Το βενζινοκίνητο supermini Mazda2 διακρίθηκε για την πραγματικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου από τον GreenNCAP, με βαθμολογία ισότιμη με αυτοκίνητα BEV και PHEV.

O Green NCAP βαθμολόγησε τον βελτιωμένο κινητήρα Skyactiv-G 1.5 που προσφέρεται στο ανανεωμένο Mazda2 με 3,5 αστέρια για την απόδοση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Με αυτό το αποτέλεσμα, η έκδοση 55kW/75PS του βραβευμένου μικρού μοντέλου της Mazda τοποθετείται σε μια ξεχωριστή κατηγορία οχημάτων εσωτερικής καύσης.

«Η διάκριση του Green NCAP επικυρώνει τη στρατηγική που ακολουθούμε στη Mazda και συνεχίζουμε να βελτιώνουμε τους κινητήρες εσωτερικής καύσης με αποτέλεσμα να περιορίζουμε τις πραγματικές  περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αυτοκινήτων μας», δήλωσε ο Heiko Strietzel, Powertrain Manager της Mazda Motor Europe. “Είναι μέρος της προσέγγισης πολλαπλών λύσεων (multi-solution approach) που έχουμε υιοθετήσει και περιλαμβάνει διαφορετικές μορφές καυσίμων και, όπως πάντα, επίπονες προσπάθειες για μείωση κάθε πιθανού γραμμαρίου βάρους”.

Ελαφρύ, ευέλικτο και με άριστη απόκριση, το ελκυστικό Mazda2 είναι ένα από τα τρία οχήματα εσωτερικής καύσης της μάρκας που ενώ δεν διαθέτουν υβριδικό σύστημα τους απονέμεται η διάκριση των 3,5 αστέρων. Μόνο τα 100% ηλεκτρικά μοντέλα (BEV) και plug-in υβριδικά (PHEV) έχουν επιτύχει υψηλότερες βαθμολογίες από τον Green NCAP.

“Συγχαρητήρια στη Mazda για τις εξαιρετικές αποδόσεις, ειδικά όσον αφορά την χαμηλή κατανάλωση καυσίμων”, σχολίασε ο Aleksandar Damyanov του Green NCAP.  Ο οργανισμός επίσης επεσήμανε τις χαμηλές εκπομπές ρύπων του Mazda2, αναφέροντας ότι το supermini θα είχε σημειώσει ακόμα καλύτερη βαθμολογία εάν ήταν εξοπλισμένο με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης.

Ανανεωμένο μοντέλο με ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση

Η πιο πρόσφατη έκδοση του ανανεωμένου Mazda2 των 75PS που προσφέρεται στην Ευρώπη διαθέτει  βενζινοκινητήρα Skyactiv-G με υψηλότερη συμπίεση (15:1 έναντι 13:1) και νέα τεχνολογία. Ως αποτέλεσμα, η Mazda έχει μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 10% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, παρόλο που δεν διαθέτει το σύστημα Mazda M Hybrid, προσθέτοντας παράλληλα 6% περισσότερη ροπή. Και τα στοιχεία που δηλώνει η Mazda είναι εξαιρετικά κοντά με τις μετρήσεις που γίνονται σε πραγματικές συνθήκες:  Η μέση κατανάλωση του Mazda2 κατά τη διάρκεια των δοκιμών Green NCAP ήταν οριακά υψηλότερη από τον επίσημο αριθμό συνδυασμένου κύκλου WLTP.

Προηγούμενο άρθροBMW M135i xDrive: τετρακύλινδρος κινητήρας επιδόσεων
Επόμενο άρθροH Honda NT1100 αναγγέλλει μία New Touring εποχή