Η GM (General Motors) ξεκινά μια νέα καμπάνια μάρκετινγκ,”Everybody In”, που περιλαμβάνεται στις συνολικές προσπάθειες της εταιρείας για επιτάχυνση της μαζικής υιοθέτησης ηλεκτρικών οχημάτων.

Η καμπάνια “Everybody In” αποτελεί πρόσκληση για δράση και αποσκοπεί στην έκφραση ενός προσβάσιμου κινήματος χωρίς αποκλεισμούς. Η εταιρεία εξελίσσει επίσης την ταυτότητά της και μετασχηματίζεται για να παρουσιάσει το όραμα ενός κόσμου με μηδενικά ατυχήματα, μηδενικές εκπομπές και μηδενική συμφόρηση.

“Υπάρχουν στιγμές στην ιστορία που όλα αλλάζουν. Σημεία καμπής. Πιστεύουμε πως υφίσταται ένα τέτοιο σημείο για τη μαζική υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων”, δήλωσε η Deborah Wahl, επικεφαλής μάρκετινγκ της GM παγκοσμίως. “Σε αντίθεση με κάθε προηγούμενο, διαθέτουμε τις λύσεις, την ικανότητα, την τεχνολογία και την κλίμακα να βάλουμε τους πάντες σε ένα EV. Η νέα μας ταυτότητα και η καμπάνια μας σχεδιάστηκαν γι΄αυτό”.

Η καμπάνια “Everybody In” βάζει ένα αισιόδοξο και περιεκτικό ύφος στο μέλλον της εταιρείας στα EV και εστιάζει σε τρία θέματα:

  • Να συναρπάσει μια νέα γενιά αγοραστών και να επιταχύνει την υιοθέτηση EV
  • Να τονίσει την πρωτοπορία της GM στα EV, που περιλαμβάνει επένδυση 27 δισ. δολαρίων σε προϊόντα EV και AV έως το 2025 και το λανσάρισμα 30 νέων EV παγκοσμίως μέχρι το τέλος του 2025
  • Να επισημάνει την αυτονομία, την απόδοση και την ευελιξία της πλατφόρμας Ultium.

Η Ultium θα αποτελέσει το υπόβαθρο της γκάμας EV επόμενης γενιάς της GM, εξοπλίζοντας τα πάντα, από οχήματα μαζικής αγοράς έως υψηλών επιδόσεων, συμπεριλαμβανομένων των GMC HUMMER EV και Cadillac LYRIQ. Η πλατφόρμα Ultium της GM θα είναι ικανή να παρέχει EV με αυτονομία έως και 450 μίλια (724,2 χλμ) με πλήρη φόρτιση1, θα εξοπλίζει EV διαφόρων μεγεθών, σχημάτων και κόστους και παρέχει επιδόσεις 0-60 mph2 σε μόλις τρία δευτερόλεπτα σε μερικά μοντέλα.

“Η GM έχει το ταλέντο, την τεχνολογία και τη φιλοδοξία να προωθήσει έναν ασφαλέστερο κόσμο για όλους, να βοηθήσει στη μείωση των εκπομπών και να επιταχύνει για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον”, δήλωσε η κ. Wahl. Το “Everybody In” τονίζει την πρόθεσή μας να ηγηθούμε, προσκαλώντας ταυτόχρονα και άλλους – υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, εταίρους, άτομα – να διαδραματίσουν ενεργό ρόλο στην προώθηση της κοινωνίας, είτε με παρότρυνση επέκτασης των υποδομών, υποστηρίζοντας την πρόοδο στις κοινότητές τους, είτε απλά δοκιμάζοντας ένα EV για να αντιληφθούν τα προτερήματά του”.

Άτομα που ασκούν επιρροή (Influencers), είναι αμερόληπτα και αντιπροσωπεύουν όλα τα κοινωνικά στρώματα θα χρησιμοποιηθούν καθ ‘όλη τη διάρκεια της καμπάνιας. Σε αυτά περιλαμβάνονται ο Malcolm Gladwell, συγγραφέας του “The Tipping Point”, ο επαγγελματίας surfer και επιζήσας επίθεσης καρχαρία, Bethany Hamilton, ο προπονητής φυσικής αγωγής, Cody Rigsby και ο αθλητής Erin A. Simon.

Το “Everybody In” εισάγει μια νέα ταυτότητα της μάρκας

Ενώ η GM ενισχύει το μήνυμά της περί EV, δημιουργεί επίσης μια ανανεωμένη ταυτότητα σχεδιασμένη για ψηφιακό κυρίως περιβάλλον. Το νέο λογότυπο βασίζεται σε μια ισχυρή κληρονομιά, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα μια πιο σύγχρονη και πιο ζωηρή εμφάνιση του γνωστού σήματος της GM. Η νέα ταυτότητα της μάρκας επεκτείνεται και στις τεχνολογικές μάρκες, συμπεριλαμβανομένης της Ultium. Η σχεδιαστική ομάδα της GM που ανέλαβε τη δημιουργία του νέου λογότυπου μελέτησε πώς έπρεπε να εξισορροπήσει την ιστορία και την αξιοπιστία του υπάρχοντος σχεδίου με το όραμα της GM για το μέλλον.

Σύμφωνα με τον Sharon Gauci, executive director του Global Industrial Design της GM: “Αυτό ήταν μια αποστολή που η ομάδα μας ανέλαβε πολύ προσωπικά, όχι μόνο για εμάς τους ίδιους, αλλά και για τους 164.000 εργαζόμενους που αντιπροσωπεύει αυτό το λογότυπο. Θέλαμε να είμαστε συγκεκριμένοι και προσεκτικοί, επειδή αυτό το λογότυπο σημαίνει δημιουργική και καινοτόμο σκέψη στο σύνολο της παγκόσμιας οικογένειας της General Motors”.

Το νέο λογότυπο της GM διαθέτει ζωηρές αποχρώσεις του μπλε, παραπέμποντας στον καθαρό ουρανό ενός μέλλοντος μηδενικών εκπομπών και στην ενέργεια της πλατφόρμας Ultium. Οι στρογγυλεμένες άκρες και η πεζή γραμματοσειρά δημιουργούν μια πιο μοντέρνα, περιεκτική αίσθηση. Η υπογράμμιση του “m” παραπέμπει στα προηγούμενα λογότυπα της GM, καθώς και στην οπτική απεικόνιση της πλατφόρμας Ultium. Και στον κενό χώρο του “m” υπάρχει αναφορά στο σχήμα ενός ηλεκτρικού βύσματος.

Για να ολοκληρωθεί η καμπάνια “Everybody In” και η νέα ταυτότητα της GM, η εταιρεία λανσάρησε έναν νέο ιστότοπο GM.com στις 11 Ιανουαρίου, όπου γνωστοποιεί τα πλέον πρόσφατα στοιχεία για το έργο της GM στην ηλεκτροκίνηση, την ασφάλεια, την κοινωνική ευαισθησία και την πορεία της αυτόνομης οδήγησης. Το GM.com θα τιμήσει τους ανθρώπους και τις τεχνολογίες που προωθούν τη GM και διαδραματίζουν ουσιαστικό ρόλο στη μετάδοση ειδήσεων και ενημερώσεων προς το κοινό παγκοσμίως.

Η General Motors είναι παγκόσμια εταιρεία που επικεντρώνεται στην προώθηση ενός αμιγώς ηλεκτρικού μέλλοντος, περιεκτικού και προσβάσιμου σε όλους. Στο επίκεντρο αυτής της στρατηγικής βρίσκεται η πλατφόρμα μπαταριών Ultium, η οποία τροφοδοτεί τα πάντα, από τα οχήματα μαζικής αγοράς έως τα οχήματα υψηλών επιδόσεων. Η General Motors, οι θυγατρικές της και οι κοινοπραξίες της πωλούν οχήματα με τα σήματα ChevroletBuickGMCCadillacBaojun και Wuling

 

Προηγούμενο άρθροΗ Baidu σε στρατηγική συνεργασία με τη Geely για EV
Επόμενο άρθροCES 2021: καινοτομία και τεχνολογίες για καλύτερο μέλλον