Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε πως θα τερματίσει το διετές πιλοτικό πρόγραμμα συνδρομής οχημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες αυτό το καλοκαίρι, αναφέροντας έλλειψη ενδιαφέροντος εκ μέρους των καταναλωτών.

Ο επικεφαλής πωλήσεων Adam Chamberlain, δήλωσε στο Automotive News πως η συνδρομητική υπηρεσία, η οποία ήταν διαθέσιμη στο Νάσβιλ, τη Φιλαδέλφεια και την Ατλάντα, θα λήξει φέτος το καλοκαίρι.

Η Mercedes δεν είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που καταργεί τη συνδρομητική της υπηρεσία. Νωρίτερα, η General Motors κατήργησε την Book της Cadillac, δηλώνοντας πως η υπηρεσία θα επέστρεφε με αναθεωρημένο πρόγραμμα.

Η Ford διέκοψε επίσης τη συνδρομητική της υπηρεσία στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η τιμολόγηση αναφέρεται συχνά ως ο λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές δεν εντάσσονται σε αυτές τις συνδρομητικές υπηρεσίες. Στην περίπτωση της Mercedes-Benz, τα επίπεδα των συνδρομών κυμαίνονταν μεταξύ 1.095 και 3.595 δολαρίων το μήνα.

Αυτά τα τέλη παρέχουν στους χρήστες πρόσβαση σε περίπου 30 παραλλαγές μοντέλων, συμπεριλαμβανομένης της οδικής βοήθειας και της συντήρησης.

Ωστόσο, η συχνή αλλαγή οχημάτων ξεπερνιέται γρήγορα, δήλωσε ο κ. Chamberlain στο Automotive News. “Μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, αυτό το είδος ξεπερνιέται και ο κόσμος θέλει να αφήνει το αυτοκίνητό του με τα πράγματά του μέσα”.

Αντιμέτωποι με ανεπαρκή τζίρο αυτοκινήτων, οι πάροχοι πρέπει να προσφέρουν μεγάλους αριθμούς παραλλαγής κάθε μοντέλου, καθιστώντας το πρόγραμμα πολύ ακριβό για να αποφέρει κέρδος.

Φωτογραφία: Mercedes-Benz USA

 

Προηγούμενο άρθροΠρόγονος του Opel Corsa-e το Kadett Impuls I
Επόμενο άρθροΟι C. Braumiller και M. Poglitsch στα ηνία της Sixt Mobility Consulting