Michael Poglitsch, Διευθύνων Σύμβουλος της Sixt Mobility Consulting

Η Sixt Mobility Consulting φιλοδοξεί για το μέλλον της. Το σκέλος διαχείρισης στόλου και παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών της Sixt Leasing είναι έτοιμο να καθοδηγήσει τους εταιρικούς στόλους στην μετά COVID κινητικότητα και να δραστηριοποιηθεί στην Ευρώπη.

Το Fleet Europe μίλησε με τον Michael Poglitsch, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Sixt Mobility Consulting (SMC). Η SMC, τμήμα της Sixt Leasing, αποτελούσε μέρος της Sixt SE μέχρι το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους, όταν η Sixt πούλησε τη δραστηριότητα leasing στην Hyundai Capital Bank Europe, που ελέγχεται από την Banco Santander κατά 51% και την Hyundai Motor Group κατά 49%.

Ποιές υπηρεσίες προσφέρει η Sixt Mobility Consulting;

M. Poglitsch: “Η Sixt Mobility Consulting στηρίζεται σε τέσσερις πυλώνες: η κλασική διαχείριση στόλου και οι υπηρεσίες εξωτερικής ανάθεσης είναι ο πρώτος. Ο δεύτερος είναι η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε εταιρείες, π.χ. για τη μετάβαση από την αγορά αυτοκινήτων στο  leasing ή τη χάραξη πολιτικής αυτοκινήτων. Ο τρίτος είναι ένα παγκόσμιο εργαλείο αναφοράς που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι πελάτες για να συγκεντρώσουν όλα τα παγκόσμια δεδομένα στόλου τους σε μια πλατφόρμα αναφοράς. Ο τέταρτος πυλώνας είναι η νέα κινητικότητα, όπου θα προσφέρουμε πράγματα όπως έναν προϋπολογισμό κινητικότητας (Sixt Mobility Hub) στην εφαρμογή μας The Companion, που κυκλοφόρησε το 2019 και χρησιμοποιείται ήδη από περίπου 16.000 οδηγούς εταιρικών αυτοκινήτων”.

“Σήμερα δραστηριοποιούμεθα σε πέντε περιοχές: Γερμανία, Γαλλία, Μπενελούξ, Αυστρία και Ελβετία. Επικεντρωνόμαστε στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων μας σε αυτές τις αγορές, αλλά σχεδιάζουμε να εισέλθουμε σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές σε μεταγενέστερο στάδιο”.

Απευθύνεστε στην αγορά την περίοδο της πανδημίας COVID-19, όταν πολλές χώρες έχουν απαγορευτικά. Αυτό αποτελεί ευκαιρία ή απειλή για εσάς;

“Το βλέπω ως θετικό. Οι εταιρείες πρέπει τώρα να επικεντρωθούν σε εξοικονόμηση χρημάτων, στη μείωση κόστους και στην εξεύρεση νέων ιδεών για να είναι όσο πιο αποτελεσματικές μπορούν. Αυτό μάλλον θα μας βοηθήσει. Έτσι, πιστεύω σίγουρα πως η επιχείρηση θα αναπτυχθεί.”

“Υπάρχει σαφώς μια περίοδος μετά COVID και προ COVID. Οι πολιτικές για τα αυτοκίνητα θα αλλάξουν και ήδη μιλάμε με πολλούς πελάτες για να βρούμε την πορεία προς τα εμπρός. Οι στόλοι θα γίνουν μικρότεροι ή θα παραμείνουν οι ίδιοι; Σήμερα δεν έχει κανείς ιδέα για τις εξελίξεις του επόμενου έτους, οπότε υπάρχουν πολλά προς συζήτηση. ”

“Ένα άλλο μεγάλο θέμα είναι οι εκπομπές CO2, που ήταν ήδη ψηλά στην ημερήσια διάταξη προ COVID. Και υπάρχει και το θέμα της νέας κινητικότητας και των τρόπων να καταστείς ελκυστικός εργοδότης. ”

Πώς σας φαίνεται η Νέα Κανονικότητα όπως εμφανίζεται; Οι νέες επιλογές κινητικότητας θα γίνουν πράγματι πιο σημαντικές ή οι παραδοσιακές υπηρεσίες διαχείρισης στόλου θα παραμείνουν στην πρώτη γραμμή;

“Τα περιβαλλοντικά θέματα ήταν ήδη στην ημερήσια διάταξη και τώρα αποκτούν μεγαλύτερη βαρύτητα. Επιπλέον, η αποφυγή εξόδων μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της σημασίας του εταιρικού αυτοκινήτου, με έναν προϋπολογισμό όπου πληρώνετε μόνον για τη χρήση και όχι για κάτι που μένει αχρησιμοποίητο 95% του χρόνου στο χώρου στάθμευσης. Επομένως, σίγουρα βλέπω να κινούμεθα προς αυτήν τη νέα κινητικότητα. ”

Εφόσον η Sixt Leasing πωλήθηκε από την Sixt SE, θα συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε το όνομα Sixt;

“Η Santander και η Hyundai σκοπεύουν να διατηρήσουν την επωνυμία ” Sixt Leasing ” βάσει συμφωνίας μεταξύ της Sixt και της Sixt Leasing για μέγιστη μεταβατική περίοδο πέντε ετών. Αναμένεται μετονομασία της Sixt Leasing και της Sixt Mobility Consulting εντός αυτής της χρονικής περιόδου. Η νέα μας επωνυμία θα τονίσει την ανεξαρτησία μας από τη Sixt SE τη Sixt Leasing”.

Προηγούμενο άρθροΗ Hertz Global πωλεί την Donlen στην Athene Holding
Επόμενο άρθροΗ Hitachi Capital Mobility Solutions επεκτείνεται