Fleet Business #11

και ήδη υπάρχουν περιορισμοί ανεφοδιασμού, υψηλές τιμές ενέργειας και αυξανόμενος πληθωρισμός και πολύ πιθανός κίνδυνος ύφεσης. Πώς επηρεάζονται οι δραστηριότητες και οι στρατηγικές σας; Όταν ξέσπασε η πανδημία, αντιδράσαμε πολύ γρήγορα. Το βασικό μας μέλημα ήταν, πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας αποτελεσματικότερα; Έτσι, κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας, επικεντρωθήκαμε στην επέκταση των υφιστάμενων συμβάσεων. Καθώς η πανδημία κόπαζε, αναπτύξαμε την ALD Flex και τη λανσάραμε ταυτοχρόνως σε 19 χώρες, για να προσφέρουμε στους πελάτες μας τη συμβατική ευελιξία που χρειάζονταν. Διαθέταμε σχέδια Α, Β και Γ, ανάλογα με την εξέλιξη της πανδημίας. Και τώρα, κάνουμε το ίδιο. Διαθέτουμε πελατοκεντρικά σχέδια, αναλόγως των περιστάσεων. Στόχος μας η αύξηση της ευελιξίας και της ανθεκτικότητας των πελατών μας, και για να γίνει αυτό, έχουμε ετοιμάσει νέα επιχειρηματικά πρότυπα, ακόμα και συνδρομητικά. Όποιο κι αν είναι το μέλλον, η ALD Automotive διαθέτει σχέδιο. Και οι πελάτες μας το γνωρίζουν. Γι’ αυτό και εξελιχθήκαμε κατά τις πρόσφατες κρίσεις. Η τεχνογνωσία μας είναι εκτενής και δεν υστερεί έναντι άλλων. Ειδικά σε κρίσιμους τομείς όπως η ηλεκτροκίνηση και η πολυτροπικότητα. Προς το παρόν, οι παραδόσεις μας σε στόλους είναι κατά 27% ηλεκτροκίνητες, 5 μονάδες πάνω από τον μέσον όρο της ευρωπαϊκής αγοράς. Πότε θα εφαρμόσετε τα σχέδια Α, Β και Γ; Είναι δύσκολο να προβλεφθεί. Αυτό που κάνουμε στο μεταξύ, είναι να αποκτήσουμε ικανότητες και δυνατότητες σε τομείς που θα καταστούν σημαντικοί: πολυτροπικότητα, συνδρομές, ψηφιοποίηση. Ό,τι και αν προκύψει, θα είμαστε έτοιμοι με τις κατάλληλες λύσεις. Καθώς η οικονομική κατάσταση επιδεινώνεται, η γερμανική κυβέρνηση, μεταξύ άλλων, υπαναχωρεί έναντι προηγούμενων πράσινων δεσμεύσεων και επιστρέφει στην παραγωγή ενέργειας βάσει ορυκτών καυσίμων. Υπάρχει παρόμοιος κίνδυνος για τους στόλους στα θέματα αειφορίας; Υπάρχουν δύο στρατόπεδα. Το ένα αντιμετωπίζει την ηλεκτροκίνηση ως όλο και πιο ακριβή και εξετάζει προηγούμενες εναλλακτικές λύσεις. Το άλλο αντιλαμβάνεται πως έχουμε ήδη επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στο νέο σύστημα. Και θυμάται το λόγο: την καταπολέμηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Πιστεύω πως ξεπεράσαμε το σημείο μη επιστροφής. Αυτό ισχύει για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, αρχής γενομένης από τους κατασκευαστές. Αν εξετάσουμε την ευρύτερη εικόνα, έχουμε έναν επιπλέον λόγο να στραφούμε στη βιώσιμη ενέργεια, για να μη μας έχει στο χέρι ο κ. Πούτιν. Έτσι πιστεύω πως θα συνεχίσουμε, ακόμα κι αν υπάρχουν εμπόδια και αργοπορίες. Δεν υπάρχει τρόπος επιστροφής. Παρεμπιπτόντως, πήρα το EV μου τον Φεβρουάριο και είναι εξαιρετικά θετική εμπειρία. Ας περάσουμε σε ένα θέμα που είμαι βέβαιος ότι σας απασχολεί: την προτεινόμενη εξαγορά της LeasePlan από την ALD Automotive, που ανακοινώθηκε στις αρχές του τρέχοντος έτους και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του. Πώς εξελίσσεται; Έχετε δίκιο, όλοι στην εταιρεία είναι πραγματικά απασχολημένοι με αυτήν τη διαδικασία. Υπάρχει μεγάλη επιθυμία για μεγαλύτερη προσέγγιση των ALD Automotive και LeasePlan. Αλλά πρόκειται για εξαιρετικά περίπλοκη διαδικασία, όπως αναμενόταν: συγχώνευση 26 χωρών, δύο κεντρικών γραφείων και δύο χρηματοοικονομικών τομέων. Χωρίς να αναφερθούμε στα δύο πολύ διαφορετικά πρότυπα διακυβέρνησης. Επίσης, η ALD Automotive πρέπει να ενταχθεί στην ΕΚΤ ως τραπεζικός οργανισμός. Και βεβαίως, υπάρχει η αντιμονοπωλιακή διαδικασία από την οποία πρέπει να περάσουμε. Προς το παρόν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο. Στην πραγματικότητα, είμαστε μπροστά από το χρονοδιάγραμμα. Υπήρξαν μερικές θετικές εκπλήξεις. Κατ΄αρχάς, αποδεικνύεται ότι οι εταιρικές μας νοοτροπίες είναι συμβατές. Οι διαφορές δεν είναι μεγάλες. Από την άλλη, είμαστε αρκετά διαφορετικοί ως προς το τι προσφέρουμε στους πελάτες μας και με ποιο τρόπο. Η ALD Automotive έχει εξειδικευθεί στη διανομή προϊόντων και υπηρεσιών λευκής ετικέτας μέσω συνεργασιών. Η LeasePlan παρέμεινε αφοσιωμένη στους πελάτες της εταιρικής αγοράς. Ο συνδυασμός αυτών των δύο προσφορών θα αποτελέσει μεγάλη πηγή δύναμης για τη νέα, συγχωνευμένη εταιρεία. Υπό το πρίσμα των πρόσφατων οικονομικών προβλημάτων, κάποιοι με ρώτησαν: «Tim, είναι κατάλληλη η στιγμή για μια τόσο μεγάλη διαδικασία;» Και πρέπει να πω ότι υπό αυτές τις δύσκολες συνθήκες, η ιδέα να ενωθούν η ALD Automotive και η LeasePlan αποκτά μεγαλύτερο νόημα. Θα μας δώσει τη δυνατότητα που χρειαζόμαστε ώστε να παραμείνουμε πρωτοπόροι σε έναν τομέα που προσελκύει όλο και περισσότερους ενδιαφερόμενους. Με αυτήν τη σημαντική υπόθεση που απασχολεί όλη την εταιρεία, αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας τυχόν διαταραχές ή καθυστερήσεις εξυπηρέτησης; Από την αρχή ξεκαθαρίσαμε πως οι πελάτες μας δεν θα ενοχληθούν. Προτεραιότητά παραμένει η εξυπηρέτησή τους. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε Γραφείο Διαχείρισης Ολοκλήρωσης, με 400 έως 500 άτομα από αμφότερες τις εταιρείες, των οποίων πρωταρχικό καθήκον είναι η μετάβαση. Και αυτό επιτρέπει σε όλους τους άλλους να επικεντρωθούν στις συνήθεις δραστηριότητές τους. Είναι αλήθεια ότι για ορισμένα πιο μακροπρόθεσμα έργα που προωθήσαΣτόχος μας η αύξηση της ευελιξίας και της ανθεκτικότητας των πελατών μας, και για να γίνει αυτό, έχουμε ετοιμάσει νέα επιχειρηματικά πρότυπα, ακόμα και συνδρομητικά 36 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=