Η LeasePlan σημείωσε καθαρό αποτέλεσμα ύψους 181 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2021, όπως αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας. Καλύτερο από κάθε προηγούμενο τρίμηνό της.

“Οφείλεται στο σχέδιο που θέσαμε σε εφαρμογή πριν από ένα χρόνο για τη διαχείριση των επιπτώσεων της πανδημίας”, αναφέρει ο CEO της LeasePlan, Tex Gunning. “Υποστηρίχθηκε από τις σταθερές τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, τα σταθερά αποτελέσματα ζημιών και ασφαλίσεων και τις χαμηλότερες από τις αναμενόμενες προεπιλογές πελατών, χάρη στην υψηλής ποιότητας πελατειακή μας βάση”.

Το εξαιρετικό αποτέλεσμα του πρώτου τριμήνου 2021 συνιστά αύξηση 810,4% έναντι του πρώτου τριμήνου 2020, κατά το οποίο η εταιρεία ανέφερε καθαρό κέρδος λίγο μικρότερο των 20 εκατ. ευρώ – αποτέλεσμα σημαντικών διαγραφών χρεών.

Το υποκείμενο καθαρό αποτέλεσμα του πρώτου τριμήνου 2021 ανέρχεται στα 166 εκατ. ευρώ (+ 44,8%). Ωστόσο, τα οικονομικά στοιχεία των δύο βασικών δραστηριοτήτων της LeasePlan διαφέρουν αισθητά.

  • Στην δραστηριότητα «Car-as-a-Service», το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 1% (στα 366 εκατ. ευρώ) στον τομέα του leasing και κατά 536% (στα 61 εκατομμύρια ευρώ) στη διάθεση οχημάτων, χάρη στις πολύ ευνοϊκές υπολειμματικές αξίες. Αυτά και άλλα αποτελέσματα συνέβαλαν σε ένα υποκείμενο καθαρό αποτέλεσμα 190 εκατομμυρίων ευρώ (+ 37,9%) για την CaaS το πρώτο τρίμηνο 2021.
  • Όσον αφορά στην CarNext, την αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων υψηλής ποιότητας της LeasePlan, το υποκείμενο καθαρό αποτέλεσμα ήταν η ζημία 24 εκατ. ευρώ (-4%), την οποία η εταιρεία αποδίδει στις συνεχιζόμενες επενδύσεις, με στόχο την εξασφάλιση μελλοντικής ανάπτυξης.

Ο στόλος της LeasePlan έχει επίσης αυξηθεί, αλλά με σαφώς μικρότερο ρυθμό από το καθαρό αποτέλεσμά της: + 0,2% σε ετήσια βάση, στα 1,862 εκατομμύρια οχήματα.

Tex Gunning, CEO της LeasePlan

“Ανυπομονούμε για το μέλλον. Η μεγα-τάση των συνδρομών σημαίνει ότι υπάρχει σημαντικό δυναμικό ανάπτυξης σε όλα τα βασικά τμήματα της αγοράς μας. Είμαστε σε θέση να επιτύχουμε αυτήν την ανάπτυξη χάρη στον συνεχή μετασχηματισμό μας από ένα τοπικό αναλογικό επιχειρηματικό μοντέλο σε ένα πλήρως ψηφιακό παγκόσμιο επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο υποστηρίζεται από την ψηφιακή αρχιτεκτονική επόμενης γενιάς. Η προσέγγισή μας παράγει ήδη αποτελέσματα, συμπεριλαμβανομένης της ταχείας αύξησης των διαδικτυακών πωλήσεων στις ΜμΕ και τον ιδιωτικού τομέα, οι οποίες αναμένουμε ότι θα επιταχυνθούν απλώς και μόνο με την επέκταση της ψηφιακής αγοράς leasing”, συμπλήρωσε ο κ. Gunning.

Προηγούμενο άρθροΤο νέο Volkswagen e-Crafter στην Ελλάδα
Επόμενο άρθροΤαξινομήσεις: τριψήφια αύξηση αλλά δεν αρκεί