15 με 20 λεπτά θα χρειάζονται για να φτάσετε στο 80% της φόρτισης με την επερχόμενη γενιά V3 των υπερφορτιστών της Tesla, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την περασμένη εβδομάδα.
Οι σταθμοί V3 θα μπορούν να τροφοδοτούν τις μπαταρίες με συνεχές ρεύμα στα 250 kW, μειώνοντας κατά το ήμισυ τον απαιτούμενο χρόνο. Με άλλα λόγια, ο ίδιος υπερφορτιστής μπορεί να φορτίσει διπλάσια οχήματα ημερησίως.
Η τεχνολογία αυτή διαθέτει ένα νέο, πιο συμπαγές, ελαφρύτερο, υδρόψυκτο καλώδιο. Απαιτεί την ενεργοποίηση μιας νέας λειτουργίας της μπαταρίας πριν φτάσετε στο σταθμό. Η λειτουργία αυτή εξασφαλίζει ότι η μπαταρία αποκτά τη σωστή θερμοκρασία για γρήγορη φόρτιση. Ο πρώτος χώρος V3 Supercharger θα τεθεί σε λειτουργία στην Αμερική τον επόμενο μήνα. Η τεχνολογία θα φτάσει στην Ευρώπη και στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού στο τέταρτο τρίμηνο του έτους.
Ανταγωνισμός από την Ionity
Η ανακοίνωση αποτελεί την απάντηση στο υπερταχύ δίκτυο φόρτισης που ονομάζεται Ionity, μια κοινοπραξία που ενώνει την VW Group, τη Daimler, τη Ford και τη BMW. Η Ionity θα αναπτύξει 400 σταθμούς DC κατά μήκος των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων της Ευρώπης, με δυνατότητα 350 kW. Τα πρώτα οχήματα που θα είναι σε θέση να φορτίζονται με τέτοια ταχύτητα είναι, ίσως, η Porsche Taycan και η BMW i3.