Η μάρκα ποδηλάτων πολυτελείας της Δανίας Biomega κατασκεύασε το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το οποίο ονομάζεται SIN.  Σχεδιάστηκε για να προσφέρει οικονομική και βιώσιμη κινητικότητα σε αστικές περιοχές.

Γνωστή για τα σχεδιαστικά πρωτοπόρα και ηλεκτρικά ποδήλατα πόλης, η Biomega προσδίδει στις αρχές της κοινωνικής καινοτομίας και της προοδευτικής σχεδίασης για καλύτερη αστική διαβίωση μια τεράστια ώθηση, αναπτύσσοντας ένα ηλεκτρικό όχημα.

Εκτεταμένοι δρόμοι

Η Biomega δίνει στα οχήματά της ονόματα με τρία γράμματα, συντομογραφίες πόλεων που εμπνέουν κάθε ξεχωριστή σχεδίαση. Το όνομα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου προέρχεται από το εκτεταμένο πλέγμα οδών της Σιγκαπούρης. Ένα άλλο ακρωνύμιο τριών γραμμάτων ισχύει για το SIN: η Biomega το ονομάζει CUV, Crossover Utility Vehicle.

Η σχεδίαση είναι εμπνευσμένη από την τυπική σκανδιναβική αισθητική ‘less is more’. Όπως είπε η ομάδα σχεδίασης της Biomega: “Το αυτοκίνητο απορρίπτει το περιττό στυλ υπέρ του χαμηλού κόστους, της άνεσης και της βιωσιμότητας”.

Το SIN περιλαμβάνει τέσσερις κινητήρες, τέσσερις πόρτες και τέσσερα ξεχωριστά καθίσματα, σε ένα απέριττο εσωτερικό που προσφέρει πολύ χώρο στα πόδια. Κατασκευασμένο με ελαφρά υλικά (συμπεριλαμβανομένων τμημάτων από ανθρακονήματα) και ελάχιστα απαραίτητα παρελκόμενα, ελαχιστοποιεί την κατανάλωση μπαταρίας, μεγιστοποιώντας έτσι την αυτονομία.

Διαθέτοντας συνδεδεμένη τεχνολογία, το SIN μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί σε ridesharing, leasing και άλλα επιχειρησιακά μοντέλα.

Παράδειγμα αλλαγής

Η Biomega ιδρύθηκε το 1998 και διανέμει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 20 χώρες. «Ήμαστε πάντοτε υπέρ του να δώσουμε το παράδειγμα αλλαγής στον τρόπο με τον οποίον η κοινωνία φαντάζεται τις μεταφορές», δηλώνει ο Jens Martin Skibsted, ιδρυτής της εταιρείας.

“Εργαζόμαστε πάνω σε ένα νέο φάσμα οχημάτων, με τα ποδήλατα μας ως τα πιο συμπαγή και το EV ως το μεγαλύτερο. Το SIN είναι ένα ακόμη βήμα στη συνεχιζόμενη μάχη μας κατά του αυτοκινήτου καύσης”, λέει ο Skibsted, ο οποίος επίσης είναι ένας από τους προέδρους του think tank για την επιχειρηματικότητα του World Economic Forum και αντιπρόεδρος της D2i, μια πρωτοβουλία που βοηθά τις δανέζικες εταιρείες να δημιουργήσουν ανάπτυξη.

Το πρωτότυπο SIN αποκαλύφθηκε αυτήν την εβδομάδα στην China International Import Expo, στη Σαγκάη. Στόχος είναι να βγει στην παραγωγή το 2021.

Φωτογραφίες Biomega

Προηγούμενο άρθροΗ Renault θα κατασκευάζει νέα LCV για τις Nissan και Mitsubishi
Επόμενο άρθροΣταδιακή απομάκρυνση των παλαιών diesel αυτοκινήτων