Η Renault ανακοίνωσε παγκόσμια αύξηση πωλήσεων 1,8%, το 2024, ενισχύοντας το μερίδιό της κατά 1,4%.

Συγκεκριμένα, πουλήθηκαν 1.577.351 οχήματα, 28.000 περισσότερα από το 2023.

Η εταιρεία πραγματοποίησε μια προϊοντική επίθεση με την κυκλοφορία οκτώ νέων μοντέλων τη χρονιά που πέρασε: Scenic E-Tech electric, Rafale, Symbioz, Master, Renault 5 E-Tech Electric, Renault Duster, Kardian και Grand Koleos και Captur(ανανεωμένο).

Στην Ευρώπη, η μάρκα αναπτύχθηκε κατά 3,3%, δύο φορές ταχύτερα από το σύνολο της αγοράς (1,7%), πουλώντας 1.009.000 οχήματα (μερίδιο 6,7%). Αυτή η δυναμική προήλθε, ειδικότερα, από τους όγκους πωλήσεων σε βασικές αγορές της μάρκας:

-Ηνωμένο Βασίλειο (+21,4% σε μια αγορά αυξημένη κατά 2,8%),

-Ισπανία (+10,8% σε μια αγορά αυξημένη κατά 8%),

-Ιταλία (+6,7% σε μια αγορά μειωμένη κατά 0,3%),

-Γαλλία (+0,4% σε αγορά μειωμένη κατά 2,5%).

Σημειώστε τις ισχυρές επιδόσεις του Clio, που κατατάσσεται στη 2η θέση στην αγορά επιβατικών αυτοκινήτων, ανεβάζοντας τη μάρκα δύο θέσεις πάνω από το 2023, με αύξηση 7% στους όγκους πωλήσεων.

Για να ανταποκριθεί στις ανάγκες όλων των πελατών, η Renault οργανώνει τη στρατηγική του εξηλεκτρισμού σε δύο άξονες τεχνολογιών: υβριδική και ηλεκτρική. Οι πωλήσεις BEV και Hybridαυξήθηκαν κατά 20% στην Ευρώπη το 2024.

Προηγούμενο άρθροTesla: Αργεί η αυτόνομη οδήγηση χωρίς επίβλεψη
Επόμενο άρθρο31,4 εκατομμύρια νέα οχήματα στην Κίνα το 2024