Τα Duravis R002, τα ιδιαιτέρως ανθεκτικά ελαστικά της Bridgestone, που σχεδιάστηκαν για όλους τους τύπους των οχημάτων στόλου, προσφέρουν την καλύτερη στην κατηγορία απόδοση στο βρεγμένο οδόστρωμα[1]. Αυτό αποδεικνύεται από τις δοκιμές που πραγματοποίησε η TÜV SÜD – ένας από τους πιο αναγνωρισμένους, ανεξάρτητους φορείς δοκιμών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Σε συγκριτικές δοκιμές αξιολόγησης που εξέτασαν τις επιδόσεις στο φρενάρισμα στο βρεγμένο και την πλευρική πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα, το Duravis R002 της Bridgestone παρουσίασε αξιοσημείωτη βελτίωση σε σχέση με τον προκάτοχό του, το R001,[2] και υπερέβη τις επιδόσεις των κορυφαίων ανταγωνιστικών ελαστικών1.

Εξαιρετική απόδοση στο βρεγμένο

Τα ελαστικά Duravis R002, που εξελίχθηκαν και δοκιμάστηκαν σε συνεργασία με 17 στόλους σε 13 διαφορετικές χώρες, κατασκευάστηκαν για να αποδίδουν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, σε διάφορες οδικές συνθήκες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, τα ελαστικά – που είναι έτοιμα για τον χειμώνα και φέρουν την σήμανση 3PMSF [3] – να λάβουν την καλύτερη στην κατηγορία βαθμολογία ‘A’ για χρήση στον άξονα τιμονιού σε βρεγμένο οδόστρωμα[4]. Και τώρα ο αναγνωρισμένος, ανεξάρτητος φορέας δοκιμών, TÜV SÜD, βρήκε ότι το Duravis R002 προσφέρει, επίσης, την καλύτερη στην κατηγορία απόδοση στο βρεγμένο.1

Οι δοκιμές του TÜV SÜD συνέκριναν το Bridgestone Duravis R002 παράλληλα με το Hybrid HS3 / HD3 της Continental, το Kmax S / D Gen-2 της Goodyear και το X MultiWay 3D XZE / XDE της Michelin. Το ελαστικό Bridgestone παρουσίασε τις καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με τους ανταγωνιστές του τόσο στην πλευρική πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα (με μέση πλευρική επιτάχυνση σε βρεγμένο κύκλο, 3,18 m / s2) και στο φρενάρισμα στο βρεγμένο – με απόσταση φρεναρίσματος μόλις 24,9 μέτρα.1

Οι συγκεκριμένες καλύτερες στην κατηγορία επιδόσεις στο βρεγμένο προσφέρουν επιπλέον όφελος, όσον αφορά στην ασφάλεια όλων – οδηγών και πεζών, όταν βρέχει.

Για μέγιστη απόδοση

Σήμερα, οι αυξανόμενες απαιτήσεις στον κλάδο των μεταφορών σημαίνουν ότι οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές στόλων πρέπει να μεγιστοποιήσουν την παραγωγικότητα και να ελαχιστοποιήσουν το λειτουργικό κόστος περισσότερο από ποτέ. Με διάρκεια ζωής που έχει βελτιωθεί κατά 45% σε σχέση με τον προκάτοχό τους και με κόστος ανά χιλιόμετρο που μειώνεται κατά 15%[5], τα ελαστικά Duravis R002 της Bridgestone σχεδιάστηκαν για να βοηθήσουν τους στόλους να μειώσουν το λειτουργικό τους κόστος. Το Duravis R002 προσφέρει, επίσης, βελτιστοποιημένη απόδοση καυσίμου, με βαθμολογία B-C-B για τιμόνι, άξονα κίνησης και συρόμενο[6].

Το Bridgestone Duravis R002 διατίθεται σε 15 διαστάσεις, αντικαθιστώντας όλα τα υπάρχοντα προϊόντα. Τα νέα ελαστικά, που αναπτύχθηκαν και παράγονται στην Ευρώπη, σηματοδοτούν έναν συνδυασμό μιας νέας, καινοτόμου πρότυπης σύλληψης σχεδιασμού πέλματος και σύνθεσης γόμας και μια νέα βελτιωμένη διαδικασία κατασκευής.

Ο Steven De Bock, Αντιπρόεδρος Επιχειρηματικής Μονάδας Ελαστικών Επαγγελματικών Οχημάτων, στην Bridgestone EMIA, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα των δοκιμών, δήλωσε: “Το Duravis R002 κατασκευάστηκε βάσει των σύγχρονων προκλήσεων, που αντιμετωπίζουν οι στόλοι. Το κόστος και οι περιβαλλοντικές πιέσεις απασχολούν πάντα τους διαχειριστές των στόλων και πολύ υπερήφανα λέμε ότι τα ελαστικά μας μπορούν να συμβάλουν στην αντιμετώπιση αυτών των ανησυχιών. Όμως, η ασφάλεια θα είναι πάντοτε πρωταρχικής σημασίας – ιδιαίτερα όταν επικρατούν δύσκολες συνθήκες στο δρόμο. Το γεγονός ότι η TÜV SÜD αξιολογεί το Duravis R002 με την καλύτερη στην κατηγορία απόδοση στο βρεγμένο οδόστρωμα1 αποτελεί μεγάλη αναγνώριση για ένα ελαστικό που σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τους στόλους να μειώσουν το λειτουργικό τους κόστος, διατηρώντας ταυτόχρονα απρόσκοπτη κα ασφαλή την κινητικότητα σε δύσκολες συνθήκες”.


[1] Δοκιμές που διεξήχθησαν από την TÜV SÜD κατόπιν αιτήματος της Bridgestone τον Νοέμβριο του 2019 στις εγκαταστάσεις EUPG, Aprilia (Ιταλία) για δοκιμές στο βρεγμένο, με MAN TGX 26.500 και διάσταση ελαστικού 315/80 R 22.5. Το Bridgestone DURAVIS R-STEER 002 / R-DRIVE 002 τέθηκε σε σύγκριση επιδόσεων με τους κυριότερους ανταγωνιστές της ίδιας κατηγορίας: Michelin X Multiway 3D XDE / X Multiway 3D XDE, Continental Hybrid HS3 / Hybrid HD3, Goodyear Kmax S Gen.2 / Kmax D Gen.2. Παράρτημα Αρ. Αναφοράς. [713168488] Απόσταση φρεναρίσματος στο βρεγμένο (60 km / h έως 10 km / h) σε μέτρα: Bridgestone DURAVIS R002 (24.9), Continental Hybrid (25.3), Goodyear K-max Gen- (3.14), Michelin X Multiway 3D (3.15), Goodyear K-max Gen-2 (3.14), Multiway 3D (26.1) Σταθερότητα πλευρικής πρόσφυσης σε βρεγμένο (σε στροφή) σε μέτρα /δευτερόλεπτο: Bridgestone DURAVIS R002 (3.18), Continental Hybrid (3.14), Goodyear K-max Gen-2 (3.14), Michelin X Multiway 3D (3.15)

[2] Δοκιμές που διεξήχθησαν από την TÜV SÜD κατόπιν αιτήματος της Bridgestone τον Νοέμβριο του 2019 στις εγκαταστάσεις EUPG, Aprilia (Ιταλία) για δοκιμές στο βρεγμένο, με MAN TGX 26.500 και διάσταση ελαστικού 315/80 R 22.5. Το Bridgestone R-STEER 002 / R-DRIVE 002 τέθηκε σε σύγκριση επιδόσεων με τον προκάτοχο του: Bridgestone R-STEER 001 / R-DRIVE 001. Παράρτημα Αρ. Αναφοράς [713168488]

[3] Σε τιμόνι, άξονα κίνησης και συρόμενο

[4] Διάσταση: 315/80R22.5

[5] Μέσος όρος σε τιμόνι, άξονα κίνησης. Με βάση τα αποτελέσματα εσωτερικών δοκιμών στις ισχύουσες επιδόσεις διάρκειας ζωής vs προκατόχους R-Steer001, R-Drive001 και R168.

[6] Ευρωπαϊκή ετικέτα σε διαστάσεις 315/80R22.5 για τιμόνι & άξονα κίνηση και 385/65R22.5 για συρόμενο

Προηγούμενο άρθροΠρωταρχικό μέλημα της Karenta η υγεία των πολιτών
Επόμενο άρθροFCA: δάνειο 300 εκατ. ευρώ για επενδύσεις από την ΕΤΕπ