Η νέα στρατηγική της Jaguar Land Rover (JLR) την ωθεί στην κινητικότητα, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Simon Dransfield, Director Fleet, Mobility & Pre-Owned Europe της εταιρείας στο Fleet Europe.
“Οι πελάτες σήμερα μπορεί να μη θέλουν πάντα να έχουν ιδιόκτητο αυτοκίνητο, τόνισε ο κ. Dransfield. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η JLR αναπτύσσει προγράμματα που επιτρέπουν στους οδηγούς τον διαμοιρασμό ή ενοικίαση οχήματος. Σε ορισμένες αγορές, η JLR λανσάρισε επίσης συνδρομητικά μοντέλα.
Ο κ. Dransfield ανέλαβε επίσης και άλλον τομέα: «Μου ανατέθηκε η ευθύνη των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, εκτός αυτής των στόλων και των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένων όλων των προγραμμάτων μεταχειρισμένων, remarketing, ψηφιακών πλατφορμών κ.λπ.» Η αλλαγή ισχύει από την 1η Ιουλίου.
«Από επιχειρησιακή άποψη, έχει νόημα, καθώς είχα πάντα την ευθύνη της υπολειμματικής αξίας – απαραίτητο για να διασφαλιστεί ότι το TCO μπορεί να είναι ο οδηγός απόδοσης του στόλου».
Κινητικότητα από την JLR
Σε μια προσπάθεια εξυπηρέτησης premium πελατών που θέλουν να πληρώνουν ανάλογα με τη χρήση αντί ιδιοκτησίας, η JLR παρουσιάζει διάφορα προγράμματα κινητικότητας.
Σε ολόκληρη την Ευρώπη, η εταιρεία θα ξεκινήσει ένα νέο πρόγραμμα carsharing. «Πρόκειται για πρόγραμμα βραχυπρόθεσμης ενοικίασης στις τοποθεσίες λιανικής μας», δήλωσε ο κ. Dransfield. Αυτό το καθιστά πρόγραμμα σταθερής θέσης και όχι ελεύθερης επιλογής. Ωστόσο, η JLR πραγματοποιεί δοκιμές μιας πλήρως ψηφιακής εμπειρίας σε βασικές τοποθεσίες αναψυχής υψηλού επιπέδου στην Ισπανία και την Ιταλία, όπου οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε οχήματα από μισή ώρα έως μία ημέρα.
«Το πρόβλημα έγκειται στο ότι είναι πολύ δύσκολο να εξευρεθεί τρόπος χρήσης και εσόδων που να αντισταθμίζει το κόστος λειτουργίας του μοντέλου. Το κάνουμε κυρίως ως επένδυση παρά ως συνεχή λύση κινητικότητας για τους πελάτες μας».
Οι οδηγοί που επιθυμούν να κρατήσουν ένα όχημα μέχρι και έξι μήνες, μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία ενοικίασης. Η JLR συνεργάζεται με διάφορους επιχειρησιακούς συνεργάτες για προσφορά ενοικίασης στην Ισπανία, τη Γερμανία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, την Αυστρία, τη Γαλλία και την Ιταλία.
Διεθνείς λογαριασμοί
Η JLR εξετάζει επίσης τις παραμέτρους για διεθνείς λογαριασμούς. Οι υπάρχουσες συμβάσεις δεν θα επηρεαστούν, αλλά για να χαρακτηριστούν διεθνείς οι νέες, θα πρέπει να καλύπτουν τουλάχιστον 50 οχήματα ετησίως σε τρεις χώρες. «Η προσπάθεια που απαιτείται για τη διαχείριση βασικών λογαριασμών είναι η ίδια, είτε πουλάς δέκα αυτοκίνητα, είτε 500», δήλωσε ο κ. Dransfield. «Επιθυμούμε οι προσπάθειές μας να έχουν νόημα για εμάς και για τους πελάτες μας».