Fleet Europe Remarketing Forum
Η Grainne van Berkum της CarNext.com (αριστερά) και ο Marc Odinius της Dataforce (δεξιά)

Το Remarketing Forum 2020 θα πραγματοποιηθεί εικονικά στις 18 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο του Fleet Europe Summit. Όπως κάθε χρόνο, οι συμμετέχοντες θα λάβουν κρίσιμες πληροφορίες από ένα ευρύ φάσμα εμπειρογνωμόνων του κλάδου και θα είναι σε θέση να υποβάλουν ερωτήσεις για να προσαρμόσουν αυτήν την εμπειρία στις δικές τους ανάγκες.

Πώς να κερδίσετε

Οι συνεδρίες πριν από το μεσημέρι θα επικεντρωθούν στο “Πώς να κερδίσετε στο Remarketing στο μέλλον“. Η πανδημία ενίσχυσε τις παραδοσιακές τάσεις και δημιούργησε νέες.

  • Ο ειδικός του κλάδου Andy Shields (INDICATA) θα παρέχει μια δομημένη επισκόπηση της σημερινής αγοράς σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
  • Οι Roland Gagel (TÜV Süd), Dirk-Marco Adams (Autovista Group) και Joeri Vanhumbeek (Carconnex) θα αναπτύξουν τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες του ηλεκτρικού μέλλοντος.
  • Ο Ed Spitzer (Enterprise) και ο Marc Odinius (Dataforce) θα εξετάσουν πώς η πανδημία προκάλεσε τον κλάδο να επανεφεύρει τον εαυτό του – και πώς πρόκειται να αλλάξει την αγορά

Νέα Κανονικότητα

Οι απογευματινές συνεδρίες θα επικεντρωθούν στον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να κάνετε τη «Νέα Κανονικότητα» σύμμαχό σας.

  • Οι Lennart Hinrichs (Twaice) και Christoph Engelskirchen (Autovista) θα εξηγήσουν πώς το remarketing ενδέχεται να εφαρμοστεί σύντομα όχι μόνο στα EV, αλλά και στις μπαταρίες τους.
  • Οι Grainne van Berkum (CarNext.com) και Sonia Geay (Spampyt) θα αποκαλύψουν τα πάντασχετικά με τις ανέπαφες πωλήσεις μεταχειρισμένων οχημάτων, είτε εξ αποστάσεως είτε εντελώς διαδικτυακά.

Μπορείτε να εγγραφείτε εδώ.

Fleet Europe Car Remarketing Award

Το Fleet Europe Car Remarketing Award απονέμεται σε εταιρεία του τομέα remarketing αυτοκινήτων που έχει αναπτύξει καινοτόμο έργο, προϊόν ή υπηρεσία, που διακρίνεται στις διεθνείς δραστηριότητες remarketing αυτοκινήτων.

Οι φιναλίστ για το βραβείο αυτό είναι οι ακόλουθοι:

  • Indicata με το Indicata Market Watch: τακτικές επισκοπήσεις αγοράς στους ιστότοπους της indicata, διαθέσιμες σε PDF ή ως διαδικτυακές αναφορές για διευθυντικά στελέχη του κλάδου.
  • Gefco με την Moveecar: μια υπηρεσία «phygital» (συνδυασμός φυσικού χώρου και ψηφιακών υπηρεσιών) που βασίζεται σε ψηφιακή πλατφόρμα για παροχή υπηρεσιών μεταφοράς, αποθήκευσης, ανακαίνισης, επιθεώρησης, φροντίδας αυτοκινήτων και διοικητικών υπηρεσιών.
  • Cars2Click με την AI Maria: μια λύση τεχνητής νοημοσύνης που περιλαμβάνει GEOpricing (προσδιορισμό τιμής, ζήτησης και όγκου) και GEOmatch (τύπο αγοραστή).
Προηγούμενο άρθροNέο Hyundai i20 N 1.6 Turbo 204ps, για υψηλές επιδόσεις
Επόμενο άρθροMercedes-Benz: αυστηροποιεί τους κανόνες προμήθειας α’ υλών