Το BMW Group είναι άριστα προετοιμασμένο με γρήγορα αντανακλαστικά στις νέες εξελίξεις εν μέσω της πανδημίας, εκπονώντας συστηματικά εναλλακτικά σενάρια.
Αυτή η προσέγγιση είναι ακόμα πιο σημαντική δεδομένου ότι το BMW Group θεωρεί ότι οι συνέπειες της πανδημίας του κορωνοϊού θα περιορίσουν τις δραστηριότητες ολόκληρης της αυτοκινητοβιομηχανίας για αρκετό χρονικό διάστημα. Επίσης, γίνεται εμφανές ότι οι όγκοι πωλήσεων σε βασικές αγορές δεν πρόκειται να επανέλθουν στην κανονικότητα σε διάστημα μόλις μερικών εβδομάδων.
Το BMW Group αναπτύσσει στρατηγικές για διάφορα σενάρια και είναι προετοιμασμένο να λάβει πρόσθετα μέτρα για τη διαφύλαξη της οικονομικής θέσης του και να χρησιμοποιήσει την υποκείμενη δύναμή του ώστε να μπορέσει να ελιχθεί σε αυτή την περίοδο υψηλών προκλήσεων.
“Είναι απόλυτα ξεκάθαρο ότι η κατάσταση παραμένει σοβαρή και οι προβλέψεις της αγοράς υπόκεινται σε περιορισμούς υπό αυτές τις συνθήκες. Σταδιακά, θα αυξήσουμε πάλι την παραγωγή μας ανάλογα με τη ζήτηση σε κάθε αγορά. Ωστόσο, παρακολουθούμε πολύ στενά τις εξελίξεις, για να είμαστε σε θέση να αντιδρούμε με μέγιστη ευελιξία”, δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG. “Διατηρούμε έναν αυστηρό έλεγχο του επιπέδου αποθεμάτων μας, επειδή η ρευστότητα έχει απόλυτη προτεραιότητα σε αυτή την περίπτωση”.
Ταυτόχρονα, το BMW Group έχει πλήρη επίγνωση της ευθύνης του ως εργοδότης και ως αναπόσπαστο τμήμα της κοινωνίας. Υποστηρίζει την προστασία και υγεία των εργαζομένων του και πασχίζει να πετύχει τη βέλτιστη δυνατή ισορροπία προκειμένου να διασφαλίσει τη μακροβιότητα της επιχείρησης. Το BMW Group βοηθά επίσης τις Δημόσιες Αρχές στην προμήθεια προσωπικού, προστατευτικού εξοπλισμού, παρέχοντας οχήματα για υπηρεσίες πρώτων βοηθειών, ενώ ξεκίνησε ακόμα και την παραγωγή αναπνευστικών μασκών.
Συνεχίζοντας, ο κ. Zipse δήλωσε τα εξής: “Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να αξιοποιήσουμε την τεχνογνωσία μας στη μάχη κατά του ιού. Συμβάλλουμε στη προστασία της δημόσιας υγείας. Ταυτόχρονα, βάζουμε το δικό μας λιθαράκι βοηθώντας στην επανεκκίνηση της οικονομίας και στην αναζωογόνηση της δημόσιας ζωής σε αρκετές χώρες. Και οι δύο αυτοί παράγοντες είναι συναφείς και μπορούν να λειτουργήσουν μόνο ταυτόχρονα”.
Έγκαιρος στρατηγικός σχεδιασμός που αποδίδει
Ακόμα και στην τρέχουσα κατάσταση, οι στρατηγικές αποφάσεις του BMW Group αποδίδουν. Ήδη από νωρίς είχε συμμορφωθεί με τα ισχύοντα πρότυπα εκπομπών CO2, κάτι που συνέβαλε σημαντικά στην απόφαση εξηλεκτρισμού της γκάμας των μοντέλων του. Με το πρόγραμμα Performance > NEXT που λανσαρίστηκε το 2017, το BMW Group έθετε τις βάσεις για την επίτευξη μεγαλύτερης απόδοσης και ισχυρότερων λειτουργικών επιδόσεων. Επίσης διασφάλισε στρατηγικά την πρόσβαση σε πρώτες ύλες που ήταν απαραίτητες για την υλοποίηση της ηλεκτροκίνησης. Από την έναρξη της τρέχουσας χρονιάς, το BMW Group προμηθεύεται απευθείας το απαιτούμενο κοβάλτιο και λίθιο και παρέχει αυτές τις ύλες στους προμηθευτές που εμπλέκονται στην κατασκευή κυψελών μπαταριών.
Ταυτόχρονα, το BMW Group αναγνωρίζει πόσο σημαντική είναι η συνεχής προσήλωση στις ανάγκες των πελατών και κατ’ επέκταση στις απαιτούμενες καινοτομίες για την κάλυψη των αναγκών τους και τη συνέχιση της εμπορικής επιτυχίας: “Απώτερος σκοπός των επενδύσεών μας παραμένει η αύξηση της μελλοντικής κερδοφορίας μας. Θα συνεχίσουμε τον εξηλεκτρισμό του στόλου μας σύμφωνα με το πρόγραμμά μας και δεν κάνουμε κανένα συμβιβασμό στον τομέα της άκρως αυτοματοποιημένης οδήγησης. Το iNEXT μας είναι σχεδιασμένο για επιδόσεις Επιπέδου 3 στον αυτοκινητόδρομο. Επίσης, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Επιπλέον, ως αξιόπιστος εταίρος της κοινωνίας, το BMW Group θα συνεχίσει την εκπαίδευση νέων ανθρώπων”, δήλωσε με έμφαση ο κ. Zipse. “Σε καμία περίπτωση η πανδημία δεν ανατρέπει το επιχειρηματικό μοντέλο μας. Με μοχλούς την τεχνολογία και την καινοτομία, αυτό θα παραμείνει διαχρονικό και αφού παρέλθει η κρίση”. Έχοντας μπροστά του αυτούς τους στόχους, το BMW Group επενδύει στη διεύρυνση της τεχνογνωσίας του σε βασικούς τεχνολογικούς τομείς του μέλλοντος. Μέχρι το 2025, το Group σκοπεύει να επενδύσει πάνω από 30 δισ. ευρώ στην έρευνα και εξέλιξη (R&D) θέλοντας να ενισχύει περαιτέρω το ρόλο του ως ηγέτη καινοτομίας.
Σταθερή προσήλωση στους στόχους εκπομπών CO2
Το BMW Group συνεχίζει να εργάζεται ακούραστα για τη μείωση των εκπομπών CO2 στο νέο προϊοντικό του στόλο και για μία ακόμα φορά ξεκινά να πετύχει τους επικαιροποιημένους στόχους εκπομπών CO2, για τα οχήματα που ταξινομούνται φέτος στην Ευρώπη. Η τιμή αυτή είναι περίπου 20% κάτω του περσινού στόχου. Το Group προβλέπει να πετύχει το ένα τρίτο της απαιτούμενης μείωσης με περαιτέρω βελτιώσεις των συμβατικών συστημάτων κίνησης και τα υπόλοιπα δύο τρίτα με αύξηση του αριθμού των ηλεκτροκίνητων οχημάτων του. Αυτό σημαίνει ότι οι προσπάθειες του BMW Group για της επίτευξη των μελλοντικών, υποχρεωτικών προτύπων εκπομπών CO2 και κατανάλωσης βασίζονται στη συνδυασμένη αποτελεσματικότητα των τεχνολογιών Efficient Dynamics – που το Group χρησιμοποιεί συνεχώς από το 2007 – και τον σταδιακό εξηλεκτρισμό του στόλου του. “Παραμένουμε σταθερά προσηλωμένοι στους στόχους CO2 που έχουν συμφωνηθεί στην ΕΕ και στη συμμόρφωση με το πρότυπο Euro 6d. Απλά δεν έχουμε περιθώρια να επαναπαυόμαστε στις δόξες μας όταν πρόκειται για την προστασία του περιβάλλοντος”, επιβεβαίωσε ο κ. Zipse.
Ως πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης, το BMW Group είναι ήδη κορυφαίος πάροχος ηλεκτροκίνητων οχημάτων και αυτή στη στιγμή συνεχίζει τη σημαντική επέκταση της γκάμας του. Μέχρι το τέλος του 2021, το BMW Group θα μπορεί να προσφέρει δυνατότητα επιλογής από πέντε πλήρως ηλεκτρικές σειρές οχημάτων παραγωγής. Πέραν του BMW i 3, το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE* άρχισε να παράγεται στο εργοστάσιο του Group στην Οξφόρδη (Ηνωμένο Βασίλειο) στα τέλη του 2019. Φέτος, θα ξεκινήσει η παραγωγή του BMW iX 3 στο εργοστάσιο του Shenyang (Κίνα), και το 2021 θα ακολουθήσει η παραγωγή του BMW iNEXT και του BMW i 4 στα εργοστάσια του Dingolfing και του Μονάχου αντίστοιχα – όλα θα εφοδιάζονται με την 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive.
Η επόμενη γενιά της BMW Σειράς 7, αναμφισβήτητα, θα σηματοδοτήσει ένα νέο ορόσημο. Η ‘ναυαρχίδα’ της μάρκας BMW προσφέρει στους πελάτες τη ‘Δύναμη της Επιλογής’ (“Power of Choice”) και θα διατίθεται με τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις συστημάτων κίνησης: ένα πολύ αποδοτικό μοντέλο diesel ή βενζίνης, μία plug-in υβριδική έκδοση και, για πρώτη φορά, ένα πλήρως ηλεκτρικό BEV, που θα εφοδιάζεται επίσης με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης πέμπτης γενιάς. Με μία τέτοια γκάμα, το BMW Group εκφράζει τη φιλοδοξία του να προσφέρει σε κάθε πελάτη την κατάλληλη τεχνολογία για μία πιο βιώσιμη μετακίνηση.
Επενδύσεις με αναλογικό κριτήριο – η θέση ρευστότητας παραμένει ισχυρή
Το πρώτο τρίμηνο του 2020, το BMW Group επιβαρύνθηκε με σημαντικές δαπάνες προετοιμάζοντας το δρόμο για τις μετακινήσεις του αύριο – διατηρώντας ωστόσο τον έλεγχο των εξόδων και την κεφαλαιακή πειθαρχία. Στα 1,38 δισ. ευρώ, οι δαπάνες για έρευνα και εξέλιξη (R&D) το διάστημα του πρώτου τριμήνου παρέμειναν υψηλές (2019: 1,39 δισ. ευρώ, -1,1%). Κεφαλαιακές δαπάνες σε ακίνητα, εργοστάσια και εξοπλισμό και λοιπά άυλα περιουσιακά στοιχεία ανήλθαν σε 687 εκατ. ευρώ (2019: 999 εκατ. ευρώ, -31,2%) το πρώτο τρίμηνο.
“Η δοκιμασμένη στρατηγική στοχευμένων επενδύσεων με αναλογικό κριτήριο ισχύει περισσότερο από ποτέ. Εν όψει της τρέχουσας κατάστασης, είτε θα παγώσουμε ορισμένα project, είτε θα τα επανεξετάσουμε. Ως εκ τούτου, προβλέπουμε μείωση κεφαλαιακών δαπανών από σχεδόν 5,7 δισ. ευρώ του προηγούμενου οικονομικού έτους σε λιγότερο από τέσσερα δισ. ευρώ για το 2020”, δήλωσε ο Nicolas Peter, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, Τομέας Οικονομικών. “Το BMW Group έχει ενισχύσει επιπρόσθετα μία ήδη ισχυρή θέση ρευστότητας, αυξάνοντας τα ρευστά διαθέσιμα σε 19 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του τριμήνου. Εξακολουθούμε να έχουμε τον καλύτερο δείκτη φερεγγυότητας (credit rating) από όλους τους Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων και τον δεύτερο παγκοσμίως. Η μακροπρόθεσμη, ισχυρή πιστοληπτική μας ικανότητα μας επιτρέπει να συνεχίζουμε επωφελούμενοι από την εξαιρετική πρόσβαση σε διεθνείς κεφαλαιαγορές”.
Τα τελευταία τρία χρόνια, το BMW Group έχει ήδη πετύχει μία εξαιρετική θέση εκκίνησης με το πρόγραμμά του Performance > NEXT. Ένα από τα πολλά θετικά αποτελέσματα αυτής της πρωτοβουλίας είναι ότι οι χρόνοι εξέλιξης για νέα μοντέλα οχημάτων έχουν μειωθεί στο ένα τρίτο. Από προϊοντικής πλευράς, μέχρι το 50% των σημερινών εκδόσεων συστημάτων κίνησης θα καταργηθεί από το 2021 στο πλαίσιο της μετάβασης σε βελτιωμένες, ευέλικτες αρχιτεκτονικές οχημάτων. Επιπλέον, η γκάμα μοντέλων του BMW Group αξιολογείται τακτικά, με σκοπό την ανεύρεση πρόσθετων τρόπων μείωσης της πολυπλοκότητας. Εξάλλου, σε όλο το Group, αξιοποιούνται οι δυνατότητες μεγαλύτερης συνέργειας και απόδοσης σε έμμεσες αγορές και σε κόστος υλικών και παραγωγής. Μέχρι το τέλος του 2022, το Group σκοπεύει να εξοικονομήσει πάνω από 12 δισ. ευρώ μέσω ‘ενέσεων’ της απόδοσης.
Ελαφρά αύξηση εσόδων του Group το πρώτο τρίμηνο
Το BMW Group παρέδωσε συνολικά 477.111 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce σε πελάτες σε όλο τον κόσμο τους πρώτους τρεις μήνες του 2020 (‑20,6%). Τα έσοδα του Group αυξήθηκαν ελαφρά στα 23,25 δισ. ευρώ (2019: 22,46 δισ. ευρώ, +3,5%) από πέρσι. Τα κέρδη προ φόρων & τόκων ανήλθαν σε 1,37 δισ. ευρώ και ήταν σημαντικά υψηλότερα από τα αντίστοιχα της προηγούμενης χρονιάς, στα 589 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, το καταγεγραμμένο αποτέλεσμα του πρώτου τρίμηνου του 2019 επηρεάστηκε αρνητικά από την αναγνώριση πρόβλεψης ύψους 1,4 δισ. ευρώ σχετικά με την Κοινοποίηση Αιτιάσεων που ελήφθη από την Κομισιόν και αφορά τις τρέχουσες αντιμονοπωλιακές διαδικασίες. Παρά τις σημαντικές δαπάνες που αναγνωρίστηκαν στο τελικό οικονομικό αποτέλεσμα, τα κέρδη προ φόρων του Group (EBT) ανήλθαν στα 798 εκατ. ευρώ, και ήταν ελαφρώς αυξημένα συγκριτικά με της προηγούμενης χρονιάς (2019: 762 εκατ. ευρώ, +4,7%). Ανάμεσα στα στοιχεία που επηρέασαν το οικονομικό αποτέλεσμα του πρώτου τριμήνου ήταν οι αρνητικές επιπτώσεις της αποτίμησης που προέκυψαν από δυσμενείς συναλλαγματικές ισοτιμίες λόγω χαμηλότερων επιτοκίων στις ΗΠΑ. Επιπλέον, ένα εφάπαξ κέρδος κατόπιν επανεκτίμησης λόγω σύμπραξης με το Daimler Group στον τομέα υπηρεσιών μετακίνησης είχε θετική επίδραση στο οικονομικό αποτέλεσμα του 2019. Το περιθώριο EBT του Group για το πρώτο τρίμηνο διαμορφώθηκε στο 3,4% (2019: 3,4%). Τα καθαρά κέρδη του Group για την περίοδο αναφοράς ανήλθαν στα 574 εκατ. ευρώ (2019: 588 εκατ. ευρώ, -2,4%).
Ο αυτοκινητιστικός τομέας πέτυχε ένα καλό προϊοντικό μίγμα
Τα έσοδα του αυτοκινητιστικού τομέα το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου ανήλθαν σε 17,98 δισ. ευρώ (2019: 19,21 δισ. ευρώ, -6,4%). Τα θετικά αποτελέσματα του προϊοντικού μίγματος και οι βελτιωμένες τιμές πώλησης που υποστήριξαν την ανανεωμένη γκάμα μοντέλων ανέκοψαν τη σημαντική μείωση του όγκου. Το EBIT του τομέα ανήλθε στα 229 εκατ. ευρώ (2019: αρνητικό EBIT 310 εκατ. ευρώ), διαμορφώνοντας ένα περιθώριο EBIT 1,3 % (2019: -1,6%).
Συνολικά, 411.809 οχήματα μάρκας BMW παραδόθηκαν το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς (-20,1%). Η MINI παρέδωσε 64.449 αυτοκίνητα στους πελάτες το διάστημα αυτό (‑23,4%). Οι παραδόσεις της Rolls – Royce Motor Cars το 1ο τρίμηνο έφτασαν τα 853 οχήματα (-27,2%).
Συνολικά, 30.692 ηλεκτροκίνητα οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν σε όλο τον κόσμο (+13,9%). “Επομένως, βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο για να πετύχουμε το στόχο εκπομπών CO2 που έχει θέσει η ΕΕ”, τόνισε ο κ. Zipse.
Συνολικά 221.024 (-18,3%) οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce παραδόθηκαν σε πελάτες στην Ευρώπη τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς. Στη Γερμανία, δόθηκαν 66.004 οχήματα, η μείωση συγκριτικά με πέρσι (‑8,8%) ήταν λιγότερο αισθητή σε σχέση με αυτή που παρατηρήθηκε στο σύνολο της αγοράς. Ο αριθμός οχημάτων που παραδόθηκαν στην Κίνα μειώθηκε κατά 30,9% το 1ο τρίμηνο (116.577 μονάδες). Η αναστροφή της τάσης το Μάρτιο και Απρίλιο είναι ένα ενθαρρυντικό σημάδι που δείχνει μία ανάκαμψη της αγοράς. Παρομοίως, τα πρόσφατα αποτελέσματα από τη Ν. Κορέα δηλώνουν μία κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση. Στις ΗΠΑ, το BMW Group πούλησε συνολικά 64.956 (-17,4%) οχήματα τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς, από τα οποία 59.455 (-15,3%) ήταν μάρκας BMW.
Μέτρια πτώση στις παραδόσεις του τομέα Μοτοσικλετών
Η BMW Motorrad πούλησε πάνω από 34.774 μοτοσικλέτες και maxi-scooters κατά τη διάρκεια του 1ου τριμήνου (-9.9%). Τα έσοδα του τομέα ανήλθαν σε 557 εκατ. ευρώ (2019: 586 εκατ. ευρώ, -4.9%). Το EBIT μειώθηκε στα 72 εκατ. ευρώ (2019: 89 εκατ. ευρώ, -19,1%), διαμορφώνοντας ένα περιθώριο EBIT για την κατηγορία 12,9% (2019: 15,2%).
Αυξημένα τα έσοδα του τομέα Οικονομικών Υπηρεσιών
Το portfolio συμβάσεων πελατών λιανικής που διαχειρίζεται το τμήμα Οικονομικών υπηρεσιών αυξήθηκε κατά 0,5% περιέχοντας 5.516,068 συμβάσεις στις 31 Μαρτίου 2020 (31 Δεκεμβρίου 2019: 5.486.319 συμβάσεις). Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, 449.687 νέες συμβάσεις χρηματοδότησης και χρηματοδοτικής μίσθωσης υπογράφηκαν με πελάτες λιανικής (2019: 469.624 συμβάσεις, -4,2%). Τα έσοδα του τομέα αυξήθηκαν στα 7,59 δισ. ευρώ (2019: 7,14 δισ. ευρώ, +6,3%). Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 484 εκατ. ευρώ (2019: 627 εκατ. ευρώ, -22,8%). Ένα σημαντικός λόγος επιδείνωσης της κερδοφορίας ήταν η πρόβλεψη δαπανών αυξημένου ρίσκου που καταγράφηκε σε συνάρτηση με τις αναμενόμενες συνέπειες των μέτρων τα οποία ελήφθησαν από τις κυβερνήσεις για τον περιορισμό της πανδημίας.
Το BMW Group επικαιροποιεί το στόχο για το περιθώριο EBIT του αυτοκινητιστικού τομέα
Το BMW Group θέτει φιλόδοξους στόχους ακόμα και σε πολιτικά και οικονομικά – ταραγμένους καιρούς. Ωστόσο, η περιρρέουσα αβεβαιότητα ως προς την παγκόσμια εξάπλωση του κορωνοϊού και τις επιπτώσεις αυτής καθιστούν δύσκολη την ακριβή πρόβλεψη της επιχειρηματικής πορείας του BMW Group για το οικονομικό έτος 2020. Το BMW Group εκτιμά ότι εξάπλωση του COVID-19 και τα απαιτούμενα περιοριστικά μέτρα θα μειώσουν τη ζήτηση σε όλες τις σημαντικές αγορές για ολόκληρο το 2020.
Στο πλαίσιο αυτό, οι παραδόσεις του αυτοκινητιστικού τομέα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο το 2020 αναμένεται να μειωθούν σημαντικά σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Κατά συνέπεια, τα κέρδη του τομέα προβλέπεται να επιδεινωθούν, κυρίως το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Όπως ανακοινώθηκε στις 5 Μαΐου, η εταιρεία έχει διευρύνει το εύρος στόχου για το περιθώριο EBIT του αυτοκινητιστικού τομέα λόγω της εξαιρετικά ευμετάβλητης κατάστασης. Η εταιρεία προβλέπει τώρα ότι το περιθώριο EBIT για το 2020 θα κυμανθεί μετά 0% και 3%.
Στον τομέα των Οικονομικών Υπηρεσιών, ο αριθμός νέων συμβάσεων προβλέπεται να μειωθεί και το κόστος αντιστάθμισης κινδύνου να αυξηθεί. Ως αποτέλεσμα, ο δείκτης απόδοσης ίδιων κεφαλαίων (Return on Equity) αναμένεται να παρουσιάσει μέτρια πτώση έναντι της προηγούμενης χρονιάς.
Οι πωλήσεις μοτοσικλετών για τους δώδεκα μήνες της χρονιάς αναμένεται να μειωθούν σημαντικά σε σχέση με το επίπεδο της προηγούμενης χρονιάς. Το περιθώριο EBIT προβλέπεται να κινηθεί μεταξύ 3% και 5%.
Λαμβάνοντας υπόψη τις επιπτώσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω, τα κέρδη προ φόρων του Group αναμένεται να είναι σημαντικά χαμηλότερα από αυτά του 2019.
Το ανθρώπινο δυναμικό θα βρίσκεται λίγο πιο κάτι από το επίπεδο της προηγούμενης χρονιάς. Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, οι μειώσεις στον αριθμό προσωπικού λόγω φυσικών διακυμάνσεων, θα χρησιμοποιηθούν για τη διαχείριση του μεγέθους του ανθρώπινου δυναμικού. Υπό τις τρέχουσες περιστάσεις, κάθε νέα πρόσληψη θα εξετάζεται πολύ προσεκτικά.
Η επικαιροποιημένη πρόβλεψη δεν περιλαμβάνει, ειδικότερα, μία μεγαλύτερης διάρκειας και βαθύτερη ύφεση σε σημαντικές αγορές, μία σοβαρότερη, οικονομική επιβράδυνση στην Κίνα λόγω ύφεσης σε άλλες περιοχές του κόσμου, σημαντικές στρεβλώσεις της αγοράς εξ αιτίας ενός ακόμα πιο ανταγωνιστικού περιβάλλοντος και πιθανές συνέπειες από ένα δεύτερο κύμα μολύνσεων και επακόλουθων περιοριστικών μέτρων. Το BMW Group συνεχίζει να παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και είναι σε πλήρη ετοιμότητα, εάν χρειαστεί, να λάβει άμεσα τα απαραίτητα μέτρα.
1Σε σχέση με μία αναθεώρηση των πωλήσεων και των σχετικών μεθόδων αναφοράς, το BMW Group επανεξέτασε στοιχεία πωλήσεων λιανικής προηγούμενης περιόδου και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ορισμένες ταξινομήσεις δεν είχαν περιληφθεί στις σωστές περιόδους.
2 Η τιμή για το 1ο τρίμηνο 2019 περιλαμβάνει ένα κέρδος 44 εκατ. ευρώ από διακοπή εργασιών.
*Δεδομένα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων
MINI Cooper SE: κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 0,0 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο 16,8-14,8 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0 g/km