Η Kia Europe ανέπτυξε το Kia Soundscapes, ένα πρώτο πείραμα στο είδος του που μεταφράζει τοπία σε συμφωνικές συνθέσεις.

Σε συνεργασία με το marketing agency  INNOCEAN Berlin και τη μουσική εταιρεία DaHouse, αυτό το έργο δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες με προβλήματα όρασης να βιώσουν την ομορφιά των οδικών ταξιδιών με νέους τρόπους.

Σε μια ταινία που γυρίστηκε έξω από το Σαντιάγο της Χιλής, η Kia απαθανάτισε εικόνες του τοπίου χρησιμοποιώντας το Advanced Driver Assistance System (ADAS) του αυτοκινήτου και συνδύασε την οπτική είσοδο, όπως δέντρα, βουνά και ταχύτητα, με αντίστοιχα μουσικά στοιχεία.

Στη συνέχεια, η τεχνητή νοημοσύνη δημιούργησε ένα δυναμικό soundtrack που εξελίχθηκε με την αλλαγή του σκηνικού.

Προηγούμενο άρθροDaimler Truck: Πλατφόρμα για αυτόνομη οδήγηση
Επόμενο άρθροΕυρώπη – Ταξινομήσεις αυτοκινήτων: Στο -1,9% το Α’ τρίμηνο 2025