Σταθερή ανάπτυξη της πλατφόρμας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων CarNext.com – αυτό είναι το σημαντικότερο από τα αποτελέσματα της μητρικής εταιρείας LeasePlan για το δεύτερο τρίμηνο του 2019. 

Ο όγκος B2C της πλατφόρμας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αυξήθηκε κατά 35% στα 15.700 οχήματα, ενώ ο αριθμός των καταστημάτων παράδοσης αυξήθηκε σε 37 σε 22 χώρες. Οι πωλήσεις λιανικής αυξήθηκαν κατά 56%.

Η δραστηριότητα Car-as-a-Service (CaaS) της LeasePlan σημείωσε επίσης αύξηση – ο εξυπηρετούμενος στόλος αυξήθηκε κατά 2,8% και το μικτό κέρδος για την υποκείμενη μίσθωση και τις επιπρόσθετες υπηρεσίες αυξήθηκε επίσης κατά 0,9%.

Η αντίθεση σε αυτά τα καλά νέα ήταν το γεγονός ότι, τόσο το καθαρό αποτέλεσμα της LeasePlan, όσο και το υποκείμενο καθαρό αποτέλεσμα, μειώθηκαν στο δεύτερο τρίμηνο (στα 32 και 141 εκατ. ευρώ αντίστοιχα).

Δύο σημαντικοί παράγοντες συμβάλλουν στην εξήγηση αυτών των αρνητικών επιδόσεων: η αύξηση του κόστους κατά 14 εκατ. ευρώ, που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις αυξημένες επενδύσεις στην CarNext.com. και η στρατηγική απόφαση να σταματήσει η ανάπτυξη του συστήματος Core Leasing, υπέρ μιας ψηφιακής αρχιτεκτονικής επόμενης γενιάς (αξία: 92 εκατ. ευρώ).

Η LeasePlan θα συνεχίσει να επενδύει στην CarNext.com για να επιταχύνει την ανάπτυξή της και σκοπεύει να την λειτουργήσει ως ξεχωριστή επιχειρηματική μονάδα εντός του ομίλου.

Προηγούμενο άρθροΤα ισχυρότερα έσοδα εξάμηνου στην ιστορία της είχε η Sixt
Επόμενο άρθροH Yandex αυξάνει τον στόλο αυτόνομης οδήγησης σε 1.000 οχήματα