Η πρώτη ψηφιακή CES® 2021, της Consumer Technology Association (CTA)®, είναι γεγονός. Η CES 2021 περιλαμβάνει περισσότερους από 1900 εκθέτες που εκπροσωπούν ολόκληρο το τεχνολογικό φάσμα και περισσότερες από 100 ενότητες συνεδρίων όπου ηγέτες της αγοράς μοιράζονται το όραμά τους για ένα καλύτερο μέλλον. 

Εκατοντάδες χιλιάδες στελέχη, επικεφαλής επιχειρήσεων, λάτρεις της τεχνολογίας και μέσα ενημέρωσης από όλο τον κόσμο, συνέρρεαν κάθε χρόνο στο Λας Βέγκας για να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία της αυτοκινητοβιομηχανίας και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα που θα επηρεάσουν τον κλάδο τα επόμενα χρόνια. Το κοινό έχει δει τα πάντα σε αυτή την έκθεση, από το OnStar της General Motors έως τη Woven City της Toyota.

Φέτος, λόγω της συνεχιζόμενης κρίσης του κορωνοϊού, οι αυτοκινητοβιομηχανίες, οι προμηθευτές και οι startups, που συχνά παρουσιάζουν καινοτομίες στην ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση κατά τη διάρκεια της έκθεσης, θα τις παρουσιάσουν εικονικά.

Οι συμμετέχοντες στη CES 2021 θα βιώσουν ένα εξαιρετικά εξατομικευμένο show όπου μπορούν να δουν τις τελευταίες εκδόσεις προϊόντων, να ακούσουν πληροφορίες από παγκόσμιους οραματιστές, να αλληλεπιδράσουν με παγκόσμιες μάρκες και νεοσύστατες εταιρείες, να συνομιλήσουν και να συναντηθούν με συμμετέχοντες από όλο τον κόσμο και να λάβουν προτάσεις βάσει προσωπικών προτιμήσεων.

“Η πανδημία μας ανάγκασε να κάνουμε ένα βήμα πίσω από την παραδοσιακή CES”, δήλωσε ο Gary Shapiro, πρόεδρος και CEO της CTA. “Η CES φαίνεται διαφορετική φέτος, αλλά το θεμέλιο της παράστασης – καινοτομία, σύνδεση, συνεργασία – παραμένει ισχυρό και συνεπές. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός θα συνεχιστεί για χρόνια, ακόμη και όταν επιστρέψουμε στο Λας Βέγκας το 2022. Έχουμε δει την αξία της ψηφιακής σύνδεσης και μπορούμε να καλωσορίσουμε ακόμη περισσότερους ανθρώπους από όλο τον κόσμο”.

Κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες και προμηθευτές που συμμετείχαν στο παρελθόν στη CES δεν εκθέτουν φέτος. Συγκεκριμένα, οι Ford, Honda, Hyundai, Rivian και Toyota δεν δήλωσαν συμμετοχή στην ψηφιακή έκθεση. Αποσιάζουν επίσης οι Faurecia και Valeo.

Η Audi, η BMW, η Mercedes-Benz, η Mobileye, η Bosch, η GM, η Harman, η Continental και η ZF Friedrichshafen, συγκαταλέγονται μεταξύ των εταιρειών που συμμετέχουν.

Η Microsoft είναι η παραγωγός της ψηφιακής έκθεσης και ο κ. Shapiro, σταθερή παρουσία στη CES, θα διαχειριστεί το εγχείρημα, όχι από το Λας Βέγκας, αλλά από τα κεντρικά γραφεία της Microsoft στο Redmond της Ουάσιγκτον.

“Η φιλοσοφία μας ήταν να μη κάνουμε τα πάντα”, δήλωσε ο κ. Shapiro. “Θα κάνουμε κάποια πράγματα, πολύ καλά. Και αυτός είναι ο στόχος μας. Θέλουμε μια καλή μηχανή αναζήτησης. Θέλουμε συνδεσιμότητα. Θέλουμε οι άνθρωποι να αποκομίσουν μια εξατομικευμένη εμπειρία. Θέλουμε να κάνουμε τα πράγματα απολύτως σωστά με τρόπο που να έχει νόημα και όποιος επενδύει σε αυτό να έχει μια παραγωγική, πολύτιμη εμπειρία”.

Η έκθεση έχει μεταλλαχθεί, όχι μόνον λόγω της πανδημίας, αλλά και των αλλαγών στις τάσεις της κινητικότητας και των μεταφορών που θα παρουσιάζονταν ούτως ή άλλως. Ένα παράδειγμα είναι το μειωμένο ενδιαφέρον των καταναλωτών για μετακινήσεις διαμοιρασμού.

“Υπάρχουν πολλές επιπτώσεις στον κόσμο των μεταφορών που οφείλονται στον COVID και εξακολουθούν να γίνονται αισθητές”, είπε. “Αλλά πιστεύω πως μακροπρόθεσμα, τα πράγματα θα είναι θετικά.” Όσον αφορά στο μέλλον της CES, αναμένεται να επιστρέψει στο Λας Βέγκας το 2022 ως υβριδική έκθεση, συνδυάζοντας πραγματικές και ψηφιακές εκδηλώσεις.

 

Προηγούμενο άρθρο“Everybody In”, νέα καμπάνια και logo από τη GM
Επόμενο άρθροALD Automotive Group: βραβεύθηκε με το χρυσό Ecovadis