T&E: Ανεπαρκείς οι στόχοι CO2 για τα βαν

Η LEVC (London EV Company*) θα ξεκινήσει δοκιμές για το νέο της ηλεκτρικό βαν την επόμενη χρονιά.

Οι δυνητικοί πελάτες του νέου ηλεκτρικού βαν θα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν στο Λονδίνο από το δεύτερο εξάμηνο του 2019.

Η επιχείρηση αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε συζητήσεις με διάφορους σημαντικούς fleet managers του δημόσιου τομέα σχετικά με τη συμμετοχή τους στις δοκιμές προτύπων οχημάτων. Αυτό περιλαμβάνει την Μητροπολιτική Αστυνομική Υπηρεσία και το Πυροσβεστικό Σώμα του Λονδίνου – που, αμφότερες, έχουν φιλόδοξα προγράμματα για τον καθαρισμό των στόλων οχημάτων τους, με στόχο όλα τα καινούργια οχήματα να έχουν μηδενικές εκπομπές από το 2025.

Νωρίτερα φέτος, η LEVC, η οποία κατασκευάζει επί του παρόντος τα ηλεκτρικά ταξί, ανακοίνωσε ότι θα εισέλθει στην αγορά των βαν με ένα προϊόν που θα έχει μηδενικές εκπομπές.

Ακριβώς όπως και το ταξί, το βαν θα συνδυάζει ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με έναν οικονομικό βενζινοκινητήρα-επέκτασης, αυτή η προσέγγιση σημαίνει καθαρότερα οχήματα που μπορούν να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις αλλά με χαμηλότερα λειτουργικά κόστη. Η LEVC αναμένει ότι το όχημα θα προσφέρει -για το μέγεθός του- ανταγωνιστικό συνολικό κόστος ιδιοκτησίας.

Η LEVC έχει ήδη ανακοινώσει ότι το προϊόν αυτό θα στοχεύει αποκλειστικά σε στόλους που περιλαμβάνουν οχήματα τα οποία αναλαμβάνουν απαιτητικούς κύκλους λειτουργίας – π.χ. να ταξιδεύουν πάνω από 160 χιλιόμετρα την ημέρα. Πρόκειται για έναν τομέα που σήμερα κυριαρχείται από βαν ντίζελ μεσαίου μεγέθους ενός τόνου.

Άλλα βασικά χαρακτηριστικά αυτού του βαν θα περιλαμβάνουν ένα σύνολο συστημάτων ασφαλείας ως βασικό εξοπλισμό. Αυτό σημαίνει πως θα περιλαμβάνει μερικά από τα πιο πρόσφατα ημιαυτόνομα συστήματα υποστήριξης οδηγού – ενώ θα ανταποκρίνεται στα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας σε σύγκρουση.

* Η London EV Company Limited είναι μια αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα στο Coventry του Ηνωμένου Βασιλείου και μια κατά 100% θυγατρική της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Geely. Η εταιρεία είναι διάσημη για τα μαύρα ταξί της στο Λονδίνο.

Πηγή: Fleetnews/UK

Προηγούμενο άρθροΝέες ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων ανά καύσιμο στην ΕΕ το 2ο 3μηνο του 2018
Επόμενο άρθροΤο μέλλον της κινητικότητας στις ευρωπαϊκές πόλεις