Η Baidu ανακοίνωσε σχέδιο ίδρυσης εταιρείας ευφυών ηλεκτρικών οχημάτων (EV) και προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με την Geely.

Η Baidu, Inc., μια κορυφαία κινεζική εταιρεία πλατφόρμας διαδικτύου (μηχανή αναζήτησης) και τεχνητής νοημοσύνης (AI), ανακοίνωσε το σχέδιό της να ιδρύσει εταιρεία παραγωγής έξυπνων ηλεκτρικών οχημάτων (EV) και τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με τον πολυεθνικό κατασκευαστή αυτοκινήτων Zhejiang Geely Holding Group (Geely). Η Baidu θα παρέχει δυνατότητες έξυπνης οδήγησης στα επιβατικά οχήματα της νέας επιχείρησης και η Geely, η οποία διακρίθηκε ως κινεζική εταιρεία με τις καλύτερες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια, με τις μάρκες Volvo και Geely, θα συνεισφέρει την εμπειρία της στον σχεδιασμό και την κατασκευή αυτοκινήτων.

“Στη Baidu πιστεύουμε στο μέλλον της έξυπνης οδήγησης και έχουμε επενδύσει την τελευταία δεκαετία στην τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία χαρτοφυλακίου υπηρεσιών αυτόνομης οδήγησης παγκόσμιας κλάσης. Η Κίνα έχει καταστεί η μεγαλύτερη αγορά EV στον κόσμο, και προβλέπουμε πως οι καταναλωτές EV θα απαιτούν πιο έξυπνα οχήματα επόμενης γενιάς,” δήλωσε ο Robin Li, συνιδρυτής και CEO της Baidu. Η Geely, ως κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίου βεληνεκούς, διαθέτει μοναδική εμπειρία και πόρους για τον σχεδιασμό, την παραγωγή και την εμπορία ενεργειακά αποδοτικών, αξιόπιστων και ασφαλών αυτοκινήτων σε μεγάλη κλίμακα. Πιστεύουμε πως συνδυάζοντας την τεχνογνωσία της Baidu στις έξυπνες μεταφορές, τα συνδεδεμένα οχήματα και την αυτόνομη οδήγηση, με την τεχνογνωσία της Geely ως κορυφαίας εταιρείας κατασκευής αυτοκινήτων και ηλεκτρικών οχημάτων, η νέα αυτή συνεργασία θα ανοίξει το δρόμο για μελλοντικά επιβατικά οχήματα”.

Να σημειωθεί ότι τον Νοέμβριο του 2018 η Baidu και η σουηδική Volvo, η οποία ανήκει στην κινεζική Geely, ανακοίνωσαν πως θα συνεργαστούν, για την ανάπτυξη και δοκιμή οχημάτων χωρίς οδηγό που θα πληρούν το πρότυπο Επιπέδου 4 που ορίζει η SAE International, δηλαδή οχήματα που δεν απαιτούν ανθρώπινη παρέμβαση υπό ορισμένες συνθήκες.

Προηγούμενο άρθροΝέος CEO της μάρκας Alpine στο Groupe Renault
Επόμενο άρθρο“Everybody In”, νέα καμπάνια και logo από τη GM