Το BMW Group παρέδωσε 1.932.236 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce στους πελάτες παγκοσμίως το εννεάμηνο – σημαντική αύξηση πωλήσεων 17,9% από πέρσι.
Όλες οι μάρκες κατέγραψαν αύξηση πωλήσεων σε όλες τις περιοχές του κόσμου. Η εταιρεία συνέχισε να επεκτείνει την ισχυρή ανταγωνιστική θέση της σε σημαντικές βασικές αγορές όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ευρώπη και η Κίνα.
«Η επιτυχία πωλήσεων των τελευταίων εννέα μηνών δείχνει πόσο εκτιμούν οι πελάτες μας την ισχυρή, βιώσιμη και συναρπαστική προϊοντική γκάμα μας. Μέχρι τώρα έχουμε καταφέρει να αντισταθμίσουμε τις ελλείψεις ημιαγωγών κατά τη διάρκεια της χρονιάς με μία ισχυρή λειτουργική απόδοση. Είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να εκπληρώσουμε τους φιλόδοξους στόχους πωλήσεων και να πετύχουμε σταθερή, κερδοφόρα ανάπτυξη για το 2021», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. «Έχουμε υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων από την έναρξη της χρονιάς – το οποίο επιβεβαιώνει την εντυπωσιακή, ηλεκτρική μας επέλαση», συνέχισε ο Nota.
BMW iX , BMW i 4 και BMW iX 3 υποστηρίζουν την επέλαση της ηλεκτροκίνησης
Το BMW Group πούλησε 231.576 εξηλεκτρισμένα οχήματα σε όλο τον κόσμο το εννεάμηνο του 2021 (+98,9%). Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 43,1% από πέρσι αγγίζοντας τις 78.333 μονάδες. Με συνολικές παραδόσεις 59.688 αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, το BMW Group είδε τις πωλήσεις του να αυξάνονται θεαματικά κατά 121,4% από τις αρχές του 2021. Ειδικότερα, η αμιγώς ηλεκτρική BMW iX3*, που επίσης διατίθεται στην Ευρώπη από την αρχή της χρονιάς, έδωσε σημαντική ώθηση με τις πωλήσεις της να φτάνουν τις 20.887 μονάδες το πρώτο 9μηνο του 2021.
«Με το λανσάρισμα των BMW iX και BMW i4 από το Νοέμβριο, θα έχουμε δύο νέα οχήματα στην αγορά που θα επιταχύνουν την επέκταση της ηλεκτρικής κινητικότητας. Νέες παραγγελίες σε όλο τον κόσμο ήδη αντανακλούν τον ενθουσιασμό των πελατών γι’ αυτά τα νέα μοντέλα», εξήγησε ο Pieter Nota.
Τα επόμενα χρόνια, το BMW Group θα επεκτείνει τη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων του με αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις της BMW Σειράς 7, της BMW X1 και της BMW Σειράς 5, το διάδοχο του MINI Countryman και την αμιγώς ηλεκτρική Rolls-Royce Spectre, που πρόσφατα ανακοινώθηκε για το τέταρτο τρίμηνο του 2023. Μέχρι το 2023, το BMW Group θα έχει τουλάχιστον ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στο δρόμο στο 90% περίπου των σημερινών κατηγοριών του στην αγορά. Από τώρα μέχρι το 2025, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της κατά μέσο όρο πάνω από 50% το χρόνο – με δεκαπλάσιες και πλέον πωλήσεις από αυτές του 2020. Το BMW Group εκτιμά ότι οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων θα αποτελούν τουλάχιστον το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων το 2030. Μέσα στην επόμενη δεκαετία, η εταιρεία σχεδιάζει να φέρει στο δρόμο περίπου δέκα εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
Η διαθεσιμότητα εξαρτημάτων ημιαγωγών παραμένει προβληματική
Το εννεάμηνο το BMW Group προχώρησε σε αναπροσαρμογή του προγράμματος παραγωγής για ορισμένα μοντέλα λόγω της έλλειψης εξαρτημάτων ημιαγωγών. Η εταιρεία εκτιμά ότι οι περιορισμοί εφοδιασμού θα συνεχίσουν να υφίστανται δυσκολεύοντας την κατάσταση. Αν και το BMW Group έχει καταφέρει μέχρι τώρα να αντισταθμίσει τις επιπτώσεις από αυτές τις ελλείψεις, δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο οι πωλήσεις να επηρεαστούν τους προσεχείς μήνες.
Σημαντική άνοδος για τη μάρκα BMW από την αρχή της χρονιάς
Τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς, 19,3% περισσότερα οχήματα BMW (1.703.080 μονάδες) πωλήθηκαν σε όλο τον κόσμο. Με 764.958 μονάδες (+20,6%), οι πωλήσεις μοντέλων Sports Activity Vehicle και Sports Activity Coupé ήταν ιδιαίτερα ισχυρές στο σύνολο της γκάμας. Νέα μοντέλα όπως οι εκτενώς ανανεωμένες BMW X3 και BMW X4 έχουν πλαισιώσει τη γκάμα από το καλοκαίρι. Σύντομα θα ακολουθήσουν η νέα BMW Σειρά 2 Coupé και η νέα BMW Σειρά 4 Gran Coupé, οι οποίες θα ενσαρκώνουν μοναδικά την οδηγική απόλαυση που αποτελεί σήμα κατατεθέν της μάρκας και έχουν όλα τα προσόντα για εξασφαλισμένη επιτυχία.
Η MINI σημείωσε άνοδο 81,9% στις πωλήσεις εξηλεκτρισμένων οχημάτων.
Συνολικά 224.838 οχήματα MINI (+7,9%) παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο από την αρχή της χρονιάς. Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE γνώρισε υψηλή ζήτηση και οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 106,6% από τον Ιανουάριο με πωλήσεις 20.104 μονάδων. Συνολικά, το15,2% των οχημάτων MINI που κυκλοφόρησαν το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου είχαν εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύνολο. Αυτό ενισχύει την απόφαση της μάρκας που αποτελεί σύμβολο αστικής κινητικότητας και βιωσιμότητας να προσφέρει, αποκλειστικά, αμιγώς ηλεκτρικά προϊόντα μέχρι το 2030. Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE* απολαμβάνει επίσης αυξανόμενη δημοτικότητα στον τομέα fleet. Το τρίτο τρίμηνο, για παράδειγμα, δύο μεγάλοι εταιρικοί πελάτες επέκτειναν το στόλο τους με 82 και 140 οχήματα MINI Electric αντίστοιχα, προσφέροντας στους εργαζομένους τους την ευκαιρία να βιώνουν διασκεδαστική οδήγηση μηδενικών ρύπων.
Αξιοσημείωτη αύξηση πωλήσεων για την BMW M GmbH το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου
Καταγράφοντας συνολικές πωλήσεις 123.008 μονάδων από την αρχή της χρονιάς μέχρι και το Σεπτέμβριο (+22,2%), η BMW M GmbH ενίσχυσε σημαντικά τα αποτελέσματά της από πέρσι. Η επιτυχία των μοντέλων υψηλών επιδόσεων M3 και M4 που λανσαρίστηκαν το Μάρτιο συνεχίστηκε. Η X5 M και η X6 M για μία ακόμα φορά συνέβαλαν στην επιτυχία πωλήσεων. Στην κατηγορία οχημάτων υψηλών επιδόσεων, οι M440 Coupé και Cabrio ήταν οι κύριοι συντελεστές ανόδου, μαζί με τις επιτυχημένες εκδόσεις της M340.
Rolls – Royce Motor Cars : Οι πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς έχουν ήδη υπερβεί τις συνολικές πωλήσεις του 2020
Η Rolls – Royce Motor Cars ανέφερε πωλήσεις 4.318 (+62,9%) οχημάτων τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς, υπερβαίνοντας το συνολικό αριθμό του 2020. Η παγκόσμια ζήτηση παραμένει ισχυρή για όλα τα μοντέλα σε όλες τις περιοχές του κόσμου, Ειδικότερα, οι νέες Ghost και Cullinan συνέβαλαν αισθητά στην επιτυχία της μάρκας. Η εταιρεία πρόσφατα ανακοίνωσε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, την Rolls-Royce Spectre η οποία θα φτάσει στην αγορά το 4ο τρίμηνο του 2023, και ότι μέχρι το 2030 όλα τα μοντέλα Rolls‑Royce θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.
Μετά από εννέα επιτυχημένους μήνες, η BMW Motorrad ξεκινά το 4ο τρίμηνο κυνηγώντας ένα ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών
Τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς, η BMW Motorrad παρέδωσε 156.609 μοτοσικλέτες και scooters (+20,8%). Χάρη στην επιτυχημένη στρατηγική ανάπτυξης, η BMW Motorrad κατάφερε να συνεχίσει το ρεκόρ πωλήσεων του 1ου εξαμήνου με ένα ακόμα ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών για το 3ο τρίμηνο. Ακρογωνιαίος λίθος αυτής της επιτυχίας είναι η φρέσκια προϊοντική γκάμα της BMW Motorrad και η ποικιλία προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων δέκα νέων μοντέλων από την αρχή της χρονιάς. Με την κυκλοφορία των νέων R 18 B και R 18 Transcontinental το Σεπτέμβριο, η BMW Motorrad επεκτείνει την προϊοντική γκάμα της στην πολύ σημαντική κατηγορία cruiser με δύο άκρως συναισθηματικά και αυθεντικά νέα μοντέλα.
Πωλήσεις BMW και MINI στις περιοχές/αγορές
Το BMW Group διατήρησε την ισχυρή εικόνα του στις Ηνωμένες Πολιτείες, ολοκληρώνοντας τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς με αύξηση πωλήσεων 33,1% (265.683 μονάδες).
Στην Κίνα, η εταιρεία παρέδωσε 669.637 οχήματα BMW και MINI σε πελάτες από την αρχή της χρονιάς (+19,6%).
Με άνοδο πωλήσεων 11,8% και παραδόσεις 724.933 οχημάτων, η ευρωπαϊκή ήπειρος συνέχισε να αυξάνει το μερίδιο αγοράς της στην πολυτελή κατηγορία.
Στην εγχώρια αγορά της Γερμανίας, οι νέες ταξινομήσεις του BMW Group αυξήθηκαν κατά 1,4% από πέρσι, φτάνοντας τις 204.842 μονάδες. Παρά τις δυσκολίες εφοδιασμού, το BMW Group κατάφερε να αυξήσει το μερίδιό του από πέρσι.