Τον Νοέμβριο του 2018, η ζήτηση επιβατικών αυτοκινήτων μειώθηκε κατά 8,0%, σημειώνοντας τον τρίτο συνεχή μήνα μείωσης σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Πριν από την εισαγωγή του νέου τεστ WLTP την 1η Σεπτεμβρίου, οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων σημείωσαν άνοδο κατά +31,2% τον Αύγουστο, γεγονός που οδήγησε σε πτώση της ζήτησης τους επόμενους μήνες. Επίσης, τον Νοέμβριο, η αγορά συνέχισε να συρρικνώνεται στις περισσότερες χώρες της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων των πέντε μεγαλύτερων αγορών αυτοκινήτων.
Στο ενδεκάμηνο του 2018, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ αυξήθηκαν ελαφρώς (+ 0,8%) σε σχέση με πέρυσι. Η ζήτηση εξακολουθεί να τροφοδοτείται από την Κεντρική Ευρώπη, όπου οι νέες ταξινομήσεις αυξήθηκαν μέχρι στιγμής κατά 9,6% φέτος. Όσον αφορά τις κύριες αγορές της ΕΕ, τις μεγαλύτερες μεταβολές σημείωσαν η Ισπανία (+8,0%) και η Γαλλία (+4,7%) με σταθερή ανάπτυξη από τον Ιανουάριο έως το Νοέμβριο του 2018, ενώ οι ταξινομήσεις μειώθηκαν στην Ιταλία (-3,5%) και στο Ηνωμένο Βασίλειο (-6,9%) την ίδια περίοδο. Στην Ελλάδα οι ταξινομήσεις στο ενδεκάμηνο είναι αυξημένες κατά +18,6%.
Στα μερίδια αγοράς ο όμιλος Volkswagen εξακολουθεί να έχει κυρίαρχη θέση το ενδεκάμηνο του 2018 με 23,9% (23,7% τον Νοέμβριο) ακολουθούμενος από τον Όμιλο PSA με 16% (16,2% τον Νοέμβριο) και το Group Renault με 10,4% στο ενδεκάμηνο (10,1% τον Νοέμβριο). Οι υπόλοιποι ακολουθούν με μονοψήφια μερίδια σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου. Δείτε τα αναλυτικά στοιχεία στον Πίνακα.