Ψηφιοποιημένη μεταφορά επιβατών από την Hitachi smart mobility suite: Η Hitachi Rail συνέδεσε ψηφιακά τις δημόσιες και ιδιωτικές μεταφορές της Γένοβας στην Ιταλία.
Αυτό επιτεύχθηκε μέσω του νέου συστήματος έξυπνης κινητικότητας της Hitachi, του Lumada Intelligent Mobility Management, που λανσάρισε η εταιρεία.
Το πρόγραμμα
Η Hitachi συνέδεσε 663 λεωφορεία, 2500 στάσεις λεωφορείων, τη γραμμή του μετρό που χρησιμοποιείται από 15 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, δύο τελεφερίκ, έναν παραδοσιακό οδοντωτό σιδηρόδρομο, 10 δημόσιους ανελκυστήρες και δύο προαστιακές γραμμές λεωφορείων που καλύπτουν 50 χιλιόμετρα. Οι χρήστες έχουν επίσης την δυνατότητα –με το πάτημα ενός κουμπιού στα κινητά τους– να ενοικιάσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, να πληρώσουν στάθμευση ή να εντοπίσουν ηλεκτρικό μοτοποδήλατο.
Δυνατότητες επιβατών
Η εφαρμογή έξυπνης έκδοσης εισιτηρίων 360Pass της Hitachi έχει εξαλείψει την ανάγκη αγοράς παραδοσιακού εισιτηρίου ή διαφόρων εφαρμογών υπηρεσιών μεταφοράς.
Το 360Pass συνδέει αισθητήρες Bluetooth που γνωρίζουν πότε επιβιβάστηκε ο επιβάτης με την εφαρμογή κινητού, πόσο μακριά μετακινήθηκε και πότε αποβιβάστηκε. Οι χρήστες μπορούν να προβούν σε πολυτροπικές μετακινήσεις και μέσω του συστήματος 360Pass θα πληρώσουν τον σωστό ναύλο.
Η εφαρμογή 360Pass προσφέρει πιο εξατομικευμένες πληροφορίες για τα μέσα μαζικής μεταφοράς, συμπεριλαμβανομένων των ταχύτερων και πιο βολικών επιλογών πολυτροπικών διαδρομών και ενημερώσεων σε πραγματικό χρόνο.
Μπορούν επίσης οι επιβάτες να ενημερώνονται για την κίνηση των δρομολογίων λεωφορείων και να επιλέγουν τα λιγότερο πολυσύχναστα, εάν ανησυχούν για τον συνωστισμό λόγω Covid19.
Το 360Pass παρέχεται με την συνεργασία του φορέα δημόσιας συγκοινωνίας της πόλης, AMT και του Δήμου της Γένοβας, με την τοπική ονομασία GoGoGe.
Ανατροπή στις αρχές μεταφορών και στις εταιρείες διαχείρισης
Η Γένοβα των 700.000 περίπου κατοίκων, αντιμετωπίζει τις διεθνείς προκλήσεις στις μεταφορές– συμφόρηση, εκπομπές ρύπων και ποιότητα υπηρεσιών. Φιλοδοξία των αρχών της πόλης είναι η σταδιακή μετάβαση σε βιώσιμες μαζικές μητροπολιτικές μετακινήσεις.
Η τεχνολογία παρέχει τον τρόπο απεξάρτησης από ιδιωτικά οχήματα και βοηθά τον δήμο να επιτύχει τους στόχους του, βελτιστοποιώντας το κόστος και τις μετακινήσεις.
Σε πόλεις όπως το Λονδίνο, όπου οι οδηγοί περνούν κατά μέσο όρο 227 ώρες κυκλοφοριακής συμφόρησης ετησίως, θα μπορούσε να επέλθει αλλαγή.
Ο Alessandro de Grazia, Επικεφαλής Smart Ticketing της Hitachi Rail, δήλωσε: «Το σύστημα Lumada Intelligent Mobility Management της Hitachi αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία έξυπνης κινητικότητας και μπορεί να βελτιώσει τις αστικές συγκοινωνίες σε όλο τον κόσμο. Οι πόλεις αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της αυξανόμενης χρήσης δημόσιων συγκοινωνιών για να μειώσουν τις εκπομπές και την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Οι νέες μας λύσεις – που απέδειξαν την αξία τους στη Γένοβα – παρέχουν ισχυρή πλατφόρμα στις εταιρείες διαχείρισης. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, από το Λονδίνο μέχρι τη Γλασκώβη και το Μπέρμιγχαμ μέχρι το Μάντσεστερ – μπορούμε να βοηθήσουμε στη συνδεσιμότητα, την κλιμάκωση και την βελτιστοποίηση ολόκληρου του δικτύου μεταφορών μέσω ενιαίας πλατφόρμας».
Φωτογραφία: Hitachi Rail