Η Ευρωπαϊκή Ένωση απέτυχε την Τρίτη 11 Δεκεμβρίου να καταλήξει σε συμβιβασμό, σχετικά με το πόσο δραστικά θα μπορούσαν να περιοριστούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά, καθώς οι χώρες παραγωγής αυτοκινήτων και οι νομοθέτες με μεγαλύτερη περιβαλλοντική ευαισθησία δεν μπόρεσαν να συμφωνήσουν.

Η ΕΕ έχει διαιρεθεί εδώ και μήνες για το πόσο αυστηρό είναι το θέμα των εκπομπών CO2 από τα αυτοκίνητα και τα βαν. Η Γερμανία, με τη μεγαλύτερη ομάδα του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, προειδοποίησε ότι οι σκληροί στόχοι θα μπορούσαν να βλάψουν την αγορά και να κοστίσουν σε θέσεις εργασίας.

Εκπρόσωποι των βουλευτών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου των 28 χωρών της ΕΕ πραγματοποίησαν πολλούς γύρους συνομιλιών με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για να καταλήξουν σε κοινό έδαφος.

Το εκτελεστικό όργανο της ΕΕ πρότεινε αρχικά να μειωθούν οι εκπομπές κατά 30% έως το 2030, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021.

Η Γερμανία υποστήριξε αυτό το σχέδιο, αλλά πολλές χώρες της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων της Ολλανδίας και της Γαλλίας, έθεσαν το στόχο στο 35%. Υπάρχει επίσης ένας ενδιάμεσος στόχος για το 2025.

Διαβάστε στις δημοσιεύσεις του fleetnews.gr την πορεία του θέματος μέχρι στιγμής:

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (για τα επιβατικά): https://fleetnews.gr/oi-stochoi-ekpompon-co2-den-tha-prepei-na-odigoyn-se-mi-prositi-kinitikotita-gia-toys-polloys/

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (για τα φορτηγά): https://fleetnews.gr/i-acea-protrepei-tis-ethnikes-kyverniseis-na-yiothetisoyn-viosimi-proseggisi-gia-tis-ekpompes-co2-ton-fortigon/

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

1: https://fleetnews.gr/to-ek-enekrine-peretairo-meioseis-stis-ekpompes-apo-fortiga-mechri-to-2030/

2.: https://fleetnews.gr/to-ek-thelei-pio-kathara-aytokinita-stoys-eyropaikoys-dromoys-mechri-to-2030/

Το Συμβούλιο της Ευρώπης: https://fleetnews.gr/protypa-ekpompon-co2-gia-aytokinita-kai-imifortiga/

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή: https://fleetnews.gr/i-aitiologiki-ekthesi-tis-eyropaikis-epitropis-gia-pio-kathara-aytokinita-stoys-eyropaikoys-dromoys/

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Βιοκαυσίμων (EBA), η EUROGAS, η Ευρωπαϊκή Ένωση Υποδομής Αερίου (GIE) και η Ένωση Οχημάτων Φυσικού Αερίου και Βιοαερίου (NGVA Europe): https://fleetnews.gr/i-ngva-zitei-tropopoiisi-toy-kanonismoy-gia-tis-ekpompes/

Προηγούμενο άρθροΑλλαγές στην ομάδα ηγεσίας της Fiat Chrysler Automobiles
Επόμενο άρθροΗ Nissan εγκαινίασε τον πρώτο της παγκόσμιο ψηφιακό κόμβο στην Ινδία