Σύμφωνα με έκθεση του Γαλλικού Γραφείου Διερεύνησης Χερσαίων Μεταφορών (BEA-TT), οι πυρκαγιές που σημειώθηκαν το 2022 σε ηλεκτρικά λεωφορεία RATP στο Παρίσι, που κατασκευάστηκαν από την BlueBus, οφείλονται πιθανότατα σε βραχυκύκλωμα μεταξύ των κυψελών λόγω “θερμικής διαφυγής” στις μπαταρίες υψηλής τάσης. Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η αιτία ήταν στη διαδικασία κατασκευής των μπαταριών και ήδη η κατασκευάστρια εταιρεία έχει ξεκινήσει ανάκληση των μπαταριών αυτών.
Κατά την πυρκαγιά, όλες οι μπαταρίες καταστράφηκαν πλήρως, εκτός από αυτές στο πίσω μέρος. Τα δεδομένα της ανάλυσης έδειξαν ότι ορισμένα φύλλα μόνωσης Mylar είχαν τοποθετηθεί λανθασμένα, με αποτέλεσμα την ανεπαρκή μόνωση μεταξύ των κυψελών και το ενδεχόμενο βραχυκυκλώματος, το οποίο θεωρείται ως η πιθανότερη αιτία των πυρκαγιών.
Το BEA-TT εξέδωσε επτά συστάσεις για κατασκευαστές και νομοθέτες, όπως: εξοπλισμός οχημάτων με συστήματα έγκαιρης ανίχνευσης βλαβών, προστασία επιβατών από υψηλές θερμοκρασίες και πτώση μπαταριών, αποφυγή εκτόξευσης λιωμένων μετάλλων, διατήρηση κρίσιμων δεδομένων, και ανάπτυξη κανονισμών για την ασφάλεια που πρέπει να παρέχουν τα ηλεκτρικά λεωφορεία και γενικότερα τα ηλεκτρικά οχήματα.