Δικαστήριο τους Άμστερνταμ απέρριψε την απαίτηση του Carlos Ghosn από την κοινοπραξία Nissan-Mitsubishi BV, με την οποία ζητούσε αποζημίωση 15 εκατ. ευρώ από μισθούς και άλλες οικονομικές παροχές που δεν έλαβε.
Ο C. Ghosn ισχυριζόταν ότι η εταιρεία είχε παραβιάσει την ολλανδική νομοθεσία όταν τον απέπεμψε από την κοινοπραξία που εδρεύει στο Άμστερνταμ. Μάλιστα το δικαστήριο τον καλεί να επιστρέψει σχεδόν 5 εκατ. ευρώ σε μισθούς που έλαβε το 2018.
Ο Carlos Ghosn αποπέμφθηκε από την προεδρία της κοινοπραξίας ύστερα από την σύλληψή του για οικονομικές ατασθαλίες στην Ιαπωνία τον Νοέμβριο του 2018.
Υπενθυμίζεται ότι ο Carlos Ghosn, αρνείται πως διέπραξε παρατυπίες, ενόσω ήταν πρόεδρος της Nissan και της Mitsubishi και CEO της Renault. Συνελήφθη στην Ιαπωνία το 2018 κατηγορούμενος ότι είχε καταθέσει ανακριβή στοιχεία για τον μισθό του και ότι χρησιμοποιούσε κεφάλαια της Nissan για προσωπικούς λόγους. Ο Carlos Ghosn αποπέμφθηκε από την προεδρία της Nissan και αργότερα της Mitsubishi, ενώ παραιτήθηκε ο ίδιος από τη Renault.
Ο κ. Ghosn βρισκόταν στην ηγεσία της Renault από τα μέσα της δεκαετίας του 1990, οπότε και ξεκίνησε η συμμαχία μεταξύ της Renault και της Nissan, στην οποία προστέθηκε αργότερα η Mitsubishi.
Διέφυγε στον Λίβανο (τη χώρα της παιδικής του ηλικίας) τον Δεκέμβριο του 2019 –καταγγέλλοντας ότι υπήρξε όμηρος του δικαστικού συστήματος της Ιαπωνίας και όχι κρατούμενος– αφού ενημερώθηκε πως η δίκη του μετατέθηκε για τον Απρίλιο του 2021.
Ο κ. Ghosn δήλωσε σε συνέντευξη τύπου πως η δίωξη εναντίον του ήταν ζήτημα πολιτικής και μόνο για να μην ολοκληρωθεί η συγχώνευση Renault – Nissan. Ανέφερε μάλιστα ότι μετά τη σύλληψή του οι τρεις εταιρείες (Renault – Nissan – Mitsubishi) έχασαν μεγάλο μέρος της κεφαλαιουχικής τους αξίας.
Η κινηματογραφική διαφυγή του στο Λίβανο -φήμες τον ήθελαν κρυμμένο σε μία θήκη μουσικού οργάνου- με ιδιωτικό τζετ που πέταξε από το αεροδρόμιο Κανσάι, επέφερε αναταραχή στις ιαπωνικές αρχές και κατηγορίες εναντίον των δικηγόρων του αλλά και των πιλότων.