Η Hyundai Motor Group έχει αναπτύξει ένα νέο ενδιάμεσο αερόσακο, ο οποίος αποσκοπεί στον διαχωρισμό του χώρου μεταξύ οδηγού και επιβάτη. Ο νέος πρόσθετος αερόσακος, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος στα επόμενα οχήματα, εκτείνεται στον χώρο μεταξύ των καθισμάτων του οδηγού και των επιβατών, ώστε να αποτραπεί ο τραυματισμός των κεφαλών των εμπρόσθιων επιβατών.

Εάν δεν υπάρχει κανείς στο κάθισμα του συνοδηγού, ο αερόσακος θα προστατεύσει επίσης τον οδηγό από πλευρική σύγκρουση από τα δεξιά του οχήματος.

Ο νέος ενδιάμεσος κεντρικός αερόσακος είναι εγκατεστημένος στο κάθισμα του οδηγού και αναπτύσσεται μόλις ανιχνευθεί τυχόν πρόσκρουση.

Όπως αναφέρει η Hyundai η τεχνολογία αυτή αναμένεται να μειώσει τους τραυματισμούς στο κεφάλι που προκαλούνται κατά 80% όταν οι επιβάτες συγκρούονται μεταξύ τους. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της ACEA, το ποσοστό των δευτερογενών ζημιών που προκαλούνται από αυτές τις συγκρούσεις ή από το χτύπημα των εσωτερικών υλικών είναι περίπου 45%.

Ο αερόσακος διαθέτει έναν εσωτερικό ιμάντα, ο οποίος του επιτρέπει να διατηρεί το σχήμα του και να αντέχει το βάρος του επιβάτη. Μέσω της πατενταρισμένης τεχνολογίας, η Hyundai ανέπτυξε έναν από τους ελαφρύτερους κεντρικούς πλευρικούς αερόσακους στον κόσμο.

Η Hyundai ανέπτυξε μια νέα τεχνολογία για να απλοποιήσει το σχεδιασμό και να μειώσει το βάρος του κατά περίπου 500g. Χάρη στο μικρότερο μέγεθος του αερόσακου, οι ομάδες σχεδιασμού της αυτοκινητοβιομηχανίας θα έχουν επίσης μεγαλύτερη ευελιξία στο σχεδιασμό του τύπου καθίσματος των μελλοντικών μοντέλων.

“Η ανάπτυξη του ενδιάμεσου κεντρικού αερόσακου υπερβαίνει την απλή προσθήκη ενός ακόμα αερόσακου”, δήλωσε ο Hyock In Kwon, μηχανικός έρευνας της ομάδας σχεδιασμού συστημάτων ασφαλείας συγκρούσεων της Hyundai. ‘Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για την περαιτέρω βελτίωση της ασφάλειας των επιβατών, προβλέποντας κάθε είδους ατυχήματα”.

Το Euro NCAP αναμένεται να συμπεριλάβει τις πλευρικές επιπτώσεις στις δοκιμές ασφαλείας του στην αρχή του 2020 και ο αερόσακος της Hyundai Motor Group αναμένεται να λειτουργήσει ευνοϊκά σε αυτή την αξιολόγηση.

 

Προηγούμενο άρθροTransport & Environment: 51 εκατ. βρώμικα ντίζελ κυκλοφορούν στην ΕΕ
Επόμενο άρθροKia XCeed: ένα μεταμφιεσμένο γερμανικό σπορ cross-over