2021 Aygo X - Cardamom

Το νέο Toyota Aygo X είναι ένα crossover μοναδικό στην κατηγορία Α, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Ευρώπη για τις ανάγκες της αστικής και προαστιακής ευρωπαϊκής καθημερινότητας.

Προκειμένου να καταστεί το νέο Aygo X η καλύτερη προσφορά της κατηγορίας, όπως επισημαίνει η ανακοίνωση της Toyota, η εταιρεία προέβη σε διεξοδική έρευνα των απαιτήσεων οδήγησης στην πόλη, ανταποκρινόμενη στην επιθυμία των πελατών για ένα κομψό, συμπαγές και ασφαλές αυτοκίνητο.

Το αποτέλεσμα είναι το νέο συμπαγές αυτοκίνητο της γκάμας Toyota, κατασκευασμένο στην επιτυχημένη πλατφόρμα GA-B της Toyota Global New Architecture (TNGA), που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά με το νέο Yaris – το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021 στην Ευρώπη – και προσφάτως με το Yaris Cross.

“Είτε στην πόλη είτε σε ανοιχτούς δρόμους, ένα πραγματικά υπέροχο αυτοκίνητο κατηγορίας Α πρέπει να ξεχωρίζει για το συμπαγές και ευέλικτο στυλ, που δημιουργεί εμπιστοσύνη στον οδηγό”, αναφέρει η Toyota. “Πρέπει επίσης να δημιουργεί και να μεταδίδει συναίσθημα, ενσωματώνοντας παράλληλα τις καλύτερες τεχνολογικές εξελίξεις σε ένα συμπαγές πακέτο οικονομικό στη λειτουργία. Το νέο Aygo X προσφέρει όλα αυτά και πολλά άλλα και είναι αυτό που επιθυμούν οι ευρωπαίοι πελάτες σε ένα αυτοκίνητο κατηγορίας Α”.

2021 Aygo X – Chilli

Πικάντικη αίσθηση

Ξεκινώντας με το πρότυπο Aygo X prologue που αναπτύχθηκε από το Toyota European Design and Development (ED2) της Νίκαιας, στη Γαλλία, οι σχεδιαστές της Toyota ήθελαν να δώσουν μια αίσθηση τόλμης και πικάντικου στους ευρωπαίους αγοραστές συμπαγών αυτοκινήτων.

Από τότε που το Aygo πρωτοκυκλοφόρησε στην αγορά, το 2005, υπήρξε το πλέον προσιτό αυτοκίνητο της Toyota στην Ευρώπη ενθουσιάζοντας με τον νεανικό και διασκεδαστικό του χαρακτήρα. Αυτές οι ιδιότητες προσέλκυσαν πολλούς νέους ευρωπαίους αγοραστές.

Οι νέοι πελάτες της Toyota απαιτούν κομψότητα, μοναδικότητα και ευκαιρία προσωπικής δήλωσης. Με βάση το κορυφαίο στιλ της κατηγορίας Α, το ED² ξεκίνησε την σχεδίαση ενός πρότυπου αυτοκινήτου.

«Όλοι δικαιούνται ένα ωραίο αυτοκίνητο. Όταν κοιτάζω το Aygo X prologue, είμαι πραγματικά υπερήφανος για την ομάδα ED² που το δημιούργησε. Είμαι ενθουσιασμένος που φέρνει την επανάσταση στην κατηγορία», δήλωσε ο Ian Cartabiano, Διευθυντής Σχεδιασμού του Toyota European Design and Development.

Μετά την επιτυχή παρουσίαση και τη θετική υποδοχή του εντυπωσιακού «Sparkling Chilli Red» Aygo X prologue, το πρόγραμμα Aygo X μεταφέρθηκε στο Styling της Toyota Motor Europe, στο Βέλγιο, όπου οι ομάδες σχεδιασμού συνεργάστηκαν στενά με τον προγραμματισμό προϊόντων και την έρευνα και ανάπτυξη, για να μετατρέψουν το νέο αυτοκίνητο κατηγορίας Α από σχέδιο σε πραγματικότητα.

2021 Aygo X – Ginger

Συμπαγές και ευέλικτο

Με την καταξιωμένη και επιτυχημένη πλατφόρμα GA-B στο Aygo X, το νέο αυτοκίνητο κατηγορίας Α αποτελεί ένα μοναδικό crossover.

Με μήκος 3.700 χιλ., το νέο μοντέλο είναι κατά 235 χιλ. μακρύτερο από τον προκάτοχό του, αν και το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο μόλις κατά 90 χιλ.

Σχεδιασμένο για τους στενούς δρόμους της πόλης, το Aygo X διαθέτει επίσης εξαιρετικά μικρό κύκλο στροφής, μόλις 4,7 μέτρων, από τους πιο μικρούς στην κατηγορία.

Το συνολικό πλάτος του αμαξώματος αυξάνεται κατά 125 χιλ., στα 1.740 χιλ., σε σύγκριση με το Aygo. Ως αποτέλεσμα, τα μπροστινά καθίσματα απομακρύνονται κατά 20 χιλ., αυξάνοντας τον χώρο στους ώμους κατά 45 χιλ. Ο χώρος αποσκευών είναι επίσης κορυφαίος στην κατηγορία, με χωρητικότητα αυξημένη κατά 60 λίτρα, στα 231 λίτρα, σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά.

Επιπλέον, η σχεδίαση οροφής Pagoda διατηρεί τις συνολικές διαστάσεις, παρέχοντας άνετη, ευρύχωρη καμπίνα για οδηγό και επιβάτες. Το ύψος του οχήματος έχει αυξηθεί κατά 50 χιλ., στα 1.510 χιλ.

Το σύστημα διεύθυνσης έχει ρυθμιστεί για ευρωπαϊκή αστική και προαστιακή οδήγηση και το νέο κιβώτιο ταχυτήτων S-CVT προσφέρει την καλύτερη αρχική απόκριση στην κατηγορία του, έξυπνες σχέσεις και γραμμικότητα, διατηρώντας παράλληλα καλή ισορροπία κατανάλωσης – ισχύος.

2021 Aygo X – Juniper

Οικονομικό

Το Aygo X σχεδιάστηκε εξ αρχής για μέγιστη οικονομική απόδοση. Για παράδειγμα, έχει το χαμηλότερο βάρος αμαξώματος εν κενώ από οποιοδήποτε αυτοκίνητο κατηγορίας Α ή Β, γεγονός που συμβάλλει στην εξαιρετική οικονομία καυσίμου.

Το μοντέλο φοράει τον πολυβραβευμένο 3κύλινδρο κινητήρα 1KR-FE ,1-λίτρου, που βελτιώθηκε ώστε να πληροί τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, προσφέροντας υψηλό επίπεδο αξιοπιστίας και απόδοσης, με στοχευμένη κατανάλωση καυσίμου 4,7 λίτρων/100 χλμ. και CO2 107 γρ/χλμ.

Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Ευρώπη για ευρωπαίους πελάτες, το νέο Aygo X θα κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές πόλεις το 2022.

Προηγούμενο άρθροTo ανανεωμένο Skoda KAROQ σε δύο σκίτσα
Επόμενο άρθροΗ Mazda North America παρουσίασε το Mazda CX-50