Η Hyundai Motor Company και η Kia Motors Corporation αποκάλυψαν νέες λεπτομέρειες για την καινοτόμο αντλία θερμότητας, που εξοπλίζει την παγκόσμια γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων τους (EV) και επιτρέπει την μεγιστοποίηση της ηλεκτρικής εμβέλειας σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Η αντλία θερμότητας της Hyundai και της Kia αποτελεί κορυφαία καινοτομία στη διαχείριση θερμότητας και αύξησης εμβέλειας των EV των δύο εταιρειών με μία μόνο φόρτιση, χρησιμοποιώντας την υπερβάλλουσα θερμότητα για θέρμανση της καμπίνας. Επιτρέπει στους οδηγούς EV να θερμαίνουν την καμπίνα του αυτοκινήτου τους με κρύο καιρό χωρίς να επηρεάζεται σημαντικά η εμβέλεια, σε αντίθεση με άλλα EV.
Η τεχνολογία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2014 στην πρώτη γενιά Kia Soul EV. Αποτελείται από έναν συμπιεστή, έναν αποστακτήρα και έναν συμπυκνωτή και συλλέγει την υπερβάλλουσα θερμότητα που εκπέμπουν τα ηλεκτρικά εξαρτήματα του οχήματος, ανακυκλώνοντάς την προς αποτελεσματικότερη θέρμανση της καμπίνας. Η τεχνολογία διατηρούσε την ηλεκτρική εμβέλεια των 180 χλμ του Soul EV σε συνθήκες οδήγησης με κρύο καιρό.
Αυτό το σύστημα αντλίας θερμότητας εξοπλίζει πλέον τα νέα EV της Hyundai και της Kia. Το νέο σύστημα συλλέγει την υπερβάλλουσα θερμότητα από πολλές πηγές και μεγιστοποιεί την εμβέλεια των EV με κρύο καιρό. Αυτές οι καινοτομίες σημαίνουν πως τα EV της Hyundai και της Kia προσφέρουν πιο σταθερή εμβέλεια σε θερμοκρασίες όπου άλλα EV σημειώνουν σημαντική μείωση στην απόσταση που διανύουν με μία μόνο φόρτιση. Εξοπλισμένο με την αντλία θερμότητα τελευταίας τεχνολογίας, το Kona Electric το απέδειξε σε μια πρόσφατη δοκιμή στη Νορβηγία, την πιο προηγμένη αγορά EV στον κόσμο.
Το Kona Electric νικητής στη νορβηγική δοκιμή επικύρωσης πραγματικής εμβέλειας
Η Νορβηγική Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (NAF) συνέκρινε πρόσφατα 20 EV σε ψυχρές και θερμές καιρικές συνθήκες για να εντοπίσει μοντέλα με πιο σταθερή εμβέλεια οδήγησης και απόδοση φόρτισης. Η δοκιμή κατέγραφε την απόκλιση απόδοσης κάθε οχήματος σε ψυχρές συνθήκες σε σχέση με τα στοιχεία του κατασκευαστή.
Το Kona Electric κατέλαβε την πρώτη θέση, διανύοντας 405 χλμ σε ψύχος – σε σύγκριση με τα 449 χλμ που αναφέρονταν υπό συνθήκες δοκιμών μικτού κύκλου WLTP (23 ° C / 73 ° F). Υπό ιδιαίτερα ψυχρές συνθήκες, το Kona Electric απέδωσε 91% της εμβέλειας μικτού κύκλου WLTP, με απόκλιση μόλις 9% σε σχέση με τα στοιχεία του κατασκευαστή.