Τα αποτελέσματα της LeasePlan για το πρώτο τρίμηνο του 2019 παρουσιάζουν μια μικτή εικόνα, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. “Η ανάπτυξη του στόλου επιβραδύνεται σε 3%, γεγονός που δεν αρκεί για να αντισταθμιστεί η μείωση του κέρδους των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και η επένδυση σε ψηφιακές πλατφόρμες”, σχολιάζει ένας ανεξάρτητος εμπειρογνώμονας εξοικειωμένος με την εταιρεία. “Ωστόσο, η κερδοφορία παραμένει σε ικανοποιητικά επίπεδα”.

Τα αποτελέσματα συγκεντρωτικά:

  • Παρόλο που το καθαρό αποτέλεσμα ήταν σταθερό (-1%) στα 132 εκατ. ευρώ, το υποκείμενο καθαρό αποτέλεσμα (underlying net result)1 μειώθηκε κατά 7,1% σε 149 εκατ. ευρώ. Αυτό οφείλεται σε μακροπρόθεσμες στρατηγικές επενδύσεις ύψους 16,8 εκατ. ευρώ στην ψηφιοποίηση και την CarNext.com, όπως ανέφερε η εταιρεία.
  • Ο εξυπηρετούμενος στόλος της LeasePlan αυξήθηκε κατά 3,1% σε περισσότερα από 1,82 εκατ. οχήματα. Η αύξηση καταγράφεται τόσο στην Ευρώπη όσο και στον υπόλοιπο κόσμο, αντισταθμίζοντας τις απώλειες στην Τουρκία.
  • Το υποκείμενο μικτό κέρδος από το leasing και τις πρόσθετες υπηρεσίες (Car-as-a-Service ή CaaS) αυξήθηκε κατά 4% στα 390,8 εκατ. ευρώ.
  • Ωστόσο, το υποκείμενο μικτό κέρδος από τη διάθεση των οχημάτων και στην ολοκλήρωση των συμβάσεων μειώθηκε από 25,2 σε 18,8 εκατ. ευρώ – αυτό οφείλεται σε 10,8 εκατ. ευρώ λιγότερα από τη διάθεση οχημάτων.
  • Οι όγκοι για τις επιχειρήσεις B2C του CarNext.com αυξήθηκαν κατά 40% στα 14.700 οχήματα. Η δραστηριότητα των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ως υπηρεσία (UcaaS) αυξήθηκε κατά 22%.
  • Η υποκείμενη απόδοση ιδίων κεφαλαίων ήταν ελαφρώς μειωμένη, από 17,0% σε 16,7%.

“Παρουσιάζουμε σταθερά αποτελέσματα στις επιχειρήσεις μας το τρίμηνο αυτό, ενώ συνεχίζουμε τις στρατηγικές μας επενδύσεις στην CarNext.com και στην πρωτοβουλία Digital LeasePlan“, δήλωσε ο CEO της εταιρείας, Tex Gunning. Πρόσθεσε, ακόμα ότι η σταθερή αύξηση των συμβάσεων επισκευής και συντήρησης και άλλων υπηρεσιών, καθώς και το πρώτο πράσινο ομόλογο της LeasePlan, θα χρησιμοποιηθούν για την αγορά ή την αναχρηματοδότηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. “Το υψηλό επίπεδο ζήτησης για το ομόλογο ήταν σαφής ένδειξη της υποστήριξης από τους ευρωπαίους επενδυτές της στρατηγικής μας για την αειφορία και θα μας βοηθήσει να επιταχύνουμε τη μετάβαση στην κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές”, τόνισε ο κ. Gunning.

Η CarNext.com, το ανατρεπτικό, ψηφιακό marketplace μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, εξακολούθησε να αναπτύσσεται γρήγορα, υποστηριζόμενη από το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος και τη συνεχιζόμενη δέσμευσή μας στην εξέλιξη της εμπειρίας του πελάτη. Προχωρώντας, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην CarNext.com για να επιταχύνουμε την ανάπτυξή της. Επίσης, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στο πρόγραμμα Digital LeasePlan, μέσω του οποίου φέρνουμε σταθερά τη LeasePlan στον ψηφιακό κόσμο”, κατέληξε ο CEO της εταιρείας.

[1] Μέτρηση των πραγματικών αποτελεσμάτων που πραγματοποιούνται από μια εταιρεία, που χρησιμοποιείται για τον προγραμματισμό επιχειρηματικών διαδικασιών και όχι τα κέρδη/ζημίες που δηλώνονται για λογιστικούς ή ρυθμιστικούς σκοπούς. Αυτός ο τρόπος μέτρησης των κερδών τείνει να επικεντρωθεί σε φυσιολογικά γεγονότα του λογιστικού κύκλου, εξαιρουμένων των ασυνήθιστων περιστάσεων ή των μεμονωμένων γεγονότων.

Προηγούμενο άρθροΗ Audi συνδέεται με τους φωτεινούς σηματοδότες στην Ευρώπη
Επόμενο άρθροΠανελλήνιο Athens Experience Car Services