Mercedes-Benz: αυστηροποιεί τους κανόνες προμήθειας α' υλών

Η MercedesBenz αυστηροποιεί τους κανόνες προμήθειας α’ υλών για μπαταρίες. Έτσι στο μέλλον θα προμηθεύεται κοβάλτιο και λίθιο για μπαταρίες μόνον από πιστοποιημένα εργοτάξια εξόρυξης, μειώνοντας παράλληλα σΜπαημαντικά το κοβάλτιο.

  • Η Mercedes-Benz AG βασίζεται σε βιώσιμες αλυσίδες εφοδιασμού για τον στόλο των ηλεκτρικών οχημάτων της. Ο σεβασμός και η προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του περιβάλλοντος έχουν απόλυτη προτεραιότητα για την εταιρεία.
  • Η προμήθεια κοβαλτίου και λιθίου αποκλειστικά από πιστοποιημένα ορυχεία καθιστά τη Mercedes-Benz AG πρωτοπόρο του προτύπου “Standard for Responsible Mining” της “Πρωτοβουλίας Υπεύθυνης Εξόρυξης”.
  • Οι χώρες προέλευσης που θεωρούνται υψηλού κινδύνου δεν αποκλείονται γενικά ως πηγές εφοδιασμού, σύμφωνα με την αρχή της χρήσης μόχλευσης προ απόσυρσης.
  • Για τις επόμενες γενιές κυψελών μπαταριών, η Mercedes-Benz μειώνει ήδη την περιεκτικότητα σε κοβάλτιο σε λιγότερο από 10% και σκοπεύει να εγκαταλείψει εξ ολοκλήρου υλικά όπως το κοβάλτιο, μέσω τεχνολογιών πέραν της σημερινής ιόντων-λιθίου, με νέες συνθέσεις υλικών.

Η καμπάνια ηλεκτροκίνησης της Mercedes-Benz αποτελεί ουσιαστικό βήμα της στρατηγικής “Ambition2039” και απαραίτητη προϋπόθεση για την πορεία προς ουδέτερο άνθρακα. Οι πρώτες που εξορύσσονται και επεξεργάζονται υπεύθυνα αποτελούν τη βάση για έναν βιώσιμο στόλο ηλεκτρικών οχημάτων Mercedes-Benz. Ο σεβασμός και η προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του περιβάλλοντος, από το ορυχείο έως το τελικό προϊόν, έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα. Επί του παρόντος, η εστίαση αφορά ιδιαίτερα στις πρώτες ύλες μπαταριών, κοβάλτιο και λίθιο.

Η Mercedes-Benz ακολουθεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση σε ολόκληρη την αλυσίδα τεχνολογίας μπαταριών – από την έρευνα και ανάπτυξη έως την παραγωγή. Η κυψέλη αποτελεί την καρδιά της μπαταρίας και η διαχείριση των χημικών γνώσεων είναι πολύ σημαντική. “Ο σαφής αναπτυξιακός στόχος της Mercedes-Benz είναι να αυξήσει σημαντικά την εμβέλεια των μελλοντικών μπαταριών μέσω ανάπτυξης της ενεργειακής πυκνότητας, να προωθήσει την παραγωγή μελλοντικών τεχνολογιών μπαταριών, να μειώσει σημαντικά το χρόνο φόρτισης και να μειώσει περαιτέρω τη χρήση κρίσιμων υλικών. Στις επόμενες γενιές κυψελών μπαταρίας, το περιεχόμενο κοβαλτίου μειώνεται ήδη σε λιγότερο από 10%. Στο μέλλον, επιθυμούμε  να χρησιμοποιούμε τεχνολογία πέραν αυτής των ιόντων-λιθίου, με νέα σύνθεση υλικών, ώστε να καταργήσουμε πλήρως υλικά όπως το κοβάλτιο. Η περαιτέρω βελτιστοποίηση της ανακύκλωσης στη Mercedes-Benz αποτελεί επίσης μέρος της ολιστικής στρατηγικής μπαταριών”, δηλώνει ο Markus Schäfer, Μέλος του ΔΣ της Daimler AG και της Mercedes-Benz AG, υπεύθυνος του Daimler Group Research και COO της Mercedes-Benz Cars.

Η εταιρεία επιμένει στη χρήση ισχυρών προτύπων αειφορίας, καθιστώντας το αναγνωρισμένο “Πρότυπο Υπεύθυνης Εξόρυξης” της “Πρωτοβουλίας Υπεύθυνης Εξόρυξης” (IRMA) ένα από τα βασικά κριτήρια για αποφάσεις σχετικά με προμηθευτές και συμβάσεις πρώτων υλών στην αλυσίδα εφοδιασμού. Το πρότυπο βρίσκεται στο αρχικό στάδιο υιοθέτησης από τον κλάδο, μια διαδικασία που η Daimler επιδιώκει να επιταχύνει. Στις συμβάσεις της εταιρείας, οι συνεργάτες δεσμεύονται για συνεργασία στη δική τους αλυσίδα εφοδιασμού αποκλειστικά με προμηθευτές πρώτων υλών που ελέγχονται σύμφωνα με το πρότυπο εξόρυξης IRMA. Οι αλυσίδες εφοδιασμού στο μέλλον θα ελέγχονται επίσης τακτικά.

Προηγούμενο άρθροRemarketing Forum 2020: η γνώση είναι κέρδος
Επόμενο άρθροO Niels Ebbe Jacobsen νέος πρόεδρος στο Euro NCAP