Η Ford Performance παρουσίασε την καινούργια Mustang Dark Horse R, προσφέροντας στους πιο απαιτητικούς λάτρεις της πίστας ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο έτοιμο να λάβει μέρος στη νέα σειρά αγώνων ενιαίου τύπου Mustang Challenge, η οποία φέρει την έγκριση της International Motor Sports Association (IMSA).
Η Mustang Dark Horse R, η οποία τροφοδοτείται από τον νέο, τέταρτης γενιάς Coyote V8 κινητήρα των 5.0 λίτρων της Ford, είναι η τρίτη αγωνιστική έκδοση που βασίζεται στην Dark Horse και παρουσιάζεται αυτό το καλοκαίρι, δίπλα στις Mustang GT3 και Mustang GT4.
«Η Mustang Dark Horse R γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ της Dark Horse και των Mustang GT3 και GT4», δήλωσε ο Mark Rushbrook, global director, Ford Performance Motorsports. «Οι Mustang που βασίζονται σε μοντέλα παραγωγής έχουν συμμετάσχει από την πρώτη στιγμή σε αγώνες, νικώντας ακόμα και στο Tour de France του 1964. Η Dark Horse R προσφέρει στους παθιασμένους πελάτες μας όχι μόνο ένα εργοστασιακά κατασκευασμένο αγωνιστικό όχημα, αλλά και τη βάση για μια σειρά αγώνων για να ανταγωνιστούν απέναντι σε άλλους λάτρεις της Mustang».
Mustang Dark Horse R: Έτοιμη για την πίστα
Με την Ford Mustang Dark Horse να αποτελεί την πιο ικανή για οδήγηση σε πίστα έκδοση δρόμου της Mustang με V8 κινητήρα 5.0 λίτρων, η Dark Horse R δεν αποτελεί παρά τη φυσική εξέλιξη όσον αφορά τις δυνατότητες που μπορεί να βρει κανείς σήμερα σε κάθε Dark Horse.
«Η Mustang Dark Horse R έχει αναπτυχθεί με γνώμονα τους λάτρεις των αγώνων που αγαπούν την Mustang», δήλωσε ο Jim Owens, Ford Mustang Marketing manager. «Η Ford Performance αξιοποίησε αναρίθμητους τομείς τεχνογνωσίας που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mustang και εξέλιξε ένα επιθετικό αλλά προσιτό πακέτο με το οποίο οι πελάτες μπορούν να παίξουν μαζί του».
Η Dark Horse R έχει σχεδιαστεί μόνο για χρήση σε πίστα. Ωστόσο, μοιράζεται πολλά μέρη με την έκδοση δρόμου του μοντέλου. Ανάμεσά τους περιλαμβάνονται το αμάξωμα που παρέχεται από το εργοστάσιο Flat Rock Assembly Plant, ο V8 κινητήρας με χωρητικότητα 5,0 λίτρων και απόδοση 500+ ίππων, το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων Tremec 3160, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen με τελική σχέση μετάδοσης 3,73, οι δαγκάνες aero και οι δίσκοι Brembo του συστήματος πέδησης του πίσω άξονα. Επίσης, η νέα Dark Horse R διαθέτει αναβαθμίσεις μέσω μιας ευρείας γκάμας εξοπλισμού που εστιάζει στη χρήση εντός πίστας.
Εξωτερικά
- Γάντζοι ρυμούλκησης εμπρός/πίσω
- Ενισχυμένα σημεία ανύψωσης
- Κρίκοι πρόσδεσης κάτω από το αμάξωμα
Εσωτερικό
- Αγωνιστικά καθίσματα Recaro εγκεκριμένα από τη FIA
- Αποσπώμενο τιμόνι Sparco
- Αγωνιστικές ζώνες ασφαλείας εγκεκριμένες από τη FIA
- Σύστημα πυρόσβεσης Sparco εγκεκριμένο από τη FIA
- Δίχτυ ασφαλείας Safecraft εγκεκριμένο από τη FIA
- Χειριστήρια προγραμμάτων οδήγησης και ελέγχου
- Σύστημα απεικόνισης και καταγραφής δεδομένων MoTeC
- Κάλυμμα δοχείου καυσίμου
Σύστημα μετάδοσης κίνησης
- Αναβαθμισμένο σύστημα λίπανσης
- Αναβαθμισμένη ψύξη συστήματος μετάδοσης
- Αναβαθμισμένη ψύξη διαφορικού
- Σύστημα εξαγωγής Borla αγωνιστικών προδιαγραφών
- Κάρτερ Ford Performance
Πλαίσιο
- Κλωβός ασφαλείας
- Αμορτισέρ Multimatic DSSV
- Ρυθμιζόμενο κάμπερ εμπρός τροχών
- Ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους
Φρένα/Τροχοί/Ελαστικά
- ABS υψηλής απόδοσης
- Εμπρός αγωνιστικές δαγκάνες φρένων Brembo
- Εμπρός αγωνιστικοί δίσκοι Brembo
- Αγωνιστικά τακάκια Brembo
- Αγωγοί ψύξης φρένων αγωνιστικού τύπου
- Τροχοί Ford Performance Parts R1 Flow-Formed (19” x 10.5” εμπρός, 19” x 11” πίσω)
- Αγωνιστικά σλικ ελαστικά Michelin 19” ειδικά για το Mustang Challenge (πωλούνται ξεχωριστά)
- Μπουλόνια τροχών MSI και παξιμάδια με ανοιχτό άκρο
Το Mustang Challenge προσφέρει στους λάτρεις της Ford Mustang ένα πεδίο για να αγωνιστούν
Η Mustang Dark Horse R γεννήθηκε προκειμένου να λάβει μέρος στη νέα, ενιαίου τύπου σειρά αγώνων Mustang Challenge.
Το Mustang Challenge θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του το 2024, περιλαμβάνοντας 10 έως 12 αγώνες στο αγωνιστικό του ημερολόγιο, σε συνδυασμό με πέντε έως έξι διοργανώσεις στα πλαίσια της κατηγορίας αγώνων σπορ αυτοκινήτων Βορείου Αμερικής, οι οποίοι δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί. Όλα τα αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούν αγωνιστικά σλικ ελαστικά που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για το Mustang Challenge από την Michelin.
«Οι ιδιοκτήτες Mustang Dark Horse R θα έχουν την ευκαιρία να αγωνιστούν και να δοκιμάσουν τις οδηγικές τους ικανότητες με άλλους λάτρεις της Mustang σε μερικές από τις πιο απαιτητικές πίστες του κόσμου», συμπλήρωσε ο κ. Rushbrook.
Κάθε γύρος της σειράς αγώνων, η οποία φέρει τη σφραγίδα της IMSA και θα διαχειρίζεται η Ford Performance Racing School, αποτελείται από δύο περιόδους δοκιμών, μία προκριματική και δύο αγώνες σπριντ. Για την επιβράβευση των πιο ικανών οδηγών, θα υπάρξει χρηματική αμοιβή στους κορυφαίους κάθε αγώνα, καθώς και στον πρωταθλητή που θα αναδειχθεί στο τέλος της σεζόν.
«Το νέο Mustang Challenge αποτελεί μια τέλεια προσθήκη στην οικογένειά αγώνων IMSA, και είμαστε ευγνώμονες στους μακροχρόνιους συνεργάτες μας στη Ford που μας εμπιστεύονται για αυτήν την εντυπωσιακή νέα πλατφόρμα», δήλωσε ο πρόεδρος της IMSA, John Doonan. «Όταν ήμουν μικρό παιδί και πήγαινα στην πίστα, θυμάμαι έντονα τον θόρυβο των αγωνιστικών Mustang και τη δύναμη των V8 κινητήρων. Επομένως, το να δω ένα πλήθος από Mustang Dark Horse R να ορμά στη στροφή 1 για πρώτη φορά σε έναν αγώνα της IMSA θα φέρει πίσω μια σειρά αναμνήσεων που θα προκαλέσουν δέος».
Η τιμή για την Mustang Dark Horse R ξεκινά από 145.000 $. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν στα πλαίσια της προετοιμασίας για την έναρξη της σεζόν του Mustang Challenge το 2024.
Η Dark Horse R δεν θα πωλείται από την Ford στην Ευρώπη. Πελάτες από την Ευρώπη μπορούν να την αγοράσουν από τη Multimatic και να τους αποσταλεί για χρήση αποκλειστικά σε πίστα.