Μια νέα έκθεση από την Juniper Research αποκάλυψε ότι πάνω από 62 εκατομμύρια οχήματα θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα επικοινωνίας V2V (όχημα προς όχημα) μέχρι το 2023, πολύ περισσότερα από τα μόλις 1,1 εκατομμύρια το 2019. Οι λύσεις V2V επιτρέπουν επικοινωνίες χαμηλής υστέρησης μεταξύ οχημάτων, με σκοπό την ασφάλεια των οδηγών.

Η μελέτη «Consumer Connected Cars: Telematics, In-Vehicle Apps & Connected Car Commerce 2018-2023», διαπίστωσε ότι η ανάπτυξη των δικτύων 5G, που αναμένεται τον επόμενο χρόνο, θα είναι ο βασικός επιταχυντής πίσω από την επέκταση των επικοινωνιών V2V.

Χαμηλότερη υστέρηση

Η Juniper Research προβλέπει ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα οδηγηθούν προς το 5G για επικοινωνίες V2V σε σχέση με άλλες τεχνολογίες, λόγω της μικρότερης υστέρησης (στη μετάδοση δεδομένων) και της μεγάλης εμβέλειας.

Το άλμα από 1.1 εκατ. αυτοκίνητα εξοπλισμένα με V2V το 2019, στα 62 εκατ. τέσσερα χρόνια αργότερα, αντιπροσωπεύει μέσο ρυθμό αύξησης 173% στα τέσσερα αυτά χρόνια.

Η Juniper διαπίστωσε ότι η μετάβαση στο 5G θα επιταχύνει την εμπορική ανάπτυξη και τη διαλειτουργικότητα και προέβλεψε ότι οι ΗΠΑ θα γίνουν η πρωτοπόρος αγορά για την ανάπτυξη V2V. Σύμφωνα με την έκθεση, το 60% των νέων οχημάτων που πωλούνται στις ΗΠΑ θα είναι ικανά για V2V μέχρι το 2023.

Ρυθμός ανανέωσης μεγάλων οχημάτων

Ο ερευνητής Sam Barker δήλωσε: “Τα οφέλη V2V ως προς την ασφάλεια είναι σαφή, ωστόσο καμία υπάρχουσα τεχνολογία δεν μπορεί να προσφέρει συνθήκες δικτύου σε ολόκληρα τα οδικά δίκτυα. Το 5G θα είναι η βασική τεχνολογία για τη διευκόλυνση αυτών των χαρακτηριστικών ασφαλείας αυτοκινήτου, ωστόσο ο ρυθμός ανανέωσης των μεγάλων οχημάτων, συνήθως γύρω στα 8-12 χρόνια, θα εμποδίσει τη μαζική υιοθέτηση”.

Η έρευνα προέβλεψε επίσης ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα εξετάσουν νέες στρατηγικές για τη δημιουργία εσόδων πέραν της πώλησης οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομών περιεχομένου οχήματος. Προέβλεψε ότι τα έσοδα από τις άμεσα ενσωματωμένες εφαρμογές οχημάτων θα υπερβούν τα 2,2 δισ. δολάρια μέχρι το 2023. Η Juniper συνέστησε, εκτός από την αξιοποίηση των δικτύων 5G, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων να ανοίξουν τα οικοσυστήματά τους σε τρίτους, ώστε να επιταχύνουν τη ροή εσόδων από την ανάπτυξη αναδυόμενων και μελλοντικών περιεχομένων αυτοκινήτων.

Προηγούμενο άρθροΤαξινομήσεις στην Ευρώπη: +0,8% στο 11μηνο, -8,0% τον Νοέμβριο
Επόμενο άρθροΣτους 10 καλύτερους για το 2019 ο κινητήρας INFINITI VC-Turbo