Fleet Business #11

Το EDPB αναφέρει πως κάθε οργανισμός που επιθυμεί να συλλέξει, να αποθηκεύσει και να αναλύσει αυτές τις πληροφορίες πρέπει να εξηγήσει στους οδηγούς το σκοπό της διαδικασίας αυτής και να λάβει τη συγκατάθεσή τους αγαθών ή των οχημάτων, να κατανέμουν πόρους, να εντοπίζουν και να τιμολογούν μια υπηρεσία ή να ελέγξουν το χρόνο εργασίας)». ΙΣΧΥΡΉ ΣΎΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΊΑΣ Εάν, για παράδειγμα, ο στόλος χρησιμοποιεί δεδομένα τηλεματικής για την καταγραφή του χρόνου οδήγησης για την πληρωμή του εργαζομένου, τότε η επεξεργασία των δεδομένων θα καλύπτεται από τη σύμβαση εργασίας και δεν θα απαιτείται η συγκατάθεση του οδηγού. Ωστόσο, η Unison, η μεγαλύτερη συνδικαλιστική οργάνωση του Ηνωμένου Βασιλείου, εκφράζει πολλά συμβούλια εργαζομένων και συνδικάτα υποστηρίζοντας πως όταν ένα εταιρικό όχημα χρησιμοποιείται για ιδιωτική και για επαγγελματική χρήση «θα πρέπει ο εργαζόμενος να έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιεί την καταγραφή». Ο GDPR ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ uΟι στόλοι που συλλέγουν δεδομένα τηλεματικής πρέπει να συμμορφώνονται με την «αρχή της ελαχιστοποίησης δεδομένων», που σημαίνει μόνο συλλογή σχετικών προσωπικών δεδομένων και απαραίτητων προς επεξεργασία. uΟι οδηγοί πρέπει να ενημερώνονται για τα δεδομένα που συλλέγονται, το λόγο συλλογής τους και τη χρονική διάρκεια αποθήκευσή τους. uΗ πώληση και η αλλαγή ιδιοκτησίας ενός συνδεδεμένου οχήματος πρέπει να ακολουθείται από διαγραφή τυχόν προσωπικών δεδομένων αποθηκευμένων στο όχημα. 47 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=