Fleet Business #11

Π Ε Ρ Ι Ο Δ Ι Κ Η Ε Κ Δ Ο Σ Η Γ Ι Α Τ Ο F L E E T M A N A G E M E N T • Ο Κ Τ Ω Β Ρ Ι Ο Σ 2 0 2 2 • # 1 1 DIRECTION BUSINESS NETWORK ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤA FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET Tim Albertsen, ALD Automotive ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Πλεονεκτήματα, εμπόδια, ευκαιρίες ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ ΣΤΟΛΟΣ Συλλογή, προστασία και ασφάλεια ΔΕΔΟΜΕΝΑ Φορτιστές χώρου εργασίας ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ T H E N E W X1P L U G - I N H Y B R I D Νέα BMWX1 Plug-in Hybrid. Απόλυτη οδηγική απόλαυση. Κορυφαία αποδοτικότητα.

Συνδεδεμένοι παντού Καινοτόμες αυτοκινητοβιομηχανίες, προγραμματιστές λογισμικού και εταιρείες τεχνολογίας ηγούνται ενός ριζικού μετασχηματισμού στον κλάδο. Βελτιώνουν και επαναπροσδιορίζουν τις υπάρχουσες τεχνολογίες, εισάγουν νέες, συναρπαστικές υπηρεσίες και συνδεσιμότητα αυτοκινήτου, προσφέροντάς μας ασφαλέστερη, πιο άνετη και πιο αποτελεσματική οδηγική εμπειρία. Είναι δε γεγονός πως μόνο μέσω της συνδεσιμότητας αυτοκινήτων μπορεί να αξιοποιηθεί πλήρως το δυναμικό της αυτόνομης, ηλεκτροκίνητης και διαμοιράσιμης κινητικότητας. Το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς συνδεδεμένων αυτοκινήτων αποτιμήθηκε σε 86 δισ. δολάρια ΗΠΑ το 2021 και εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 361 δισ. δολάρια μέχρι το 2030, καταγράφοντας μικτό ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 17,3% την περίοδο 2022 - 2030. Υπάρχουν τρεις μορφές συνδεσιμότητας στο αυτοκίνητο: Προσδεδεμένη (tethered), αναφέρεται στη συνδεσιμότητα μέσω smartphone. Ολοκληρωμένη (integrated), η οθόνη του ταμπλό του αυτοκινήτου λειτουργεί σαν επέκταση της οθόνης του smartphone, όπως με το CarPlay και το Android Auto. Και ενσωματωμένη (embedded), στην οποία μια κάρτα SIM είναι ενσωματωμένη στη μονάδα επικοινωνίας του αυτοκινήτου. Η παγκόσμια αγορά συνδεδεμένων αυτοκινήτων περιλαμβάνει προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, ασφάλειας, ψυχαγωγίας, ευεξίας, διαχείρισης οχημάτων και κινητικότητας. Τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα παρέχουν άνεση, ευκολία, απόδοση και ασφάλεια. Και αναδεικνύονται σε πανάκεια για τους fleet managers, προσφέροντας μεταξύ άλλων σημαντική μείωση κόστους λειτουργίας και συντήρησης, ελαχιστοποίηση χρόνου ακινητοποίησης οχημάτων, βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς και της ασφάλειας του στόλου και των οδηγών, καλύτερη επικοινωνία μεταξύ των ενδιαφερόμενων μερών και εξυπηρέτηση πελατών. Σχεδόν ολόκληρο το τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας επιχειρεί να φωτίσει διάφορες πτυχές της συνδεσιμότητας και της σχετικής τεχνολογίας σε θέματα που εξυπηρετεί το fleet management, προσφέροντας στην ουσία έναν οδηγό χρήσης. Και επειδή η συνδεσιμότητα παράγει δεδομένα και βασίζεται σε αυτά, συμβουλές για τη συλλογή και διαχείρισή τους. Στο τεύχος αυτό θα διαβάσετε ακόμα: Συνέντευξη του Tim Albertsen, CEO της ALD Automotive. Τα βασικά σημεία μελέτης της Deloitte για τα οχήματα με λογισμικό (SDV). Τρόπους επιλογής της κατάλληλης υποδομής φόρτισης στους επαγγελματικούς χώρους. Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα εξωτερικής ανάθεσης της διαχείρισης στόλου. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα συνθετικά καύσιμα. Και την εικόνα της ευρωπαϊκής αγοράς νέων αυτοκινήτων κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους ανά κατηγορία οχημάτων. Καλή ανάγνωση! Λίνα Τσαγκαράκη - Ξένου ΕΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΛΙΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗ-ΞΕΝΟΥ l.tsagaraki@direction.gr ΒUSINESS DEVELOPMENT MANAGERS KΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΒUSINESS UNIT MANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΥΛΗΣ ΓΙΩΤΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΘΥΜΙΑΝΟΣ ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ - ΣΚΙΤΣΑ ΦΩΤΗΣ ΦΩΤΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΥΠΈΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΏΝ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ ISSN έντυπης έκδοσης 2653-9918 ISSN ηλεκτρονικής έκδοσης 2732-7906 Μ. Ασίας 43 | 152 33 | Χαλάνδρι T: 210.77.12.400 | F: 210 77.85.097 e-mail: info@direction.gr www.direction.gr ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ FOR INTERNATIONAL FLEET & MOBILITY LEADERS T H E E X E C U T I V E N E T W O R K PAPALIOS MEDIA GROUP IKE 3 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022

Fleet Business Market.......................6 ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ DELOITTE Οχήματα με λογισμικό (SDV)......10 ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ Τα πέντε κύρια σημεία της τεχνολογίας συνδεδεμένων οχημάτων.............................................16 ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ Από τα Ελαστικά έως την Τηλεματική........................................... 18 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΥ ΣΤΟΛΟΥ Γνωρίζουμε πραγματικά τι θέλουμε;..........................................20 ΑΠΟ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ 7 συμβουλές απάλειψης των εμποδίων συνδεσιμότητας........... 22 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΩΝ ΣΤΟΛΩΝ Μετάβαση σε οχήματα μηδενικών εκπομπών.....................24 ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ Σύνδεση τώρα και στο μέλλον... 28 ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ Φορτιστές χώρου εργασίας: Πόσοι και πόσο ταχείς; .................30 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Tim Albertsen, CEO της ALD Automotive..............................34 ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΣΤΟΛΟΥ Τα συνδεδεμένα βαν πλεονεκτούν....................................... 38 ΚΑΡΤΕΣ ΣΤΟΛΟΥ Εύκολη και αποτελεσματική διαχείριση............................................40 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΛΟΥ Εταιρική ή εξωτερική συνδεσιμότητα στόλου;.................44 ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Πρόστιμο για παραβίαση δεδομένων.........................................46 Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΥ ΣΤΟΛΟΥ Μία πηγή ενημέρωσης...................48 ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΟΛΟΥ 6 βήματα για αύξηση κέρδους...50 ΣΥΛΛΟΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Τι πρέπει να κάνετε και τι να αποφύγετε........................ 52 ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ - ΜΕ ΤΗ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ Πού κάνουν λάθος τα ΜΜΕ για την ηλεκτροκίνηση...................54 ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΑ Μπορούν να περισωθούν οι στόλοι ICE; ....................................56 C.A.S.E. - ΜΕ ΤΗ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ Υπέρ (και κατά) των τάσεων του CASE ............................................ 58 DATA REPORT - ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Η ευρωπαϊκή αγορά το α΄ εξάμηνο 2022 ....................... 59 4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022 INDEX

Έξυπνη διαχείριση εταιρικών στόλων αυτοκινήτων… με την AVIN Card Εφοδιάστε τον εταιρικό σας στόλο χωρίς μετρητά!

Οχήματα υπό ανάπτυξη που θα βγουν στην αγορά 2024-26 Αριθμός ηλεκτρικών οχημάτων που πρόκειται να λανσαριστεί ανά έτος Σύνολο Ανοδική η πανευρωπαϊκή αγορά leasing Η αύξηση των συμβάσεων leasing αυτοκινήτων το 2021 ανήλθε στο 19,8% στα επαγγελματικά οχήματα και στο 15,1% στα επιβατικά. Όπως αποκαλύπτουν τα αποτελέσματα της εξαμηνιαίας στατιστικής έρευνας της Leaseurope για το 2022, η γενική ανοδική τάση της αγοράς (εξοπλισμός, αυτοκίνητα, ακίνητα) επιβραδύνθηκε, εν μέρει λόγω της πιο υποτονικής ανάπτυξης του τομέα αυτοκινήτου. Ο συνολικός όγκος leasing το πρώτο εξάμηνο του 2022 ήταν 167,4 δισ. ευρώ, υψηλότερος κατά 5,9% από την αντίστοιχη περίοδο του 2021, εκ των οποίων τα 111,9 δισ. αφορούσαν σε συμβάσεις αυτοκινήτων (+2,32%). BMW: Προβλέπει βελτίωση κερδοφορίας Ο επικεφαλής παραγωγής της BMW, Milan Nedeljkovic, προβλέπει πως η σταθεροποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού θα φέρει του χρόνου σαφή βελτίωση κερδοφορίας. «Η συνεχιζόμενη ανεπαρκής προσφορά και η ανάγκη επανασχεδιασμού της παραγωγής προκάλεσαν κάποια αναταραχή. Η σαφής βελτίωση περιθωρίων κέρδους θα προκύψει από τη σταθεροποίηση», δήλωσε σε συνέντευξή του στο εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας, στη Λειψία. Και πρόσθεσε πως η έλλειψη ημιαγωγών πιθανότατα θα επηρεάσει την αυτοκινητοβιομηχανία, τουλάχιστον μέχρι τα μέσα του επόμενου έτους. Βάσει πρόβλεψης του Κέντρου Μελλοντικής Κινητικότητας της McKinsey, τα BEV και τα PHEV θα αποτελούν πάνω από το 55% της παραγωγής νέων οχημάτων έως το 2030 στην Κίνα, την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Αυτό αντιπροσωπεύει 47 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως - επτά φορές περισσότερες από το 2021. Όλοι επικεντρώνονται πλέον στα ηλεκτρικά οχήματα και οι προβλέψεις διείσδυσης των EV συνεχίζουν να επιταχύνονται: περισσότερα από 500 προγράμματα EV θα βγουν παγκοσμίως στην αγορά από το 2024 έως το 2026. Οργασμός παραγωγής EV Jeep - Avenger και Recon και Wagoneer S Η Jeep, ειδικευμένη στα SUV, παρουσιάζει τρία BEV στο πλαίσιο της μελλοντικής ηλεκτρικής στρατηγικής της. Το πολωνικής κατασκευής Avenger αναμένεται το 2023, με νέα πλατφόρμα και αυτονομία 400 χλμ. Το μοντέλο έχει περίπου το μέγεθος του σημερινού Renegade. Το μεγαλύτερο Recon θα αποτελεί το εκτός δρόμου όχημα μηδενικών εκπομπών της μάρκας και θα κυκλοφορήσει έναν χρόνο αργότερα. Τέλος, το κορυφαίο πολυτελές Wagoneer S, ανταγωνιστής του Mercedes EQE SUV, με αυτονομία 800 χλμ. Όταν το EV είναι Volvo C40 Recharge «Το σύστημα πλοήγησης της Volvo μέσω Google παρείχε αξιόπιστη καθοδήγηση σε σημεία φόρτισης και στην αναζήτηση εναλλακτικών σημείων στην εγγύς περιοχή. Το σημαντικότερο ήταν ο υπολογισμός της εναπομείνασας ενέργειας μπαταρίας και πόση θα απέμενε όταν θα έφτανα στον τελικό προορισμό μου. Το ίδιο συνέβη και κατά τη φόρτιση, που σημαίνει πως γνώριζα ακριβώς πόση θα χρειαζόταν για να φτάσω ασφαλώς στον προορισμό μου. Αυτό το σύστημα πρέπει να καταστεί υποχρεωτικό σε κάθε EV, εξασφαλίζοντας ηρεμία», δήλωσε ο Douglas A. Bolduc, αρχισυντάκτης Automotive News Europe. 6 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022

Η BYD επεκτείνεται Η κινεζική BYD επεκτείνει την παρουσία της στην Ευρώπη με το επταθέσιο μεσαίο SUV Tang, το συμπαγές crossover Atto 3 και το sedan Han. Το εσωτερικό του πρώτου είναι εντυπωσιακό και η αυτονομία του φτάνει τα 420 χιλιόμετρα. Αν δεν επαρκεί, προσφέρει το Han που ξεπερνά τα 520 χιλιόμετρα. Προς το παρόν διατίθενται στη Νορβηγία και τις χώρες Μπενελούξ και σύντομα σε Γερμανία και Γαλλία. Στο Παρίσι παρουσίασε το μεσαίο σεντάν Seal, που θα εντάξει στην ευρωπαϊκή σειράς το 2023. H Rio Tinto στρέφεται στο λίθιο «Η εξόρυξη είναι απαραίτητη για την ενεργειακή μετάβαση», λέει ο Dominic Barton, πρόεδρος της Rio Tinto. Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία εξόρυξης και μετάλλων παγκοσμίως θέλει να επεκταθεί στο λίθιο, βασικό συστατικό κατασκευής μπαταριών EV και ζητά από τις τράπεζες επενδύσεων να εντοπίσουν εταιρείες και έργα προς εξαγορά. My BMW App Όλος ο κόσμος της BMW στο smartphone. Με την εφαρμογή My BMW, ο οδηγός μιας BMW μπορεί να ελέγχει την κατάσταση του αυτοκινήτου του όποτε το επιθυμεί και να χρησιμοποιεί τις πολλαπλές λειτουργίες απομακρυσμένου ελέγχου, όπως ενεργοποίηση του κλιματισμού και καθορισμό των επόμενων διαδρομών του. Όλα αυτά με απόλυτη άνεση, μέσω κινητού τηλεφώνου, αφού κατεβάσει το My BMW App. Σύμφωνα με τις πρόσφατες προβλέψεις του Mobility Market Outlook της Statista, μετά από αρκετά χρόνια αργής προόδου, ο κύκλος εργασιών του κλάδου υποδομής ηλεκτρικών οχημάτων αυξάνεται σημαντικά. Υπολογίζοντας την περίοδο από το 2017 έως το 2027, η Statista προβλέπει τον ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης των παγκόσμιων εσόδων υποδομής EV στο 47,7. Υποδομή ηλεκτρικών οχημάτων Η ZF προμηθευτής της Nio Η ZF υπέγραψε συμφωνία στις 11 Οκτωβρίου για την προμήθεια της Nio με το σύστημα steer-by-wire (ηλεκτρονικής διεύθυνσης), καθιστώντας τη μεγάλη κινεζική εταιρεία EV τον πρώτο πελάτη της, στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, που υιοθετεί αυτή την προηγμένη τεχνολογία. Η συγκεκριμένη τεχνολογία μεταδίδει τις εντολές του οδηγού στο σύστημα διεύθυνσης μέσω ηλεκτρικών σημάτων και όχι μέσω μηχανικής σύνδεσης τιμονιού και εμπρόσθιου άξονα. Οι δύο πλευρές θα προωθήσουν από κοινού την εξέλιξη της τεχνολογίας σε τομείς όπως η αυτόνομη οδήγηση και η ηλεκτροκίνηση. Sixt, από το στόλο στην κινητικότητα «Κορυφαία προτεραιότητά μας είναι να προσφέρουμε προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών μας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο εντοπίσαμε από νωρίς την τάση ευέλικτων λύσεων κινητικότητας και εισαγάγαμε υπηρεσίες πρότυπου ευέλικτου συνδρομητικού αυτοκινήτου όπως η Sixt+. Μέσω της καινοτόμου δύναμης, της προθυμίας για αλλαγή και ανάπτυξη, μεταμορφωθήκαμε από εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων σε διεθνή πάροχο υπηρεσιών κινητικότητας» δήλωσε ο Vinzenz Pflanz, Chief Business Officer της Sixt, στο Fleet Europe. «Η βασική μας διαφορά από τους άλλους του κλάδου είναι ότι ποτέ δεν επικεντρωνόμαστε στο όχημα, αλλά εστιάζουμε στον οδηγό και στο χρήστη κινητικότητας». 7 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022

Πιο ελκυστική από ποτέ, η νέα BMW X1 μαγνητίζει τα βλέμματα με τη σχεδίαση και τις τεχνολογικές της καινοτομίες. Συνδυάζοντας τις κλασικές αρετές της μάρκας σε ένα σύγχρονο, αποδοτικό και δυναμικό premium SUV, η νέα BMW X1 προσφέρει απόλυτη ευελιξία, κορυφαία οδηγική απόλαυση και εξαιρετικές επιδόσεις. Το μοντέρνο εσωτερικό της ξεχωρίζει με τα υψηλής ποιότητας υλικά και καινοτομίες όπως η νέα BMW κυρτή οθόνη. Πρωτοποριακή Η ευρεία ψηφιοποίηση της νέας BMW X1 περιλαμβάνει μία πολυάριθμη σειρά λειτουργιών ελέγχου και συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση του πρωτοποριακού της χαρακτήρα. Το νέο σύστημα ελέγχου BMW iDrive προσφέρει στους επιβάτες της νέας BMW X1 την τελευταίας γενιάς πολυαισθητηριακή εμπειρία οχήματος. Βασισμένο στο Λειτουργικό Σύστημα BMW 8, το νέο BMW iDrive διαθέτει διαισθητικό έλεγχο μέσω αφής και φωνής, με τις διευρυμένες λειτουργίες του οχήματος να συγκεντρώνονται στη νέα BMW κυρτή οθόνη και το «αιωρούμενο» υποβραχιόνιο. Σπορ και δυναμική Οι σμιλευμένες επιφάνειες, οι γραμμές και οι εκλεπτυσμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες εξωτερικής σχεδίασης της BMW X1, αναδεικνύουν την ταυτότητα SAV πιο ξεκάθαρα από ποτέ. Τα ξεχωριστά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τις έντονες αναλογίες, τα σχεδόν τετράγωνα τόξα θόλων των τροχών και το χαρακτηριστικό ύφος των μοντέλων BMW X στο εμπρόσθιο και οπίσθιο μέρος. Το εσωτερικό της νέας BMW X1 προσφέρει σε οδηγό και επιβάτες μια σύγχρονη οδηγοκεντρική αισθητική με ένα προοδευτικά premium και ευρύχωρο περιβάλλον. Η υπερυψωμένη θέση των καθισμάτων, η μοντέρνα κεντρική κονσόλα με την κυρτή οθόνη και η βελτιωμένη άνεση συμβάλλουν στη δημιουργία μιας πρωτοποριακής οδηγικής εμπειρίας. Ευέλικτη & All-rounder Ανεξαρτήτως συστήματος κίνησης, όλες οι νέες εκδόσεις της BMW X1 διαθέτουν εξαιρετική οδική συμπεριφορά σε κάθε είδους συνθήκες και προσφέρουν την οδηγική εμπειρία για την οποία φημίζεται η μάρκα. Η προηγμένη τεχνολογία πλαισίου Απόλυτη οδηγική απόλαυση. Κορυφαία αποδοτικότητα. ΝΈΑ BMW X1 PLUG-IN HYBRID Η τρίτη γενιά της νέας BMW X1 διαθέτει πιο εντυπωσιακή σχεδίαση, καλύτερη ευρυχωρία, προηγμένη ψηφιοποίηση και, για πρώτη φορά, όλους τους τύπους κινητήρων: βενζίνης, πετρελαίου, plug-in υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό. 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022

ADVERTORIAL του πολύπλευρου μοντέλου πετυχαίνει την τέλεια αρμονική ισορροπία μεταξύ του σπορ, ευέλικτου χειρισμού αφενός και της άνεσης σε μεγάλες αποστάσεις, αφετέρου. Σε αυτό συμβάλλει και η βελτιωμένη ευρυχωρία του νέου μοντέλου. Ο πίσω χώρος της νέας BMW X1 περιλαμβάνει τρία καθίσματα πλήρους μεγέθους, που προσφέρουν εξαιρετικό επίπεδο άνεσης. Παράλληλα, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών μπορεί να αυξηθεί από 540 σε 1.600 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Μεγαλύτερη αυτονομία, μικρότεροι χρόνοι φόρτισης Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έχει αυξηθεί σημαντικά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο και φτάνει τώρα τα 92 χιλιόμετρα (κατά WLTP) χάρη στην αυξημένη χωρητικότητα της μπαταρίας. Με τυπική ισχύ 7,4 kW (μέχρι τώρα 3,7 kW), η άδεια μπαταρία μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε λιγότερο από 2,5 ώρες. Παράλληλα, η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου έχει αυξηθεί στα 47 λίτρα (προαιρετικά 56 λίτρα), προσφέροντας συνολικά αυξημένη αυτονομία. Απόλυτα αποδοτική Ο εξηλεκτρισμός των κινητήριων μονάδων της νέας Χ1 περιλαμβάνει δύο Plug-in Hybrid μοντέλα: τις BMW X1 xDrive30e και BMW X1 xDrive25e. Το σύστημα κίνησης στην X1 xDrive30e παράγει συνολική ισχύ έως 326 ίππους, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε 5,6 δευτερόλεπτα. Αντίστοιχα, η συνδυαστική απόδοση στην X1 xDrive25e ανέρχεται στους 245 ίππους, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε 6,8 δευτερόλεπτα. Πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού Επιπλέον της βασικής έκδοσης, οι νέες plug-in υβριδικές BMW X1 διατίθενται στις πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού Business Advanced, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν μεταλλικό χρώμα, πακέτο xLine, πακέτο Premium, σπορ ηλεκτρικά θερμαινόμενα καθίσματα και το σύστημα υποβοήθησης Driving Assistant. Ιδανική πρόταση για εταιρικό αυτοκίνητο Με λιανική τιμή προ φόρων κάτω των 40.000 ευρώ και εκπομπές ρύπων CO2 έως 16 g/km, οι BMW Χ1 Plug-in Ηybrid στις εκδόσεις xDrive25e, xDrive 25e Business Advanced και xDrive30e αποτελούν ιδανική πρόταση για εταιρικό αυτοκίνητο, αφού ο χρήστης επωφελείται από τον μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW ή στο www.bmw.gr. Plug-in υβριδική Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive είναι σημαντικά εξελιγμένη έναντι της προηγούμενης, σε σπορ επιδόσεις, αποδοτικότητα και ικανότητα φόρτισης. Τα plug-in υβριδικά συστήματα αποτελούνται το καθένα από μία εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα e-drive, που επενεργεί στους πίσω τροχούς και σε έναν 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω του 7-τάχυτου κιβωτίου Steptronic με διπλό συμπλέκτη. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής τάσης πέμπτης γενιάς, που είναι επίπεδα τοποθετημένες στο πάτωμα του οχήματος, διαθέτουν ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο 14.2 kWh και βελτιστοποιημένη απόδοση μέσω ευφυούς διαχείρισης ενέργειας και προσαρμοζόμενης ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης. 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΧΡΌΝΙΑ, ο τυποποιημένος εξοπλισμός των smartphones και των υπολογιστών έφτασε στα φυσικά του όρια, δημιουργώντας την ανάγκη μετάβασης από τις αναβαθμίσεις εξοπλισμού στην ανάπτυξη λογισμικού. Η αυτοκινητοβιομηχανία διαφέρει από τον κλάδο των smartphone και των υπολογιστών ως προς την τυποποίηση και την τεχνολογία και δεν μπορεί να εφαρμόσει την ίδια διαδικασία ανάπτυξης. Ωστόσο, λόγω όλο και πιο τυποποιημένου εξοπλισμού και μικρότερων τεχνικών διαφοροποιήσεων, η αυτοκινητοβιομηχανία ίσως μπορέσει να ακολουθήσει μια παρόμοια διαδικασία. Η σημαντικότητα των «οχημάτων με λογισμικό» επικρατεί όλο και περισσότερο στον κλάδο. Οι δύο σημαντικότερες λειτουργίες των οχημάτων με λογισμικό: Πρώτον, οι λειτουργίες δικτύου είναι συμβατές με όλα τα συστήματα, επιτρέποντας τη φυσική και ψηφιακή ανάπτυξη των οχημάτων με παράλληλη διαφοροποίηση μέσω λογισμικού. Δεύτερον, το λογισμικό εμπορευματοποιείται, μεγιστοποιώντας τον κύκλο ζωής και την αξία των οχημάτων. Ορισμένοι διορατικοί κατασκευαστές ξεκίνησαν στρατηγικό μετασχηματισμό, ενισχύοντας τις δυνατότητες λογισμικού, ενώ κάποιοι άλλοι είναι επιφυλακτικοί για διάφορους λόγους, όπως επενδύσεις κεφαλαίου και δυσκολίες εσωτερικού μετασχηματισμού. ΚΑΤΑΝΌΗΣΗ ΤΩΝ «ΟΧΗΜΆΤΩΝ ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΙΚΌ» Ο όρος «οχήματα με λογισμικό» αναφέρεται προφανώς στις περιπτώσεις που το ποσοστό και η αξία λογισμικού (συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού εξοπλισμού) του οχήματος υπερβαίνουν τα αντίστοιχα του μηχανικού εξοπλισμού. Επιπλέον, αντανακλά το σταδιακό μετασχηματισμό των αυτοκινήτων από κυρίως ηλεκτρομηχανικά σε έξυπνα, επεκτάσιμα κινητά ηλεκτρονικά συστήματα που μπορούν να αναβαθμίζονται διαρκώς. Για να καταστούν έξυπνα, ενσωματώνεται στα οχήματα προηγμένος εξοπλισμός πριν από τις στάνταρ διαδικασίες λειτουργίας (SOP) - οι λειτουργίες και η αξία του εξοπλισμού θα ενεργοποιηθούν σταδιακά και θα ενισχυθούν μέσω ασύρματων συστημάτων καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής. ΚΙΝΗΤΉΡΙΟΙ ΠΑΡΆΓΟΝΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑΣ ΟΧΗΜΆΤΩΝ ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΙΚΌ Κατ’ αρχάς, οι απαιτήσεις ανάπτυξης του κλάδου: λογισμικό και αλγόριθμοι - απαραίτητα για την ανάπτυξη συνδεδεμένων, αυτόνομων, διαμοιρασμένων και ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Δεύτερον, οι καταναλωτές αναμένουν συμπεριφορές και εμπειρία οχημάτων παρόμοιες με των smartphone. Τρίτον, η μεταβίβαση της αλυσίδας αξίας και η επιταχυνόμενη εμπορευματοποίηση του εξοπλισμού επιτρέπουν μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία λογισμικού. ΧΆΣΜΑ ΠΑΡΌΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΈΛΛΟΝΤΟΣ u Η υπάρχουσα αρχιτεκτονική εξοπλισμού και λογισμικού αυτοκινήτου δεν ταιριάζει σε οχήματα λογισμικού. Η ηλεκτρική και ηλεκτρονική αρχιτεκτονική είναι περιορισμένης υπολογιστικής ισχύος και αποτελεσματικότητας επικοινωνίας, με ανεξέλεγκτο κόστος καλωδίωσης. u Το παραδοσιακό πρότυπο ανάπτυξης λογισμικού έχει σημαντικούς περιορισμούς. Με βάση τις παραπάνω αλλαγές στην τεχνολογική αρχιτεκτονική, στο πλαίσιο των οχημάτων λογισμικού, η Ε&Α αυτοκινήτων θα μετατοπιστεί από το παραδοσιακό στο ευέλικτο πρότυπο ανάπτυξης. u Η οργανωσιακή δομή και η έλλειψη τεχνογνωσίας είναι σημαντικά εμπόδια στο μετασχηματισμό της Η επόμενη βιομηχανική εξέλιξη Ορισμένοι διορατικοί κατασκευαστές ξεκίνησαν στρατηγικό μετασχηματισμό, ενισχύοντας τις δυνατότητες λογισμικού, ενώ κάποιοι άλλοι είναι επιφυλακτικοί για διάφορους λόγους, όπως επενδύσεις κεφαλαίου και δυσκολίες εσωτερικού μετασχηματισμού ΟΧΉΜΑΤΑ ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΙΚΌ (SDV) Μελέτη της Deloitte αναλύει την προέλευση των «οχημάτων με λογισμικό» (SoftwareDefined Vehicles), τους κινητήριους παράγοντες δημιουργίας τους, τις αλλαγές του κλάδου, το μετασχηματισμό και τις νέες ευκαιρίες και παρέχει διάφορα λειτουργικά πρότυπα και στρατηγικές μετασχηματισμού, βάσει θέσης και δυνατοτήτων των ενδιαφερομένων μερών. Παραθέτουμε συνοπτικά τα βασικά σημεία. 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022

αυτοκινητοβιομηχανίας λογισμικού. Η οργανωσιακή δομή των κατασκευαστών θα αναδιαμορφωθεί εκ θεμελίων: από δομή βάσει λειτουργιών σε δομή ανάπτυξης πλατφόρμας. u Εμπόδια εφοδιαστικής αλυσίδας. Η σύνδεση μεταξύ οχημάτων και ανταλλακτικών μετατρέπεται από καθετοποιημένη σε δακτυλιοειδή. (Διάγραμμα 1) ΝΈΕΣ ΕΥΚΑΙΡΊΕΣ u Βιομηχανική αλυσίδα αξίας βάσει οχημάτων λογισμικού Λαμβάνοντας ως παράδειγμα τα έξυπνα συνδεδεμένα οχήματα, στον απόηχο του βιομηχανικού μετασχηματισμού λογισμικού, η βιομηχανική αλυσίδα μπορεί να διαχωριστεί σε καθαρό λογισμικό, βασικό λογισμικό, εργαλείο λογισμικού και ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Από την άποψη της αλυσίδας αξίας, το λογισμικό εφαρμογών και αλγορίθμων καθώς και ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός λογισμικού έχουν σχετικά υψηλή βιομηχανική προστιθέμενη αξία, η οποία είναι πλέον στο επίκεντρο των κατασκευαστών, των επιχειρήσεων εξαρτημάτων και των εταιρειών τεχνολογίας. u Εξέχουσα θέση πλατφορμών λογισμικού Με τη διασαφήνιση της βιομηχανικής αλυσίδας, πιστεύουμε πως τρεις τύποι λογισμικού και οι αντίστοιχοι πάροχοι αλυσίδας εργαλείων θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο μετασχηματισμό της αυτοκινητοβιομηχανίας λογισμικού. Πρώτον, λογισμικό λειτουργικών συστημάτων. Δεύτερον, ενδιάμεσο λογισμικό: το ενδιάμεσο ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 1: ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Πηγή: TF Securities, Deloitte Research, δημόσιες πληροφορίες Προμηθευτές Κατηγορίας 2 και 3 Προμηθευτές Κατηγορίας 1 Κατασκευαστές αυτοκινήτων Newly developed business areas Changes in roles on the supply chain �:不同主机厂EE架构升�路径类型 Hardware abstractionlayer Βασικό λογισμικό Ενσωμάτωση, δοκιμή και εντοπισμός ιών Εταιρείες ημιαγωγών τεχνητής νοημοσύνης Εταιρείες παραδοσιακών εξαρτημάτων Μονάδες δικτύωσης / επικοινωνίας Νέα οχήματα Οχήματα εσωτερικής καύσης Επιχειρήσεις λογισμικού διεπαφής ανθρώπου/ μηχανής (HMI) Εταιρείες λογισμικού αλγόριθμων αυτόνομων οχημάτων Μεγάλες εταιρείες διαδικτύου Επιχειρήσεις λειτουργικών συστημάτων Εταιρείες βασικού λογισμικού Λογισμικό εφαρμογών Λογισμικό αλγορίθμου Καθαρό Λογισμικό System software Λειτουργικό σύστημα / ενδιάμεσο λογισμικό Γενικό σύστημα διεπαφής λογισμικού με υλικό εξοπλισμό (HAL) Ηλεκτρονικός εξοπλισμός Μηχανικός εξοπλισμός Υλικός εξοπλισμός Η οργανωσιακή δομή των κατασκευαστών θα αναδιαμορφωθεί εκ θεμελίων: από δομή βάσει λειτουργιών σε δομή ανάπτυξης πλατφόρμας 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022

JOIN THE TRIBE NEW ALFA ROMEO TONALE HYBRID. LIVE UNPREDICTABLY Κατανάλωση καυσίμου της γκάμας Alfa Romeo Tonale Hybrid MHEV (l / 100 km): 5,6 - 6,3. Εκπομπές CO2 (g / km): 127 - 144. Οι τιμές εγκρίθηκαν με βάση τον συνδυασμένο κύκλο WLTP, ενημερώθηκαν στις 26/05/22 και υποδεικνύονται για συγκριτικούς σκοπούς.

λογισμικό εφαρμογής και λειτουργίας συστημάτων. Τρίτον, σύστημα ελέγχου και λειτουργίας εικονικών μηχανών (virtual machine hypervisor). (Σ.Σ. Το hypervisor, γνωστό και ως σύστημα ελέγχου και λειτουργίας εικονικής μηχανής ή VMM, είναι λογισμικό που δημιουργεί και διαχειρίζεται εικονικές μηχανές). u Από Κατηγορία (Tier) -2 σε Κατηγορία -0.5 Τα μελλοντικά οχήματα θα αποτελούν μηχανοηλεκτρονικές έξυπνες συσκευές. Η εξάρτηση μέσω λογισμικού δεν σημαίνει ότι ο υλικός εξοπλισμός καθίσταται αμελητέος. Αντιθέτως, είναι σημαντικός για την επίτευξη των λειτουργιών του λογισμικού. Ειδικότερα, ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός και ο εξοπλισμός ημιαγωγών λογισμικού θα αποκομίσουν μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία και περισσότερα κέρδη. (Διάγραμμα 2) ΠΏΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΎΝ ΟΙ ΔΙΆΦΟΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΉΣΕΙΣ u Οι κατασκευαστές μετασχηματίζονται βάσει ορθολογικής αξιολόγησης και δυνατοτήτων. Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία ξεκίνησε πέρυσι το μετασχηματισμό λογισμικού. Σε αντίθεση με τους προηγούμενους μετασχηματισμούς, το «συμμαχικό πρότυπο» κόστους και επιμερισμού κινδύνου έχει ξεπεραστεί και αντικαθίσταται σταδιακά από το πρότυπο καθετοποίησης. Επιπλέον, ο μετασχηματισμός έχει διευρυνθεί ιδιαιτέρως και επεκτείνεται ακόμα και στην Ε&Α προϊόντων, την οργανωσιακή δομή και το δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας κατασκευαστών. (Διάγραμμα 3) u Με «εκατέρωθεν πιέσεις», οι εταιρείες εξαρτημάτων πρέπει να αυτομετασχηματιστούν. Με την ανάπτυξη συνδεδεμένων, αυτόνομων, διαμοιράσιμων και ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, οι διεθνείς εταιρείες ανταλλακτικών εισχώρησαν στον τομέα λογισμικού, εστιάζοντας: 1) στη δημιουργία πιο ολοκληρωμένων και ευέλικτων δυνατοτήτων ενοποίησης λογισμικού-υλικού εξοπλισμού και τη σταδιακή μετάβαση από την εξωτερική ανάθεση στην εξ ιδίων ανάπτυξη βασικού λογισμικού· 2) στην καλύτερη προσαρμογή της δομής προσωπικού στους ρυθμούς και τον κύκλο ανάπτυξης λογισμικού· 3) στη διερεύνηση νέων επιχειρηματικών προτύπων. u Αντιμετωπίζοντας ευκαιρίες και προκλήσεις, οι εταιρείες λογισμικού αυτοκινήτων θα δημιουργήσουν αξία μέσω ευέλικτης τοποθέτησης. Οι επιχειρήσεις λογισμικού θα αντιμετωπίσουν περισσότερες ευκαιρίες παρά προκλήσεις. Λαμβάνοντας ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 2: ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΩΝ AI ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΕΥΦΥΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ Πηγή: Deloitte Research Προμηθευτές Κατηγορίας (Tier) 2 Προμηθευτές Κατηγορίας 0.5 Κατασκευαστές πρότυπου υλικού (ODM) �: 到 Κατασκευαστές αρχικού εξοπλισμού (OEM) Λογισμικό εφαρμογών Εξοπλισμός ελέγχου IP ... Tn Αισθητήρες Συστήματα ελέγχου ... ... ... 5G IoT ... OEM OEM ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ OEM YΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ YΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Tier-1.5 Tier-2 Tier-1 Λογισμικό συστήματος Ημιαγωγοί Πυρήνας Λειτουργικού Συστήματος Λογισμικό λειτουργίας Ολοκληρωμένες λύσεις Μοντέλο οχήματος 1 Μοντέλο οχήματος 1 Μοντέλο 2 Μοντέλο ν Cloud Computing Μοντέλο ν Μοντέλο 2 Πλατφόρμα υπολογιστή οχήματος Πλατφόρμα υπολογιστή οχήματος 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022

υπόψη τη δύναμη και την τοποθέτησή τους, καθώς και τις απαιτήσεις, οι αναδυόμενες εταιρείες λογισμικού/ διαδικτύου αυτοκινήτων θα επικεντρωθούν στις ακόλουθες πτυχές δημιουργίας αξίας: δυνατότητες πλήρους λογισμικού, αποτελεσματικότητα αγοράς και συνεργασία με βασικές επιχειρήσεις υλικού εξοπλισμού για πρόσβαση στο δίκτυο εφοδιασμού αυτοκινήτων. Ο μετασχηματισμός «οχημάτων λογισμικού» θα εξαπλωθεί σε κάθε πτυχή της αυτοκινητοβιομηχανίας, καλύπτοντας το σχεδιασμό λογισμικού και αρχιτεκτονικής υλικού των κατασκευαστών, τη διαδικασία ανάπτυξης προϊόντων, το πλαίσιο οργανωσιακής ανάπτυξης, την ανάπτυξη προσωπικού, καθώς και το σύστημα της εφοδιαστικής αλυσίδας και τα επιχειρηματικά πρότυπα ολόκληρου του κλάδου. Μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε αναδιάρθρωση ορισμένων τομέων. Κατά τη διαδικασία του μετασχηματισμού οχημάτων λογισμικού, θα υπάρξουν δυσκολίες και προκλήσεις για τους παραδοσιακούς κατασκευαστές αυτοκινήτων, καθώς και ευκαιρίες για νέες επιχειρήσεις στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως προμηθευτές ημιαγωγών, πάροχοι λογισμικού και εταιρείες διαδικτύου. Ο μετασχηματισμός «οχημάτων λογισμικού» θα καταστεί αναπόφευκτος και θα επιφέρει ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας τα επόμενα 5-10 χρόνια. Όλες οι επιχειρήσεις της βιομηχανικής αλυσίδας πρέπει να προχωρήσουν σε ενδελεχή αξιολόγηση και να προβούν σε μελλοντικό σχεδιασμό και κατάλληλη προσέγγιση για διατήρηση της πρωτοβουλίας κατά τη διάρκεια του νέου βιομηχανικού μετασχηματισμού. ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 3: ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ Πηγή: Deloitte Research Αδύναμη Αδύναμη Ισχυρή Ισχυρή OEM: Στρατηγική συνεργασία με εταιρείες λογισμικού και επάνδρωση εσωτερικής ομάδα Ε&Α. Σχέση με προμηθευτές: Οι OEM προωθούν το οικοσύστημα λογισμικού, το οποίο θα κατασκευάσουν προμηθευτές Κατηγορίας-1 OEM: Υιοθετούν τη χρήση του μαύρου κουτιού και ακολουθούν την πορεία αναβάθμισης της αρχιτεκτονικής των κατασκευαστών εξαρτημάτων Σχέση με προμηθευτές: Οι OEM προωθούν το οικοσύστημα λογισμικού, που θα κατασκευάσουν προμηθευτές Κατηγορίας-1. OEM: διαθέτουν καθετοποιημένη ικανότητα (λογισμικό, αλγόριθμους, ημιαγωγούς, κ.λπ.) και Ε&Α Σχέση με προμηθευτές: υπερκέραση προμηθευτών Κατηγορίας-1 και συμπαραγωγή υποσυστημάτων με προμηθευτές Κατηγορίας-2 OEM: ανάπτυξη εσωτερικής Ε&Α σε έναν ή περισσότερους στρατηγικούς τομείς και ανάθεση των υπολοίπων διαδικασιών Ε&Α. Σχέση με προμηθευτές: άμεση συνεργασία με βασικούς προμηθευτές τεχνολογίας ή επενδύσεις προς επίτευξη μέγιστης αυτονομίας και ελέγχου. Στρατηγική συνεργασία με εταιρείες λογισμικού Στενές σχέσεις με προμηθευτές Κατηγορίας-1 Επικέντρωση στην επίτευξη καινοτομιών σε βασικούς τομείς Καθετοποιημένη τεχνολογική ικανότητα Έλεγχος Ε&Α ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΤΩΝ OEM OEM Κατά τη διαδικασία του μετασχηματισμού οχημάτων λογισμικού, θα υπάρξουν δυσκολίες και προκλήσεις για τους παραδοσιακούς κατασκευαστές αυτοκινήτων 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022

1ΕΠΙΤΆΧΥΝΣΗ Η ευρωπαϊκή αγορά τηλεματικής και συνδεσιμότητας οχημάτων προβλέπεται να αυξάνεται περισσότερο από 10% ετησίως μέχρι το 2025. 2ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ Η ανάπτυξη της ψηφιακής τεχνολογίας και η υιοθέτηση της τηλεματικής οχημάτων επηρεάζει θετικά τους πελάτες και τους προμηθευτές στόλων και κινητικότητας, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να λάβουν έγκυρες αποφάσεις περί στρατηγικής, πολιτικής και νέων εξελίξεων σχετικά με τη βιωσιμότητα, την ασφάλεια και την κινητικότητα των εργαζομένων. 3ΕΠΙΤΥΧΊΑ CASE είναι το αρκτικόλεξο των λέξεων Connected, Autonomous, Shared και Electric (Συνδεδεμένο, Αυτόνομο, Διαμοιράσιμο και Ηλεκτρικό). Και είναι λογικό να ξεκινά με τη λέξη Συνδεδεμένο, γιατί χωρίς αυτό τα υπόλοιπα δεν θα επιτύχουν. Η κινητικότητα διαμοιρασμού, ο εξηλεκτρισμός του στόλου και η αυτόνομη οδήγηση εξαρτώνται από τη συνδεσιμότητα μεταξύ παγίων, πόλεων, υποδομών και ανθρώπων. 4ΜΕΊΩΣΗ ΣΥΜΒΆΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΤΥΧΗΜΆΤΩΝ Το ανθρώπινο δυναμικό είναι το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο μιας εταιρείας. Επομένως, είναι σημαντικό να παραμένει ασφαλές. Και εδώ αναλαμβάνουν η τηλεματική και η συνδεδεμένη τεχνολογία. Μέσω της τηλεματικής και της συνδεδεμένης τεχνολογίας, επιλέγετε οδηγούς, καταγράφετε και επηρεάζετε τη συμπεριφορά τους και μειώνετε τον κίνδυνο συμβάντων και ατυχημάτων. 5ΠΕΡΊΠΛΟΚΟΑΛΛΆ ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ Σήμερα, σχεδόν όλα τα νέα οχήματα βγαίνουν από το εργοστάσιο «συνδεδεμένα» και ικανά να παρέχουν πολύτιμα δεδομένα. Υπάρχουν ειδικοί συνδεδεμένης τεχνολογίας παγκοσμίου επιπέδου για τη διαχείριση ψηφιακών στόλων. Ο τρόπος με τον οποίον πλέον οι στόλοι λαμβάνουν και αναλύουν τα διαθέσιμα δεδομένα αποτελεί το κλειδί αποτελεσματικότερης δραστηριότητας. Η άγνοια των δεδομένων και των ευκαιριών που προσφέρονται είναι καταστροφική. Και αυτό είναι κάτι που δεν το επιθυμείτε ούτε εσείς, ούτε οι οδηγοί σας, ούτε οι εργαζόμενοι και η εταιρεία σας. Τα πέντε κύρια σημεία της τεχνολογίας συνδεδεμένων οχημάτων ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ Ο τρόπος με τον οποίο πλέον οι στόλοι λαμβάνουν και αναλύουν τα διαθέσιμα δεδομένα, αποτελεί το κλειδί αποτελεσματικότερης δραστηριότητας 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=