H LeasePlan Hellas και η Reprise Greece (IPG MediaBrands Group) διακρίθηκαν στα Peak Performance Marketing Awards 2019 σε συνολικά 8 κατηγορίες.  H διάκριση αφορούσε όλες τις ενότητες της διοργάνωσης με βραβεία Gold, Silver και Bronze, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά την πρωτοποριακή εφαρμογή του Performance Marketing.

Η LeasePlan Hellas και η Reprise έχουν βραβευτεί σε όλες τις διοργανώσεις των Peak Performance Marketing Awards με χρυσό βραβείο, κάτι που απεικονίζει με τον καλύτερο τρόπο την αποτελεσματικότητα της συνεργασίας τους και τη συνεχή αναπτυξιακή πορεία και σταθερή παρουσία της LeasePlan στην ελληνική αγορά.

Στη φετινή διοργάνωση, η κριτική επιτροπή βράβευσε την LeasePlan Hellas με τρία βραβεία Gold, ένα Silver και τέσσερα Bronze στις τρεις ενότητες (Growth & Innovation in Performance Marketing, Best Performance per Industry και Best Campaigns in Performance Marketing).

Από αριστερά: Φανή Λιοπύρη, Client Partner, Reprise, Ειρήνη Πάσχου, Account Executive, Reprise, Έρη Δημητροπούλου, Search & Performance Director, Reprise, Νάγια Λουκρέζη, Marketing Manager, LeasePlan Hellas και  Σωτήρης Κυπριώτης, Marketing & Product Specialist, LeasePlan Hellas.

Η Νάγια Λουκρέζη, Marketing Manager της LeasePlan Hellas δήλωσε σχετικά: “Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή να διακρινόμαστε και φέτος στα Peak Performance Marketing Awards με τρία χρυσά και συνολικά 8 βραβεία σε πολύ σημαντικές κατηγορίες για εμάς.  Η Reprise μας υποστήριξε ουσιαστικά και αποτελεσματικά στην προσπάθεια μας να αναπτύξουμε την αγορά του leasing συνολικά. Σχεδιάσαμε  μαζί μία πρωτοποριακή 360 digital multi-channel στρατηγική με brand-formance χαρακτήρα για την προώθηση της καμπάνιας ‘Όταν δεν σου ανήκει τίποτα, είσαι ελεύθερος να έχεις τα πάντα», εμπνευσμένη από την ελληνική πραγματικότητα και τον κλάδο του leasing'”.

Η Όλγα Σπαθή, Head της Reprise Greece δήλωσε “Είμαστε ευτυχείς να δουλεύουμε και να κερδίζουμε με πελάτες σαν την LeasePlan που μας δείχνουν έμπρακτα την εμπιστοσύνη τους και μας δίνουν το χώρο να πρωτοπορούμε, να δείχνουμε το ταλέντο και το expertise μας, στοιχεία άρρηκτα συνδεδεμένα με το παγκόσμιο brand της Reprise”.

 

Προηγούμενο άρθροΟδηγία της ΕΕ για καθαρά οχήματα στις δημόσιες προμήθειες
Επόμενο άρθροΝέος Fleet & Supply Chain Director Avis Budget σε 4 χώρες της Δ. Ευρώπης