cassino διαθέτει πλούσια παράδοση καινοτομίας και τεχνολογίας», ανέφερε ο Carlos Tavares. «Τα οχήματα που σχεδιάζουμε στις πλατφόρμες STLA θα φέρουν επανάσταση στην οδηγική εμπειρία, με εξοπλισμό και δυνατότητες αιχμής και γι’ αυτό εμπιστευόμαστε το εξειδικευμένο προσωπικό και την διοίκηση του εργοστασίου στους τολμηρούς στόχους μας. Η υποστήριξη του προσωπικού μας στο Cassino και η προνοητικότητα των τοπικών και εθνικών αρχών ενισχύουν περαιτέρω τις προσπάθειές μας ικανοποίησης των πελατών με καθαρή, ασφαλή και οικονομική μετακίνηση».

Το Cassino είναι το δεύτερο εργοστάσιο της Stellantis στο οποίο ανατέθηκε η παραγωγή οχημάτων βάσει της πλατφόρμας STLA Large, μετά το εργοστάσιο συναρμολόγησης Windsor του Καναδά.

Το εργοστάσιο συναρμολόγησης Cassino, στο Piedimonte San Germano, στην νότια κεντρική Ιταλία, ξεκίνησε το 1972 και είναι εξαιρετικά αυτοματοποιημένο με πάνω από 1.200 ρομπότ και περιλαμβάνει συνεργεία ελασματουργίας, επιμετάλλωσης, βαφής και πλαστικών εξαρτημάτων, με ιδιαίτερη μέριμνα στην οικονομία ενέργειας και πόρων. Έχει μειώσει τη χρήση ύδατος στο ήμισυ έναντι του 2017 και χρησιμοποιεί ηλιακή ενέργεια μέσω φωτοβολταϊκών συλλεκτών στους χώρους στάθμευσής του.

Η πλατφόρμα STLA Large είναι μία από τις τέσσερις εξαιρετικά ευέλικτες αρχιτεκτονικές οχημάτων BEV του προγράμματος ηλεκτροκίνησης της Stellantis. Η STLA Large θα αποτελέσει τη βάση πολλών μελλοντικών οχημάτων των μαρκών της Stellantis και σχεδιάστηκε για να παρέχει έως και 800 χλμ ηλεκτρικής αυτονομίας με συστήματα κίνησης της εταιρείας και σπονδυλωτές συστοιχίες μπαταριών. Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί έχουν την ευελιξία να προσαρμόσουν το μήκος και το πλάτος της πλατφόρμας και τη διαμόρφωση του συστήματος μετάδοσης κίνησης για να την προσαρμόσουν σε συγκεκριμένα σχέδια προϊόντων.

Έως το 2025 η Stellantis θα επενδύsει περισσότερα από 30 δισ. ευρώ σε τεχνολογίες εξηλεκτρισμένης κίνησης και λογισμικού. Στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου του Ομίλου, Dare Forward 2030, στόχος είναι να μειωθούν στο ήμισυ μέχρι το 2030 οι εκπομπές CO2 σε σχέση με το 2021, ενώ η Stellantis επιτύχει κλιματική ουδετερότητα έως το 2038. Παράλληλα, έως το 2030 στην Ευρώπη οι μάρκες του Ομίλου Stellantis θα προσφέρουν αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, στόχο τον οποίο η Alfa Romeo σκοπεύει να επιτύχει νωρίτερα, το 2027.

Προηγούμενο άρθροWomen’s World Car of the Year 2023 το Kia Niro
Επόμενο άρθροΗ ACEA για τον νόμο περί κρίσιμων πρώτων υλών