Ο παγκόσμιος ψηφιακός κόμβος, ο επονομαζόμενος Nissan Digital Hub, θα είναι ο πρώτος στο είδος του, από τα πολλά κέντρα ανάπτυξης λογισμικού και τεχνολογίας της πληροφορικής που θα δημιουργηθούν στην Ασία, την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.

Οι εγκαταστάσεις τελευταίας τεχνολογίας του Nissan Global Digital Hub, βρίσκονται στο Technopark του Thiruvananthapuram, στον τεχνολογικό κόμβο της Κεράλα. Στις εκδηλώσεις των εγκαινίων παρευρέθησαν, μεταξύ άλλων,  υπουργοί,  η Πρέσβειρα της Ιαπωνίας στην Ινδία και ο Tony Thomas, επικεφαλής τομέα πληροφορικής της Nissan.

“Η εγκατάσταση της Nissan στο Thiruvananthapuram, σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για το IT στην Κεράλα”, δήλωσε ο υπουργός της Κεράλα, Shri Pinarayi Vijayan. “Θα κάνουμε ό, τι μπορούμε για να εξασφαλίσουμε ότι η Κεράλα θα γίνει το δεύτερο σπίτι για τη Nissan, μετά την Ιαπωνία”.

Αυτά τα ψηφιακά κέντρα, θα μετασχηματίσουν σταδιακά τις δραστηριότητες της Nissan, τοποθετώντας την ψηφιακή τεχνολογία στην καρδιά των δομικών λειτουργιών και υπηρεσιών της.

Οι κόμβοι θα επιτρέψουν στη Nissan να παρέχει κορυφαίες εμπειρίες στους τελικούς χρήστες. Επίσης, θα προσφέρουν δυνατότητες ανάπτυξης προϊόντων, ασφάλεια και συνδεσιμότητα,  καθώς αναπτύσσεται διαρκώς η τεχνολογία στην αυτοκινητοβιομηχανία,  με την ολοένα και μεγαλύτερη χρήση αυτόνομων, διασυνδεδεμένων και  ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Το Nissan Digital Hub της Κεράλα, θα προσφέρει μια σειρά ενδοεταιρικών  υπηρεσιών, για την ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της Nissan στην Ινδία και σε άλλες παγκόσμιες αγορές.

“Είμαστε ενθουσιασμένοι που επιτύχαμε αυτό το βασικό ορόσημο για το Nissan Digital“, δήλωσε ο Tony Thomas, αντιπρόεδρος και CEO της Nissan. “Αυτός ο κόμβος στην Ινδία θα αποτελέσει σημαντικό κινητήριο μοχλό για την παγκόσμια ψηφιακή εξέλιξη της Nissan και έχουμε ήδη μερικά από τα κορυφαία ταλέντα στην τεχνολογία, που λειτουργούν με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, ανά την Υφήλιο”.

Από την πλευρά του, o Peyman Kargar, πρόεδρος της περιοχής Αφρικής, Μέσης Ανατολής και Ινδίας της Nissan, πρόσθεσε: “Η δημιουργία του πρώτου παγκόσμιου ψηφιακού διανομέα της Nissan στην Ινδία αντανακλά τη δέσμευσή μας σε αυτή την αναπτυσσόμενη αγορά και την πεποίθησή μας για μακροπρόθεσμη επένδυση. Η αξιοποίηση των δεξιοτήτων και των ταλέντων του ανθρώπινου δυναμικού είναι ένας άλλος τρόπος με τον οποίο η Nissan εργάζεται για να αξιοποιήσει το πλήρες δυναμικό κάθε περιοχής”.

Ας σημειωθεί ότι η Nissan είναι μια παγκόσμια εταιρεία κατασκευής οχημάτων πλήρους γραμμής που πωλεί περισσότερα από 60 μοντέλα με τα εμπορικά σήματα Nissan, INFINITI και Datsun. Το 2017, η εταιρεία πούλησε 5,77 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως, δημιουργώντας έσοδα 11,9 τρισεκατομμυρίων γιεν. Την 1η Απριλίου 2017, η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της Nissan M.O.V.E. Πρόκειται για ένα εξαετές σχέδιο με στόχο την αύξηση κατά 30% των ετησιοποιημένων εσόδων στα 16,5 τρισεκατομμύρια γιέν μέχρι το τέλος του 2022, μαζί με σωρευτικές ελεύθερες ταμειακές ροές ύψους 2,5 τρισεκατομμυρίων γιεν. Στο πλαίσιο της Nissan Μ.Ο.ν.Ε. η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει την ηγετική της θέση στα ηλεκτρικά οχήματα, που συμβολίζεται από το ηλεκτρικό Nissan LEAF.

Προηγούμενο άρθροΑπέτυχαν οι συνομιλίες για τον καθορισμό των ορίων εκπομπών CO2 στην ΕΕ
Επόμενο άρθροΗ IONIQ Car Sharing αναστέλει την λειτουργία της στο Άμστερνταμ