Το LF-30 Electrified είναι ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο. Πρόκειται για ένα BEV με αυτόνομη λειτουργία οδήγησης, ενώ παράλληλα διαθέτει τις διαισθητικές αξίες ενός αυτοκινήτου. “Αποτελεί την πραγματοποίηση της φιλοσοφίας μας. Δημιουργήσαμε το πρότυπο αυτοκίνητο μέσω μιας προηγμένης εικόνας των προσδοκιών από τα BEV και ενσωματώνοντας τις προηγμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και αυτόνομης οδήγησης”, δήλωσε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο ο Πρόεδρος της Lexus International, Yoshihiro Sawa.

Παρουσιάζοντας την Lexus κατά την Ημέρα Τύπου, ο Yoshihiro Sawa ξεκίνησε αναφερόμενος στην ιστορία της μάρκας: “Τριάντα χρόνια έχουν περάσει από τότε που η Lexus γεννήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες. Έκτοτε, η μάρκα συνέχισε να αναπτύσσεται με εξαιρετική ποιότητα, φιλικότητα και πνεύμα πρόκλησης”.

“Η Lexus ανέκαθεν φρόντιζε για τις ανάγκες των ανθρώπων και παρουσίασε πολυάριθμα μοντέλα, όπως το πολυτελές και πρωτοπόρο SUV RX, για να προσφέρει πολυτελείς εμπειρίες. Παρ ‘όλα αυτά, ένα συγκλονιστικό περιστατικό συνέβαλε στην αλλαγή της ιστορίας της”.

Συνέβη το 2011 στο Pebble Beach, όταν παρουσιάσαμε για πρώτη φορά το ολοκαίνουργιο GS. Ένας δημοσιογράφος ανέφερε πως “η Lexus είναι βαρετή μάρκα”. Το σχόλιο σοκάρισε τον Akio Toyoda τόσο πολύ που ορκίστηκε ότι “ποτέ πια δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να πει ότι η Lexus είναι βαρετή”.

Μετά από αυτό το συμβάν, ο A. Toyoda ίδρυσε την εταιρεία Lexus International. Και ο ίδιος διετέλεσε Chief Branding Officer, καθώς και Master Driver για να βοηθήσει να δημιουργηθεί μια τολμηρή μάρκα και μετασχηματισμός του προϊόντος.

“Στην Lexus συνειδητοποιήσαμε πως το προκλητικό πνεύμα του επιχειρηματία μας έφθινε με την πάροδο του χρόνου. Έτσι, αυτό αποτέλεσε μια νέα πρόκληση για εμάς” επεσήμανε ο κ. Sawa. “Ο Akio θέλει η μάρκα μας να είναι αυτή που επιλέγουν τελικά οι πελάτες μας σε σχέση με άλλες μάρκες πολυτελείας. Για τον λόγο αυτόν, ο Akio πιστεύει ακράδαντα ότι πρέπει να καλλιεργήσουμε την κομψότητα της μάρκας, πέραν των υψηλών επιδόσεων οδήγησης και της εξαιρετικής ποιότητας”.

“Η νοοτροπία της πρόκλησης αποτελεί το θεμέλιο της Lexus. Η πρώτη γενιά LS γεννήθηκε για να επαναπροσδιορίσει το πολυτελές sedan και το μοντέλο αυτό εξέπληξε με την υψηλή ποιότητα, την άνεση και την απόλυτη φινέτσα. Από το 2011, η Lexus παρακινεί διαρκώς τις πέντε αισθήσεις. Έχουμε εμπλακεί σε διάφορες δραστηριότητες για να εδραιωθούμε ως πολυτελής μάρκα”.

Στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, η μάρκα παρουσίασε το “Θέατρο Αισθήσεων Lexus”, έναν χώρο όπου οι άνθρωποι μπορούν να βιώσουν την “διέγερση των πέντε αισθήσεων”.

Στο ηχητικό θέατρο, ο αισθησιακός ήχος του κινητήρα του Lexus LFA διέγειρε την ακοή. Στο οπτικό θέατρο τονίζεται η ομορφιά του Lexus LC, που αλλάζει την εμφάνισή του ανάλογα με την ώρα της ημέρας και τη γωνία θέασης. 

“Εκτός από την παροχή εμπειριών στους πελάτες, μια μάρκα πολυτελείας πρέπει να ανταποκρίνεται στην κοινωνική ευθύνη για ένα καλύτερο μέλλον”, συνέχισε ο Yoshihiro Sawa. Το όραμα για τα αυτοκίνητα και η κινητικότητα για μια καλύτερη κοινωνία επαναπροσδιορίζεται. Προσπαθούμε να προσφέρουμε μια μάρκα πολυτελείας που παρέχει μοναδικές αξίες”.

“Το θεμέλιο των δραστηριοτήτων μας βασίζεται στην έννοια της «ανθρωποκεντρικότητας». Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα την προηγμένη τεχνολογία ασφάλειας, προσπαθούμε συνεχώς να παράγουμε υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένων εύληπτων διεπαφών μεταξύ ανθρώπων και αυτοκινήτων και να αναπτύξουμε οδηγικές συμπεριφορές που προάγουν την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη”.

“Ως μέρος των επιτευγμάτων μας, σχεδιάζουμε να λανσάρουμε ένα μοντέλο εξοπλισμένο με την Lexus Teammate, μια προηγμένη τεχνολογία υποστήριξης οδήγησης, το 2020. Η μάρκα Lexus θα συνεχίσει να δίνει ιδιαίτερη σημασία στη διέγερση των πέντε αισθήσεων και να δένεται με τη ζωή του καθενός μας”.

“Προκειμένου να συμβάλουμε στη βελτίωση της ζωής των πελατών μας, τα οχήματα θα πρέπει να συνεχίσουν να διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο. Στην Ιαπωνία, αποκαλούμε μερικές φορές το αυτοκίνητό μας ‘Aisha’, το οποίο σημαίνει στην κυριολεξία αγαπημένο αυτοκίνητο”.

Για την Lexus, το Aisha αναφέρεται στην κεντρική φιλοσοφία κατασκευής οχημάτων για τα οποία οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται ή παθιάζονται απλώς, αλλά με τα οποία μπορούν πραγματικά να συνδεθούν.

“Σκοπός μας είναι να παρέχουμε οχήματα που θα τα απολαμβάνουν και θα τα αγαπούν, που θα υπερβούν τις προσδοκίες τους, προσφέροντας έτσι έναν πλούσιο τρόπο ζωής με την διέγερση των πέντε αισθήσεων. Η Lexus παραμένει ακλόνητη σε αυτή την αποστολή” ανέφερε ο πρόεδρος της εταιρείας.

Ένα άλλο μήνυμα αφορά στις μελλοντικές τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης. Η Lexus πρωτοπορεί ήδη στις υβριδικές τεχνολογίες. “Είμαστε βέβαιοι πως η Lexus θα συνεχίσει να είναι πρωτοποριακή, υποστηριζόμενη από σημαντικές τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών, των κινητήρων και των συστημάτων ελέγχου ισχύος, τα οποία αποτελούν βασικά παρελκόμενα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Βάσει αυτής της ιδέας, καταλήξαμε στο όνομα Lexus Electrified για να καθορίσουμε το όραμα ηλεκτροκίνησης της μάρκας μας”, είπε ο κ. Sawa.

Το LF-30 Electrified είναι ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο που ενσωματώνει το όραμα της Lexus Electrified. Πρόκειται για ένα BEV με αυτοματοποιημένη λειτουργία οδήγησης, ενώ παράλληλα διαθέτει τις διαισθητικές αξίες ενός αυτοκινήτου. Αποτελεί την πραγματοποίηση της φιλοσοφίας της μάρκας.

“Δημιουργήσαμε το πρότυπο αυτοκίνητο μέσω μιας προηγμένης εικόνας των προσδοκιών από τα BEV και ενσωματώνοντας τις προηγμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και αυτόνομης οδήγησης.

Το Lexus LF-30 Electrified χρησιμοποιεί μια νέα τεχνολογία που αποκαλούν Lexus Advanced Posture Control. Ενσωματώνει τις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και ελέγχου κίνησης που αναπτύσσει η Lexus. Με τον ακριβή έλεγχο των κινητήρων, οι τεχνολογίες επιτρέπουν τον έλεγχο κίνησης που δεν μπορούν να επιτύχουν τα συμβατικά οχήματα βενζίνης.

Ως τελική μορφή, το πρότυπο είναι εξοπλισμένο με τέσσερις κινητήρες στους τροχούς. Το LF-30 Electrified χρησιμοποιεί διάφορες σημαντικές τεχνολογίες, πέραν του Lexus Advanced Posture Control.

Για να προωθηθεί αυτός ο στόχος, η Lexus αναπτύσσει HV, PHV, FCV εκτός από τα EV για να καλύψει τις ανάγκες διαφόρων περιοχών και αγορών ανάλογα με την κατάστασή τους, όπως κυβερνητικές πολιτικές και ενεργειακές ιδιαιτερότητες. “Θα λανσάρουμε αμέσως τέτοια μοντέλα σε αγορές όπως η Ευρώπη και η Κίνα, όπου οι ανάγκες είναι ιδιαίτερα υψηλές”, τονίζει ο κ. Sawa.

“Συγκεκριμένα, θα παρουσιάσουμε το πρώτο μοντέλο Lexus EV τον επόμενο μήνα και θα ξεκινήσουμε τις πωλήσεις το 2020. Στη συνέχεια, θα ακολουθήσουν το PHV και το πλήρες EV στο πρώτο ήμισυ του 2020”.

Επιπλέον, η μάρκα σκοπεύει να συνεχίσει να προχωρεί στις βασικές τεχνολογίες HV και να αναπτύσσει την τεχνολογία FC ως τη γενική στρατηγική ηλεκτροκίνησης. Τέλος, περί το 2025 αναμένεται να προσφέρει μια ηλεκτροκίνητη παραλλαγή σε κάθε μοντέλο της γκάμας.

“Καθώς φθάνουμε σε αυτό το 30ετές ορόσημο, σχεδιάζουμε να επιταχύνουμε περαιτέρω την ηλεκτροκίνηση οχημάτων, παρέχοντας παράλληλα στους πελάτες έναν πλουσιότερο τρόπο ζωής και αυξημένη οδηγική ευχαρίστηση” κατέληξε ο Yoshihiro Sawa.

Προηγούμενο άρθροH συγχώνευση Groupe PSA και FCA
Επόμενο άρθροΤο “έξυπνο” εργοστάσιο παραγωγής ελαστικών της Lassa