Η Hyundai Connected Mobility έχει φιλόδοξα σχέδια για την υπηρεσία Mocean Subscription, την οποία σκοπεύει να επεκτείνει σε όλες τις μεγάλες αγορές της Ευρώπης. Αφού γνώρισε επιτυχία στην Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, πρόσφατα, έκανε το ντεμπούτο της στη Γερμανία.
Η αισιοδοξία της Hyundai Europe ως προς τη συγκεκριμένη συνδρομητική υπηρεσία, ενισχύεται από το γεγονός ότι ανταγωνιστές, όπως η Volvo και η αδελφή μάρκα Lynk & Co, εγκαταλείπουν ή αναπροσαρμόζουν την προσέγγισή τους σε έναν τομέα που προβλέπεται να γνωρίσει ισχυρή ανάπτυξη μεσοπρόθεσμα. Η Hyundai Connected Mobility συνεργάζεται με την Casi, μια νορβηγική startup που ειδικεύεται στην παροχή της τεχνολογίας συνδρομής, στην προοπτική αξιοποίησης της στροφής προς τη χρήση οχημάτων (κοινή χρήση αυτοκινήτου, ride-hailing κλπ), καθώς αρκετοί καταναλωτές απομακρύνονται, με τον καιρό, από την παραδοσιακή ιδιοκτησία και την χρηματοδοτική μίσθωση.
Το Mocean Subscription, το οποίο παρέχει πρόσβαση σε περισσότερα από 40 μοντέλα Hyundai, (με έμφαση στα EV) στοχεύει να κάνει την απόκτηση αυτοκινήτου πιο ευέλικτη, προσφέροντας βραχυπρόθεσμες συνδρομές, οι οποίες περιλαμβάνουν κόστη όπως ασφάλιση, συντήρηση και ποικίλες φορολογικές επιβαρύνσεις σε ενιαίο μηνιαίο τέλος, ιδιαιτέρως ελκυστικό για τους νεότερους οδηγούς.
«Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών και προφανώς η νεότερη γενιά δεν θέλει, πλέον, να αποκτήσει και να κατέχει (σε μόνιμη βάση) αυτοκίνητο», δήλωσε ο Liran Golan, διευθυντής υπηρεσιών κινητικότητας της Hyundai Connected Mobility, μιλώντας σε μέσα ενημέρωσης. Ο ίδιος είπε ότι θα ακολουθήσουν και άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, αλλά αρνήθηκε να τις κατονομάσει ή να παράσχει ένα χρονοδιάγραμμα. Δήλωσε δε σίγουρος για τις δυνατότητες του κλάδου, διότι μόνο στη Γερμανία η αγορά συνδρομών αυτοκινήτων αναμένεται να επεκταθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 33,5%, μέχρι το 2030.