Η Lexus παρουσίασε παγκοσμίως το νέο UX 200 / 250h, που θα λανσαριστεί το καλοκαίρι του 2022, με ενίσχυση των βασικών λειτουργιών του και βελτίωση χαρακτηριστικών προηγμένης τεχνολογίας.
Το UX, που εντάχθηκε στην γκάμα της Lexus το 2018 ως αστικό συμπαγές cross-over, βασίζεται στην ιδέα “Creative Urban Explorer”, με στόχο την εξερεύνηση νέου τρόπου ζωής. Το δυναμικό αμάξωμα αποπνέει σκληρότητα και ισχύ, ενώ τα φουσκωτά φτερά παραπέμπουν σε ευέλικτη οδήγηση, δημιουργώντας τολμηρή και εκλεπτυσμένη εξωτερική εμφάνιση. Το πιλοτήριο συνδυάζει οδηγικό πάθος με άνετο χώρο. Επιπλέον, διαθέτει εξαιρετική απόκριση τιμονιού, σταθερότητα χειρισμού και εκλεπτυσμένη ποιότητα κύλισης.
Από το λανσάρισμά του το 2018, πουλήθηκαν συνολικά περίπου 240.000 μονάδες σε περισσότερες από 80 χώρες και περιοχές έως τα τέλη Μαρτίου 2022. Η διευρυνόμενη γκάμα ηλεκτροκίνητων υβριδικών οχημάτων (HEV) και μπαταρίας (BEV) κάλυψε περίπου το 80% των πωλήσεων παγκοσμίως, καθιστώντας το κορυφαίο μοντέλο της ηλεκτροκίνητης σειράς Lexus. Η εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας θα συνεχιστεί, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, προς υλοποίηση μιας κοινωνίας απανθρακοποιημένης, με παράλληλη προσαρμογή στις διαφοροποιούμενες ανάγκες και τον τρόπο διαβίωσης των ανθρώπων.
Βασισμένο στη φιλοσοφία συνεχούς βελτίωσης μέσω ευέλικτης ανάπτυξης “Always On”, το νέο UX 200 / 250h διαθέτει εκλεπτυσμένη και συναρπαστική οδηγική απόδοση, βελτιωμένα προηγμένα συστήματα ασφαλείας, με επέκταση των λειτουργιών προληπτικής ασφάλειας και το πλέον σύγχρονο σύστημα πολυμέσων.
Στη νέα UX 200 / 250h, η Lexus βελτίωσε τη δομική ακαμψία με την προσθήκη 20 σημείων ενίσχυσης στο αμάξωμα και ανάλογη ρύθμιση EPS και αμορτισέρ. Στο Τεχνικό Κέντρο Shimoyama της Toyota σημείωσε εξαιρετικές επιδόσεις μέσω εκτεταμένων δοκιμών.
Μέσω του συστήματος “Lexus Safety System +” επιδιώχθηκε η ασφαλέστερη οδήγηση. Το UX διαθέτει επίσης νέο υπερσύγχρονο σύστημα πολυμέσων με μεγαλύτερη οθόνη αφής, υψηλότερης ανάλυσης. Η χρηστικότητα βελτιώθηκε με τη νέα διάταξη του πίνακα οργάνων και της κονσόλας. Δύο υποδοχές φόρτισης USB (Type-C) έχουν επίσης προστεθεί στην κονσόλα.
Κύρια χαρακτηριστικά του UX
- Ενισχυμένη ακαμψία αμαξώματος
Συνολικά προστέθηκαν 20 σημεία ενίσχυσης στο αμάξωμα για βελτίωση της δομικής ακαμψίας. Επιπλέον, το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε σκληρά στο Τεχνικό Κέντρο Shimoyama της Toyota για την ρύθμιση του EPS, των αμορτισέρ και άλλων παρελκομένων. Στόχος ήταν η επίτευξη προβλέψιμης, γραμμικής απόκρισης στις προθέσεις του οδηγού, όπως η αίσθηση απρόσκοπτης επιτάχυνσης, επιβράδυνσης και διεύθυνσης σε όλες τις οδηγικές καταστάσεις.
- Βελτιωμένη ηχομόνωση
Τα νέα ελαστικά run-flat 18 ιντσών της Bridgestone συμβάλλουν στην απουσία θορύβου, το DNA της Lexus. Το επανασχεδιασμένο πέλμα μειώνει τον θόρυβο κύλισης.
- Εξέλιξη της οδηγικής εμπειρίας F SPORT
Τα ειδικά αμορτισέρ (Performance Dampers της Yamaha Motor) και το AVS (Αυτορρυθμιζόμενο Σύστημα Ανάρτησης) 3 είναι στάνταρ στο F SPORT. Τα πίσω αμορτισέρ (Performance Dampers) απορροφούν αμέσως την κάμψη του αμαξώματος και τους μικρούς κραδασμούς, βελτιώνοντας περαιτέρω την οδική συμπεριφορά και την συνολική άνεση και ησυχία. Επιπλέον, με την εξαιρετική αυτορρύθμιση απόσβεσης, το AVS διατηρεί επίπεδη θέση και απορροφά τους υπερβολικούς κραδασμούς, ακόμα και σε οδοστρώματα με έντονες αναταράξεις. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα εξαιρετική απόκριση στο τιμόνι, σταθερότητα και άνετη οδήγηση. Η απόκριση του τιμονιού βελτιώνεται περαιτέρω με την προσθήκη βραχίονα στο σύστημα διεύθυνσης. Στόχος είναι οι σπορ οδηγικές επιδόσεις εκ μέρους του οδηγού.
Στο εσωτερικό, προστέθηκαν αλουμινένιο στήριγμα ποδιών και προστατευτική πλάκα θύρας, επιπλέον των ειδικών σπορ καθισμάτων F SPORT, του τιμονιού, του μοχλού αλλαγής ταχυτήτων, των οργάνων και των σπορ πεντάλ αλουμινίου.
Η οδηγική εικόνα και ο σπορ χαρακτήρας του F SPORT έχουν βελτιωθεί περαιτέρω.