Τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου 2020 της ALD φέρουν τα πρώτα σημάδια της κρίσης του κορωνοϊού, αλλά αντικατοπτρίζουν επίσης την εγγενή ανθεκτικότητα της εταιρείας.

“Οι αποτελεσματικές διαδικασίες μας για την εξ αποστάσεως εργασία και τα υπερσύγχρονα ψηφιακά συστήματά μας επέτρεψαν στο προσωπικό μας να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στις άμεσες ανάγκες των πελατών”, λέει ο Tim Albertsen, νέος CEO της εταιρείας.

Τα κυριότερα σημεία των αποτελέσματων τιυ πρώτου τριμήνου 2020 της ALD είναι τα εξής:

  • Μέχρι τα τέλη Μαρτίου, η ALD διαχειρίστηκε συνολικά έναν στόλο 1,78 εκατομμυρίων οχημάτων παγκοσμίως, 5,6% μεγαλύτερο από την ίδια περίοδο πέρυσι.
  • Τα περιθώρια για συμβόλαια και υπηρεσίες leasing ανήλθαν στα 326,3 εκατ. ευρώ, αύξηση 3,1% έναντι του πρώτου τριμήνου του 2019.
  • Υπολογίζοντας ήδη τους κινδύνους από τον COVID-19, τα αποτελέσματα πωλήσεων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ανήλθαν στα 3,2 εκατ. ευρώ, που σημαίνει θετικό αποτέλεσμα 43 ευρώ ανά αυτοκίνητο.
  • Η ALD είχε καθαρά κέρδη 10 εκατ. ευρώ από την πώληση του μεριδίου της στην ALD Fortune στην Κίνα.
  • Τα καθαρά έσοδα του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 128,9 εκατ, ευρώ, μειωμένα κατά 3,7% έναντι του πρώτου τριμήνου του 2019.

Μια ενδελεχής ματιά στα στοιχεία δείχνει πως ο αρχικός αντίκτυπος των οικονομικών περιορισμών λόγω του COVID-19 αντανακλά στην επιβράδυνση της αύξησης του χαρτοφυλακίου από τον Μάρτιο.

Η ALD προέβλεψε 9 εκατ. ευρώ για αναμενόμενη αύξηση αποθεμάτων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και κινδύνου αντισυμβαλλομένου – ποσό που υπερκαλύπτεται από την πώληση της κινεζικής δραστηριότητάς της. Η εισοδηματική βάση της ALD είναι σταθερή. Συνεπώς, η εταιρεία διατηρεί την πρότασή της καταβολής μερίσματος 0,63 ευρώ ανά μετοχή.

Παρ’ όλα αυτά, με μειωμένα ετήσια καθαρά αποτελέσματα, είναι σαφές πως η κρίση του κορωνοϊού άφησε τα σημάδια της. Η αβεβαιότητα σχετικά με τον συνολικό αντίκτυπο της συνεχιζόμενης κρίσης καθιστά επίσης δύσκολη την πρόβλεψη επιτυχίας των ετήσιων στόχων της.

Πάντως τα θεμελιώδη μεγέθη της ALD είναι υγιή, με σχετικά χαμηλά κόστη και καλή πρόσβαση σε χρηματοδότηση, γεγονός που, σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές, θα μπορούσε ακόμα και να οδηγήσει σε εξαγορά νέων δραστηριοτήτων τους επόμενους μήνες.

“Παρά τις προκλήσεις, οι λειτουργικές και οικονομικές επιδόσεις μας το πρώτο τρίμηνο ήταν καθησυχαστικές και αντικατοπτρίζουν την ευρωστία και τη γεωγραφική διαφοροποίηση του επιχειρηματικού μας μοντέλου”, λέει ο κ. Albertsen. “Συγχρόνως, η ALD έχει αναλάβει ενεργό ρόλο στη στήριξη όσων βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της κρίσης, παρέχοντας τον εξοπλισμό μας και προβαίνοντας σε δωρεές σε πολλές χώρες”.

“Καθώς οι κύριες αγορές μας αναδύονται προοδευτικά από την απομόνωση, λαμβάνουμε θέση για νέες ευκαιρίες, όπως για παράδειγμα ανταποκρινόμενοι στη ζήτηση ευέλικτων προϊόντων και προωθώντας την προσφορά μίσθωσης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ενώ παράλληλα προσέχουμε τα κόστη μας” καταλήγει.

Προηγούμενο άρθροTo e-NV200 XL Voltia σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές
Επόμενο άρθροBMW Group: γρήγορα αντανακλαστικά στις εξελίξεις