Σε δημόσια διαβούλευση για την προμήθεια 800 νέων λεωφορείων που θα ενισχύσουν τον στόλο των αστικών συγκοινωνιών στις περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, προχωρά από σήμερα (12 Μαρτίου) και για 20 ημέρες, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

“Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών μετά τις εκλογές του 2019 αποφάσισε να κινηθεί στην προσπάθεια ανανέωσης των αστικών λεωφορείων, καθώς ο στόλος ήταν γηρασμένος. Μέχρι σήμερα αξιοποιήθηκε κάθε δυνατότητα ανάταξης και εφαρμόστηκαν οι καλύτερες και πιο άμεσες λύσεις περαιτέρω ενίσχυσης του στόλου”.

“Και τώρα, το Υπουργείο μετά από δεκατρία χρόνια προχωρά στη διαδικασία ανανέωσης, ενίσχυσης και εκσυγχρονισμού των αστικών λεωφορείων. Προχωρά στην ανοικτή δημόσια διαβούλευση με τίτλο «Ανανέωση του στόλου αστικών λεωφορείων για τις μείζονες περιοχές της Αττικής και της Θεσσαλονίκης». H διαβούλευση αφορά διεθνή ανοικτό ηλεκτρονικό δημόσιο διαγωνισμό συνολικού εκτιμώμενου προϋπολογισμού 372 εκ. Ευρώ (με ΦΠΑ) για την προμήθεια:

  • 200 απλών αστικών λεωφορείων 12m υβριδικής τεχνολογίας EURO VI,
  • 200 απλών αστικών λεωφορείων 12m συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) EURO VI,
  • 100 αρθρωτών αστικών λεωφορείων 18m συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) EURO VΙ και
  • 300 απλών αστικών ηλεκτρικών λεωφορείων 12m και των παρελκόμενων αυτών (φορτιστών βραδείας φόρτισης)”.

“Η διαβούλευση, που θα διαρκέσει 20 ημέρες, έχει στόχο την διαμόρφωση δημόσιας σύμβασης που θα είναι ρεαλιστική με βάση τις υπάρχουσες τεχνολογικές δυνατότητες και παράλληλα θα ικανοποιεί την στρατηγική για τις αστικές συγκοινωνίες στις περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης”.

“Αυτά τα 800 λεωφορεία εντάσσονται στην Α’ Φάση ενίσχυσης του στόλου. Θα ακολουθήσει η δεύτερη φάση, εντός του έτους, άλλων 500 λεωφορείων”.

Υπενθυμίζεται ότι τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους προκηρύχθηκε διαγωνισμός για 300 αστικά λεωφορεία τα οποία με συμβάσεις leasing προορίζονταν για την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας στην αρχή του τρέχοντος έτους. Ωστόσο η παράδοσή τους καθυστερεί μετά από εμπλοκή που προκάλεσε το Ελεγκτικό Συνέδριο, η οποία κατά την ΟΣΥ Α.Ε. “οφείλεται σε εσφαλμένη πληροφόρηση, προς τούτο και αποφάσισε την άμεση υποβολή αίτηση ανάκλησης για την άρση της δημιουργηθείσης παρερμηνείας”.

Ο διαγωνισμός αυτός αφορά την προμήθεια 300 λεωφορείων ντίζελ ηλικίας έως και 10 ετών, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας EURO V ή νεότερης, με προσωρινούς αναδόχους – σύμφωνα με πληροφορίες – τον Όμιλο Σαρακάκη, το Μεσογειακό Κέντρο Φορτηγού & Λεωφορείου και την Εθνική Leasing, με τριετή σύμβαση και δικαίωμα επέκτασης ενός έτους.

Για τη συμμετοχή σας στη δημόσια διαβούλευση για την προμήθεια των 800 λεωφορείων πατήστε εδώ.

Η φωτογραφία από την παραλαβή των πρώτων λεωφορείων με leasing από τον ΟΑΣΘ, όπου εικονίζονται ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών (δεξιά) με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης.

 

Προηγούμενο άρθροΤο BMW Group δημοσιεύει Ενιαίο Απολογισμό
Επόμενο άρθροΑλλαγές στη Συμμαχία Renault – Nissan – Mitsubishi