Η πτώση συνεχίζεται στις ευρωπαϊκές ταξινομήσεις

Τον Μάιο του 2020, η αγορά επιβατικών αυτοκινήτων υπέστη άλλη μία σημαντική πτώση, με τις ευρωπαϊκές ταξινομήσεις να μειώνονται κατά 52,3%, ποσοστό, πάντως, χαμηλότερο από αυτό του Απριλίου.

Παρόλο που τα μέτρα κλεισίματος λόγω COVID-19 μειώθηκαν σε πολλές χώρες τον περασμένο μήνα, ο αριθμός των καινούργιων αυτοκινήτων που πωλήθηκαν σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), μειώθηκε από 1.217.259 μονάδες τον Μάιο του 2019, σε 581.161 επιβατικά αυτοκίνητα τον Μάιο του τρέχοντος έτους.

Πηγή: ACEA

Διψήφια πτώση σημειώθηκε σε καθεμία από τις 27 αγορές της ΕΕ τον περασμένο μήνα, παρόλο που τα ποσοστά μείωσης ήταν μικρότερα από αυτά του Απριλίου. Η Ισπανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση μεταξύ των τεσσάρων μεγάλων αγορών της ΕΕ (-72,7%), ενώ οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά περίπου το ήμισυ στη Γαλλία (-50,3%), στην Ιταλία (-49,6%) και στη Γερμανία (-49,5%). Στην Ελλάδα η πτώση ήταν επίσης μεγάλη (-67,5%) αν και μικρότερη από αυτή του Απριλίου.

Πηγή: ACEA

Το πεντάμηνο Ιανουαρίου – Μαΐου του 2020, η ζήτηση στην ΕΕ για νέα επιβατικά αυτοκίνητα μειώθηκε κατά 41,5%, μετά από τρεις μήνες πρωτοφανούς πτώσης σε ολόκληρη την περιοχή. Μέχρι στιγμής φέτος, οι ευρωπαϊκές ταξινομήσεις αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 54,2% στην Ισπανία, 50,4% στην Ιταλία και 48,5% στη Γαλλία. Η συρρίκνωση της γερμανικής αγοράς ήταν ελαφρώς λιγότερο σοβαρή, με τις ταξινομήσεις να μειώνονται κατά 35,0% το πρώτο πεντάμηνο του 2020. Η πτώση του πενταμήνου στη χώρα μας έφτασε το 46,0%.

 

Προηγούμενο άρθροΠανευρωπαϊκή εφαρμογή διάσωσης από το Euro NCAP
Επόμενο άρθροCrosscamp Life: το Opel Zafira έγινε τροχόσπιτο