Η Europ Assistance Greece, θυγατρική της αντίστοιχης γαλλικής, ανακοινώνει κορυφαίους δείκτες εξυπηρέτησης για το οκτάμηνο του 2020.
Με 104.000 παρεμβάσεις σε αιτήματα πελατών το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου 2020, η Europ Assistance Greece εδραιώνει καθημερινά τη θέση της στον τόπο και τον χρόνο που ο πελάτης χρειάζεται τις υπηρεσίες της, τη στιγμή της ανάγκης. Παράλληλα, το σύνολο των παρεμβάσεων αποδεικνύουν την αυξανόμενη εμπιστοσύνη που καταγράφεται μεταξύ του ασφαλιζόμενου κοινού και των ασφαλιστικών εταιρειών και διαμεσολαβητών προς την Europ Assistance Greece.
Αυτή η εμπιστοσύνη και η ικανοποίηση του ασφαλιζόμενου κοινού αποδεικνύονται με τον πιο σαφή τρόπο, μέσα από στοχευμένες omni-channel έρευνες, που πραγματοποιούνται μία μόλις ημέρα μετά την εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας στους τομείς της Οδικής Βοήθειας ή Φροντίδας Ατυχήματος (πάνω από 10.000 ερωτώμενοι το τελευταίο 3μηνο). Με βάση αυτά τα δεδομένα η Europ Assistance Greece ανακοίνωσε Net Promoter Score που αγγίζει το 80%! Ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης αποδεικνύει την εξαιρετικά θετική εμπειρία των πελατών μας και ενισχύει τη δέσμευσή μας για διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών μας.
Το ΝΡS καταγράφει τον βαθμό εμπιστοσύνης των πελατών. Συνήθως αυτό γίνεται μέσω της ερώτησης “Από το 1-10, πόσο πιθανό είναι να προτείνετε την εταιρεία μας στους φίλους και συγγενείς σας” προς τους πελάτες: όσοι βαθμολογούν μεταξύ 1-6 λέγονται Detractors, όσοι βαθμολογούν μεταξύ 7-8 λέγονται Passives και όσοι βαθμολογούν μεταξύ 9-10 λέγονται Promoters. Ο τελικός υπολογισμός του NPS γίνεται με την αφαίρεση του ποσοστού των Detractors από το ποσοστό των Promoters.
Η Europ Assistance
Η Europ Assistance, από το 1963, πρωτοπορεί στην παροχή Βοήθειας και Ασφαλιστικών Υπηρεσιών, με παρουσία σήμερα σε περισσότερες από 200 χώρες, εξελίσσοντας συνεχώς τις παρεχόμενες λύσεις. Στην Ελλάδα ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1991 αναπτύσσοντας προϊόντα και υπηρεσίες με στόχο να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών της ενώ έχει επεκτείνει τη δράση της στους τομείς που καλύπτουν το σπίτι, το ταξίδι, το αυτοκίνητο, την υγεία και Concierge.
Όπως δηλώνει η “δέσμευσή της συνίσταται στην άμεση παρουσία της όπου και όποτε χρειαστεί, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα και 365 ημέρες τον χρόνο μέσω του τεχνολογικά σύγχρονου contact center και του πιστοποιημένου δικτύου συνεργατών της”.