Το νέο Suzuki SWACE

H Suzuki παρουσίασε το νέο SWACE. To πρωτοποριακό sport hatchback της αγοράς που, σύμφωνα με την εταιρεία, “θα φτάσει στο έπακρο την οδηγική εμπειρία και την άνεση κάθε οδηγού. Δυναμικό και sport, το SWACE αιχμαλωτίζει τα βλέμματα από κάθε γωνία”.

Η επιβλητική του εμφάνιση δεν μπορεί να αφήσει κανέναν ασυγκίνητο. Κάθε λεπτομέρεια στη σχεδίαση του χαρακτηρίζεται από κομψότητα, δημιουργώντας μια ξεχωριστή αίσθηση.

Το νέο Suzuki SWACE

Το νέο Suzuki SWACE έρχεται να προσθέσει, στην ήδη εξηλεκτρισμένη γκάμα επιβατικών αυτοκινήτων μας την τεχνολογία Strong Hybrid, συμβάλλοντας σημαντικά στο περιβαλλοντικό όραμα της μάρκας. Η Suzuki πιστή στη στρατηγική της για την παραγωγή αυτοκίνητών με ελάχιστο περιβαλλοντικό αποτύπωμα εξοπλίζει το νέο SWACE με το προηγμένο υβριδικό σύστημα, το οποίο απαρτίζεται από τον ηλεκτροκινητήρα και τον κινητήρα οι οποίοι συνεργάζονται ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες.

Αναλυτικότερα:

  • Eξαιρετικές οδηγικές επιδόσεις λόγω του τετρακύλινδρου κινητήρα 1.8L ο οποίος αποδίδει 98 ίππους με μέγιστη ροπή 142 Nm και του ηλεκτροκινητήρα ο οποίος αποδίδει 72 ίππους με ροπή 163 Nm
  • Εντυπωσιακή κατανάλωση καυσίμου από 4,4 λ. /100 χλμ και χαμηλές εκπομπές ρύπων από 99 γρ./χλμ. που εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας
  • Sport Hatchback κατασκευάζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο και διατίθεται σε δύο εκδόσεις
  • . Η τιμή του μοντέλου που είναι άμεσα διαθέσιμο ξεκινά από 25.180 €.
  • Sport Hatchback μήκους 4,65 μέτρων και κατατάσσεται στο D segment της αγοράς το οποίο εξασφαλίζει κορυφαία άνεση.
  • Aυτόματο κιβώτιο e-CVT
  • Κορυφαία συστήματα ασφαλείας Suzuki Safety Support
  • Καινοτόμα συστήματα infotainment

Το νέο Suzuki SWACE

Φινέτσα με sport χαρακτήρα. Εξωτερικός σχεδιασμός.

Δυναμικό και sport, το Suzuki SWACE αιχμαλωτίζει τα βλέμματα από κάθε γωνία. Η επιβλητική κυψελωτή μάσκα πλαισιώνεται από δυναμικούς προβολείς LED με λειτουργία BI-LED. Κάθε λεπτομέρεια χαρακτηρίζεται από κομψότητα, δημιουργώντας μια ξεχωριστή αίσθηση, ενώ το τελικό σύνολο μαγνητίζει τα βλέμματα.

Εμπρός Όψη

Το μεγάλο άνοιγμα της μάσκας και o σχεδιασμός των προβολέων ομίχλης αποτελούν βασικά στοιχεία του Sport σχεδιασμού της Suzuki. Οι βαμμένες μαύρες κυψελωτές γρίλιες του προφυλακτήρα έρχονται να τονίσουν περαιτέρω την Sport αίσθηση. Η σχεδίαση και η θέση του προφυλακτήρα προσδίδουν χαμηλό κέντρο βάρους για ακόμη μεγαλύτερη οικονομία και σταθερότητα.

Προβολείς LED

Το SWACE είναι εξοπλισμένο με LED φώτα (μικρή και μεγάλη σκάλα).

Στην έκδοση GLX η μικρή και η μεγάλη σκάλα βρίσκονται σε μια λάμπα (BI-LED) για τη βέλτιστη  ενεργειακή απόδοση κι ορατότητα. Ο «διπλού J» σχεδιασμός των φώτων ημέρας προσδίδει έναν επιβλητικό χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.

Πλάγια Όψη

Η σχεδίαση με έντονες γραμμές στα φτερά και στις πόρτες καθώς και το σχήμα των παραθύρων δείχνουν τη Δυναμική – Sport κίνηση του αυτοκινήτου.

Ζάντες

Για την επίτευξη χαμηλών εκπομπών ρύπων, οι ζάντες αλουμινίου 16’’ είναι οι ίδιες σε όλες τις εκδόσεις. Οι διπλές ακτίνες προσδίδουν χαρακτήρα Sport αλλά και Business  προφίλ στο αυτοκίνητο.

 

Πίσω Όψη – Οροφή

Η σχεδίαση των πίσω φτερών και οι γραμμές των φωτιστικών σωμάτων τονίζουν το πλάτος του αμαξώματος.

Οι ράγες οροφής αλλά κι η κεραία με σχεδιασμό «πτερυγίου καρχαρία» είναι 2 ακόμη χαρακτηριστικά του Sport Hatchback Suzuki SWACE.

Χρώματα Αμαξώματος

Το νέο Suzuki SWACE προσφέρει μια πλούσια παλέτα επτά επιλογών χρωμάτων αμαξώματος, White Pearl Crystal Shine, Super White, Precious Silver, Black Mica, Dark Blue Mica, Phantom Brown Metallic και Oxide Bronze Metallic τα οποία δεν θα αφήσουν κανέναν ασυγκίνητο.

Minimal Κομψότητα στο εσωτερικό

Στην καμπίνα, ο κομψός σχεδιασμός προσφέρει εργονομία κι άνεση σε όλους τους επιβάτες. Ο εντυπωσιακός πίνακας οργάνων είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να δημιουργείται η αίσθηση ενός ενιαίου συνόλου που ξεκινάει από το ταμπλό και επεκτείνεται μέχρι τα διακοσμητικά των θυρών, αγκαλιάζοντας οδηγό και συνεπιβάτες σε μια χαλαρωτική οδηγική εμπειρία. Οι μαλακές επενδύσεις, οι σπορ διακοσμητικές πινελιές σε χρώμα ασημί ή χρωμίου και η σχολαστική προσοχή στις λεπτομέρειες, αποτυπώνουν την ανώτερη ποιότητα κατασκευής.

Καινοτόμα χαρακτηριστικά όπως η οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, η λειτουργία κλιματισμού S-FLOW και η δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης κινητού φανερώνουν την υψηλή τεχνολογία του αυτοκινήτου.

Οθόνη Πολυμέσων

Η οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας και περιλαμβάνει την Οθόνη Ενέργειας, Bluetooth®, με χειριστήρια επάνω στο τιμόνι καθώς και δυνατότητα υποστήριξης Apple CarPlay για iPhone, αλλά και Android Auto™ και MirrorLink™ για συμβατά smartphones.

Πίνακας Οργάνων

Ο πίνακας οργάνων που χαρακτηρίζεται από τον στιλάτο φωτισμό διασφαλίζει ότι οι ενδείξεις είναι ευδιάκριτες και ευανάγνωστες. Η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων μπορεί να ρυθμιστεί για προβολή αναλογικού ή  ψηφιακού ταχύμετρου. Περιλαμβάνει λειτουργίες όπως: Οδηγός οικονομικής επιτάχυνσης “ECO Accelerator Guidance”, Ένδειξη ECO Score κ.α.

Επίσης, ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης (Normal, Eco, Sport) προσαρμόζεται αντίστοιχα και ο χρωματισμός της οθόνης.

Να σημειωθεί πως από τις ρυθμίσεις μπορεί να επιλεχθεί και Ελληνικό Menu.

Θερμαινόμενο Τιμόνι & Καθίσματα

Μια ακόμη τεχνολογική καινοτομία για τη SUZUKI αποτελεί το θερμαινόμενο τιμόνι τόσο στην έκδοση GL+ όσο και στην GLX. Την άνεση στον τομέα αυτό συμπληρώνουν τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα.

Κλιματισμός με Τεχνολογία S-FLOW

Η τεχνολογία S-FLOW στον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό μεγιστοποιεί την αίσθηση της άνεσης στην καμπίνα, εξοικονομώντας παράλληλα ενέργεια. Με τη χρήση αισθητήρων προσφέρει κλιματισμό μόνο στις θέσεις όπου υπάρχουν επιβάτες, περιορίζοντας έτσι την άσκοπη κατανάλωση ενέργειας. Η τεχνολογία S-FLOW λαμβάνει επίσης ενδείξεις τόσο της εσωτερικής και εξωτερικής θερμοκρασίας όσο και της ηλιακής ακτινοβολίας προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή απόδοση του κλιματισμού με την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση ενέργειας. Η τεχνολογία αυτή προσφέρεται και στις 2 εκδόσεις του Suzuki SWACE.

Ασύρματη Φόρτιση Κινητού & Ατμοσφαιρικός Φωτισμός

Για εύκολη φόρτιση του Smartphone (εφόσον υποστηρίζεται από την συσκευή) υπάρχει η δυνατότητα επαγωγικής (ασύρματης) φόρτισης στην κεντρική κονσόλα.

Ο απαλός ατμοσφαιρικός φωτισμός γύρω από τα υποβραχιόνια θυρών, γύρω από τον αποθηκευτικό χώρο της κεντρικής κονσόλας και γύρω από την κεντρική ποτηροθήκη ενισχύουν την ορατότητα σε αυτά τα σημεία στο σκοτάδι.

Άνεση

Το Suzuki SWACE έχει 928 mm απόσταση μεταξύ των εμπρός και πίσω καθισμάτων. Προσφέρει έτσι  σπουδαία ευρυχωρία και άνεση στους επιβαίνοντες.

Χώρος Αποσκευών

Ο άνετος χώρος αποσκευών μπορεί να χωρέσει αποσκευές με όγκο έως και 596 λίτρα, ενώ μπορεί να επεκταθεί με το κατέβασμα των πίσω καθισμάτων και να φτάσει έως τα 1.606 λίτρα. Η βάση του χώρου αποσκευών είναι διπλής όψεως. Η μία όψη έχει επένδυση μοκέτας ενώ η άλλη έχει επίστρωση με ανθεκτική στο νερό ρητίνη, για τη μεταφορά υγρών ή λερωμένων αντικειμένων.

Υβριδική υπεροχή

To Suzuki SWACE εξασφαλίζει την ικανοποίηση που προσφέρει ένας τρόπος ζωής φιλικότερος προς το περιβάλλον. Το προηγμένο υβριδικό σύστημα που κινεί το SWACE με τον ηλεκτροκινητήρα, τον κινητήρα ή και με τα δύο, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες. Προσφέρει όχι μόνο εξοικονόμηση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων, αλλά και ομαλή κύλιση και δυναμική επιτάχυνση που ενισχύει την οδηγική απόλαυση.

Υβριδικό σύστημα

Ο ηλεκτροκινητήρας εκκινεί αθόρυβα και ομαλά το SWACE και το κινεί σε χαμηλές ταχύτητες. Σε υψηλότερες ταχύτητες και σε περιπτώσεις απότομης επιτάχυνσης, το SWACE κινείται τόσο με τον ηλεκτροκινητήρα όσο και με έναν ισχυρό αλλά οικονομικό βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων ενώ παράλληλα επαναφορτίζεται κι η υβριδική μπαταρία, εάν χρειάζεται. Η ηλεκτρική ενέργεια δημιουργείται από την περιστροφή του κινητήρα μέσω μιας γεννήτριας όταν η στάθμη της μπαταρίας είναι

χαμηλή και από την περιστροφή των τροχών μέσω του ηλεκτροκινητήρα κατά την επιβράδυνση. Κάθε φορά που το SWACE ακινητοποιείται, όλες οι μονάδες σταματούν να λειτουργούν για εξοικονόμηση ενέργειας.

Λειτουργία Κίνησης Αποκλειστικά με Ηλεκτρική Ενέργεια “EV Mode”

Η λειτουργία αυτή είναι ιδανική για την εντελώς αθόρυβη αναχώρηση ή επιστροφή στο σπίτι καθώς και κατά την οδήγηση σε κατοικημένες περιοχές ή σε εσωτερικούς χώρους στάθμευσης καθώς ελαχιστοποιείται ο ήχος και μηδενίζονται οι εκπομπές ρύπων. Ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και  τις συνθήκες του αυτοκινήτου η αυτονομία κίνησης στο EV Mode κυμαίνεται στο 1 χιλιόμετρο.

Κιβώτιο Ταχυτήτων – Μετάδοση

Η μετάδοση πραγματοποιείται με το αυτόματο κιβώτιο e-CVT. Στο κιβώτιο e-CVT η κίνηση είναι αδιάκοπη, αθόρυβη και ομαλή στις αλλαγές, χαρίζοντάς μια απίστευτα ήρεμη εμπειρία οδήγησης. Εδώ δεν υπάρχει ιμάντας ούτε και τροχαλίες όπως σε ένα παραδοσιακό CVT.

Τη θέση τους παίρνουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ (MG1 ισχύος 23KW & MG2 ισχύος 53KW), τα οποία συνδέονται με ένα πλανητικό μηχανισμό γραναζιών, ανάλογο με αυτόν που υπάρχει στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων (Power Split Device).

Το MG1 λειτουργεί ως μίζα, ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, αλλά υποβοηθά και τον πλανητικό μηχανισμό στο συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης και κυρίου ηλεκτρικού μοτέρ.

Το MG2 είναι το κύριο για την ηλεκτρική κίνηση, το οποίο μετατρέπεται σε γεννήτρια για την ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα.

Η συνεργασία των δύο (αλλά και η απομόνωση του θερμικού κινητήρα για την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, χωρίς χρήση κάποιου επιπλέον συμπλέκτη), προσφέρει μια συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση.

Εκτός από τις γνωστές θέσεις που υπάρχουν σε ένα αυτόματο κιβώτιο (P,R,N,D), στον επιλογέα του e-CVT υπάρχει και η θέση Β, όπου επιλέγεται κυρίως σε κατηφορικές διαδρομές καθώς προσφέρει στο όχημα πέδηση από τον κινητήρα και παράλληλα γρήγορη φόρτιση της Υβριδικής Μπαταρίας.

Απόλυτος έλεγχος 

Ο οδηγός του νέου SWACE, νιώθει άνεση κι αυτοπεποίθηση. Κάθε διαδρομή είναι μια απόλαυση χάρη στην ομαλή κύλιση, στην αμεσότητα του τιμονιού και στην ευελιξία που προσφέρει η επιλογή της λειτουργίας οδήγησης. Ο έλεγχος του οχήματος είναι άμεσος κι ακριβής ακόμα και σε απότομες στροφές, χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους, στο σύστημα Ενεργής Υποβοήθησης Στροφών (Active Cornering Assist, ACA) αλλά και στις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

Επιλογή λειτουργίας οδήγησης

Ανάλογα με τις προτιμήσεις ή τις οδηγικές συνθήκες, ο οδηγός μπορεί επιλέξει ανάμεσα στις λειτουργίες NORMAL, ECO ή SPORT.

NORMAL

Η επιλογή αυτή συνδυάζει άνεση, σταθερότητα κι εξοικονόμησης καυσίμου. Είναι ιδανική για κανονικές οδηγικές συνθήκες. Η οθόνη οργάνων σε αυτή τη λειτουργία έχει μπλε απόχρωση.

ECO

Αυτή η λειτουργία ενισχύει την εξοικονόμηση καυσίμου μέσω της ανταπόκρισης στο γκάζι και της μειωμένης χρήσης του κλιματισμού. Η λειτουργία αυτή είναι χρήσιμη κατά την οδήγηση στην πόλη σε ώρες συμφόρησης. Η οθόνη οργάνων στη λειτουργία ECO αποκτά πράσινη απόχρωση (μόνο στο digital ταχύμετρο).

SPORT

Μέσω του Υβριδικού Συστήματος με τη λειτουργία SPORT επιτυγχάνεται η μέγιστη επιτάχυνση. Η οθόνη οργάνων σε αυτή τη λειτουργία εναλλάσσεται σε κόκκινη απόχρωση.

Ενεργή υποβοήθηση στροφών (Active Cornering Assist, ACA)

Στις απότομες στροφές, αυτή η λειτουργία είναι σχεδιασμένη για να ενεργοποιεί το σύστημα πέδησης στους τροχούς που βρίσκονται από την πλευρά του εσωτερικού της στροφής για να αποφεύγεται η υποστροφή. Το αποτέλεσμα είναι ότι το όχημα στρίβει πιο ομαλά κι η πορεία του είναι εκείνη που επιλέγει ο οδηγός. Διατηρεί δηλαδή, τον έλεγχο του οχήματός σας.

Αναρτήσεις

Οι μπροστινές αναρτήσεις MacPherson με γόνατα κι οι πίσω αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια είναι σχεδιασμένες για άριστη σταθερότητα χειρισμών κι οδηγική άνεση. Οι μπροστινές αναρτήσεις είναι επίσης βελτιστοποιημένες για ανταπόκριση γραμμικής διεύθυνσης κατά την οδήγηση σε στροφές με μεσαίες κι υψηλές ταχύτητες.

Ξέγνοιαστη Οδήγηση. Προηγμένα συστήματα ασφαλείας Suzuki Safety Support.

Οι προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας προσφέρουν την προστασία που κάθε οδηγός χρειάζεται για να απολαμβάνει με τους συνεπιβάτες του τη διαδρομή, όποιος κι εάν είναι ο προορισμός. Τα συστήματα υποβοήθησης κι άνετης οδήγησης παρακολουθούν με έξυπνο τρόπο το περιβάλλον μειώνοντας τις πιθανότητες ατυχημάτων, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν μία σειρά από λειτουργίες που απλοποιούν τη διαδικασία του παρκαρίσματος, διατηρούν το όχημα στη λωρίδα του, διευκολύνουν την οδήγηση σε πυκνή κίνηση, ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει στο έπακρο την απόλυτη οδηγική εμπειρία.

Αναλυτικότερα το  Suzuki SWACE περιλαμβάνει μια πλούσια γκάμα συστημάτων ασφαλείας:

Σύστημα αυτόματης πέδησης (Pre-Collision System, PCS)

Το σύστημα PCS συμβάλλει στην αποτροπή συγκρούσεων με άλλα οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες, παρακολουθώντας τον δρόμο μπροστά από το όχημα με έναν αισθητήρα χιλιοστομετρικών κυμάτων και μια κάμερα. Υποστηρίζει λειτουργία προειδοποίησης πρόσκρουσης, υποβοήθηση πέδησης πριν από την πρόσκρουση και λειτουργίες πέδησης πριν από την πρόσκρουση.

Σύστημα αποφυγής ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Trace Assist, LTA)

Όταν το σύστημα LTA ανιχνεύει ότι υπάρχει πιθανότητα ακούσιας εκτροπής από τη λωρίδα, υποβοηθά μερικώς τον χειρισμό του τιμονιού για τη διατήρηση του οχήματος στο κέντρο της λωρίδας και την αποτροπή εκτροπών από τη λωρίδα ή τον δρόμο. Το σύστημα αυτό περιλαμβάνει τις λειτουργίες προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, την υποβοήθηση τιμονιού, την προειδοποίηση εκτροπής και τη λειτουργία επαναφοράς στο κέντρο της λωρίδας.

Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας (Road Sign Assist, RSA)

Το σύστημα RSA εντοπίζει τα οδικά σήματα και τα εμφανίζει στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων όταν ανιχνευτούν. Το σύστημα είναι συμβατό με σήματα για τα όρια ταχύτητας, για περιοχές όπου απαγορεύεται η προσπέραση, σήματα για κατοικημένη περιοχή, σημεία εξόδου από συγκεκριμένες περιοχές κι όλες τις ευρωπαϊκές πινακίδες.

Dynamic Radar Cruise Control, DRCC

Το σύστημα DRCC διατηρεί αυτόματα την απόσταση με το προπορευόμενο όχημα και ακινητοποιεί το όχημα όταν ακινητοποιείται και το προπορευόμενο. Όταν δεν υπάρχει προπορευόμενο, το όχημα κινείται με σταθερή προκαθορισμένη ταχύτητα.

Αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (Automatic High Beam, AHB)

Το σύστημα AHB πραγματοποιεί αυτόματα εναλλαγή μεταξύ της μεγάλης και της μικρής σκάλας όταν απαιτείται, για να διασφαλίζεται καθαρό οπτικό πεδίο για τον οδηγό, να περιορίζεται η ταλαιπωρία της χειροκίνητης ρύθμισης των προβολέων και να μειώνεται το θάμπωμα των επερχόμενων οχημάτων από την άσκοπη χρήση της μεγάλης σκάλας.

Η έκδοση GLX περιλαμβάνει επιπλέον:

Σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου (Blind spot monitor, BSM)

Το σύστημα BSM ανιχνεύει οχήματα που βρίσκονται ή πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία και στις δύο πλευρές του οχήματος και καθιστά την αλλαγή λωρίδας ασφαλέστερη. Όταν ένα όχημα πλησιάζει ή ανιχνεύεται σε πίσω τυφλό σημείο, ανάβει μια προειδοποιητική ένδειξη στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέφτη.

Σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Crossing Traffic Alert, RCTA)

Το σύστημα RCTA βοηθά τον οδηγό να αποφεύγει προσκρούσεις κατά την οπισθοπορεία σε χώρους στάθμευσης. Όταν οι αισθητήρες εντοπίζουν οχήματα να πλησιάζουν τα πίσω τυφλά σημεία, ακούγεται ένας προειδοποιητικός ήχος και αναβοσβήνουν εικονίδια στον καθρέφτη, τα οποία προειδοποιούν τον οδηγό.

ΣύστημαΕξυπνουΠαρκαρίσματος “Simple-Intelligent Parking Assist (S-IPA)”

Το S-IPA βοηθά τον οδηγό όταν θέλει να παρκάρει το Suzuki SWACE τόσο σε παράλληλη θέση όσο και σε κάθετη με οπισθογωνία. Βοηθάει επίσης στη διαδικασία αναχώρησης “ξε-παρκάρισμα” από παράλληλη θέση. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί αισθητήρες κυμάτων υπερήχων για την ανίχνευση των αντικειμένων και μπορεί να παρκάρει το όχημα με ακρίβεια ακόμα και σε στενές θέσεις.

Παρέχει στον οδηγό ηχητική κι οπτική καθοδήγηση, ενώ οι κινήσεις του τιμονιού γίνονται αυτόματα.

Παρκάρισμα σε Κάθετη Θέση με Οπισθογωνία:

  1. Κατά την οδήγηση κάθετα στους χώρους στάθμευσης, οι αισθητήρες υπερήχων στις πλευρές των προφυλακτήρων αναζητούν χώρο στάθμευσης. (Απαιτήσεις: Η ταχύτητα του οχήματος είναι 30 km / h ή πιο αργή και επιλέγεται η θέση στο κιβώτιο D, B ή N)
  2. Ο οδηγός ενεργοποιεί τη λειτουργία σταματώντας το όχημα μπροστά από έναν επιθυμητό χώρο στάθμευσης και πατώντας το κουμπί IPA δύο (2) φορές. Εάν το σύστημα κρίνει ότι είναι δυνατή η αυτόματη υποστήριξη στάθμευσης, δίνει εντολή στον οδηγό μέσω ειδοποίησης στην οθόνη να μετακινήσει το όχημα μπροστά. (Απαιτήσεις: το όχημα έχει σταματήσει και έχει επιλεγεί η θέση D ή B)
  3. Όταν ο οδηγός αφαιρέσει το πόδι του από το πεντάλ φρένου το όχημα ξεκινάει μετακίνηση απαλά προς τα εμπρός ενώ ένας βομβητής και μια ένδειξη ενημερώνουν τον οδηγό ότι έχει ξεκινήσει η αυτόματη διαδικασία. (Απαιτήσεις: Η ταχύτητα του οχήματος είναι 7 km / h ή πιο αργή και επιλέγεται η θέση D, B ή N)
  4. Όταν το όχημα φτάσει στο σημείο αλλαγής ταχύτητας, οι ηχητικές και οπτικές ειδοποιήσεις δίνουν οδηγίες στον οδηγό να σταματήσει το όχημα και να επιλέξει στο κιβώτιο τη θέση R . (Απαιτήσεις: Η ταχύτητα του οχήματος είναι 7 km / h ή πιο αργή)
  5. Η διαδικασία αυτή (εμπρός – πίσω) ενδέχεται να επαναληφθεί μέχρι το όχημα να αποφύγει πιθανά εμπόδια και να ευθυγραμμιστεί με τη θέση
  6. Τέλος, όταν το όχημα ευθυγραμμιστεί, κινείται αργά προς τα πίσω και σταθμεύει. Οι οπτικοακουστικές ειδοποιήσεις ενημερώνουν τον οδηγό ότι η καθοδήγηση είναι πλήρης. Στη συνέχεια, η ένδειξη γυρίζει σε OFF. (Απαιτήσεις: Η ταχύτητα του οχήματος είναι 7 km / h ή πιο αργή και επιλέγεται η θέση R ή N)

Παρκάρισμα σε Παράλληλη Θέση:

  1. Ο οδηγός ενεργοποιεί τη λειτουργία πατώντας το κουμπί IPA μία (1) φορά ενώ οδηγεί παράλληλα με θέσεις στάθμευσης. Οι αισθητήρες υπερήχων στις πλευρές των προφυλακτήρων αναζητούν χώρο στάθμευσης. (Απαιτήσεις: Η ταχύτητα του οχήματος είναι 30 km / h ή πιο αργή και επιλέγεται στο κιβώτιο η θέση D, B ή N)
  2. Όταν το σύστημα εντοπίσει χώρο και κρίνει ότι είναι δυνατή η αυτόματη λειτουργία στάθμευσης, οι ηχητικές και οπτικές ειδοποιήσεις ενημερώνουν τον οδηγό για να σταματήσει το όχημα και να επιλέξει στο κιβώτιο τη θέση R. (Απαιτήσεις: Η ταχύτητα του οχήματος είναι 30 km / h ή πιο αργή και η θέση στο κιβώτιο D, B ή N έχει επιλεγεί)
  3. Όταν ο οδηγός αφαιρέσει το πόδι του από το πεντάλ φρένου το όχημα ξεκινάει μετακίνηση απαλά προς τα πίσω ενώ ένας βομβητής και μια ένδειξη ενημερώνουν τον οδηγό ότι έχει ξεκινήσει η αυτόματη διαδικασία. (Απαιτήσεις: Η ταχύτητα του οχήματος είναι 7 km / h ή πιο αργή και επιλέγεται στο κιβώτιο η θέση R ή N)
  4. Το όχημα αναστρέφεται αργά. Όταν φτάσει στο σημείο αλλαγής ταχύτητας, οι ηχητικές και οπτικές ειδοποιήσεις δίνουν οδηγίες στον οδηγό να σταματήσει το όχημα και να επιλέξει στο κιβώτιο τη θέση D. (Απαιτήσεις: Η ταχύτητα του οχήματος είναι 7 km / h ή πιο αργή και επιλέγεται στο κιβώτιο η θέση R ή N)
  5. Το όχημα κινείται αργά προς τα εμπρός και σταθμεύει. Οι οπτικοακουστικές ειδοποιήσεις ενημερώνουν τον οδηγό ότι η καθοδήγηση είναι πλήρης. Στη συνέχεια, η ένδειξη γυρίζει σε OFF. (Απαιτήσεις: Η ταχύτητα του οχήματος είναι 7 km / h ή πιο αργή και επιλέγεται στο κιβώτιο η θέση D, B ή N)

Διαδικασία Αναχώρησης από Παράλληλη Θέση:

  1. Ο οδηγός ενεργοποιεί τη λειτουργία πατώντας το κουμπί IPA μία (1) φορά ενώ η επιλεγμένη θέση στο κιβώτιο ταχυτήτων είναι η P. Οι μπροστινοί, πλευρικοί και πίσω αισθητήρες υπερήχων ανιχνεύουν στατικά αντικείμενα γύρω από το όχημα. Εάν υπάρχει επαρκής χώρος για αναχώρηση, το σύστημα ζητά από τον οδηγό να επιλέξει την επιθυμητή κατεύθυνση αναχώρησης χρησιμοποιώντας το αντίστοιχο «φλας». Στη συνέχεια, το σύστημα δίνει εντολή στον οδηγό να επιλέξει στο κιβώτιο τη θέση R ή D. (Απαίτηση: Έχει επιλεγεί η θέση P)
  2. Όταν ο οδηγός αφαιρεί το πόδι του από το πεντάλ φρένου, οι ηχητικές και οπτικές ειδοποιήσεις ενημερώνουν τον οδηγό ότι η αυτόματη διαδικασία έχει ξεκινήσει. (Απαίτηση: Επιλέγεται η θέση R ή D (ανάλογα με τις περιστάσεις)
  3. Ακολουθείται αντίστοιχη διαδικασία με αυτή της στάθμευσης σε παράλληλη θέση μέχρι να ειδοποιηθεί με ένδειξη ο οδηγός ότι η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί. Στη συνέχεια, η ένδειξη γυρίζει σε OFF.

eCall

Εάν το όχημα εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα, αυτό το σύστημα ειδοποιεί τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης με ένα τηλεφωνικό μήνυμα που περιλαμβάνει την ακριβή τοποθεσία του οχήματος. Το μήνυμα δημιουργείται αυτόματα όταν οι αισθητήρες μέσα στο όχημα εντοπίσουν μια σύγκρούση και μπορούν επίσης να σταλούν χειροκίνητα από τον οδηγό ή οποιονδήποτε επιβάτη με το πάτημα ενός κουμπιού.

Τιμή

 

Προηγούμενο άρθροΠανεπιστημιακή έρευνα για τη μαζική υιοθέτηση EV
Επόμενο άρθροTo αμιγώς ηλεκτρικό Nissan Ariya στο Circuit de Monaco