INFINITI's VC-Turbo engine is the world's first production-ready variable compression ratio engine – and it makes its production debut on the new QX50. This unique variable compression technology represents a breakthrough in combustion engine design – the QX50's 2.0-liter VC-Turbo continually transforms, adjusting its compression ratio to optimize power and fuel efficiency. It combines the power of a 2.0-liter turbocharged gasoline engine with the torque and efficiency of an advanced four-cylinder diesel engine.

Ο πρώτος κινητήρας μεταβλητής συμπίεσης σε παραγωγή στον κόσμο, ο VC-Turbo της INFINITI, είναι ανάμεσα στους 10 καλύτερους κινητήρες για το 2019, σύμφωνα με τη λίστα του περιοδικού Wards.

“Όταν πραγματοποιήσαμε το ντεμπούτο του VC-Turbo στο ολοκαίνουργιο QX50 στις αρχές του έτους, δώσαμε στους οδηγούς μια μηχανή που μπορεί να ‘μεταμορφωθεί’ ανάλογα με τις απαιτήσεις τους, παρέχοντας επιδόσεις και αποτελεσματικότητα σε ένα πακέτο”, δήλωσε ο Mike Colleran, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της INFINITI Americas. “Από την στιγμή διάθεσής του στο δίκτυο πωλήσεων, το QX50 σπάει αδιάλειπτα το ρεκόρ πωλήσεων κάθε μήνα και έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στις εκθέσεις της INFINITI”.

Στο 25ο έτος του διαγωνισμού Ward 10 Best Engines, ο κινητήρας INFINITI VC-Turbo δοκιμάστηκε απέναντι σε νέους και σημαντικά βελτιωμένους κινητήρες από κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των νικητών της σχετικής λίστας του Ward, από το 2018.

“Ο κινητήρας VC-Turbo της INFINITI είναι μια πρωτιά για την αυτοκινητοβιομηχανία και μέσα από τη διάθεσή του στο QX50, δεν υπήρχε αμφιβολία ότι αυτός ο κινητήρας θα ήταν κορυφαίος υποψήφιος”, δήλωσε ο Tom Murphy, Διευθυντής Έκδοσης του WardsAuto. “Με τη μοναδική προσωπικότητά του στη διαχείριση της ισχύος και τη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, ο VC-Turbo προσφέρει μια ομαλή, οδηγοκεντρική εμπειρία που αντιπαραβάλλει την απόδοση μερικών κινητήρων V6. Στο μέτωπο της τεχνολογίας, αυτό που συμβαίνει μέσα στον κινητήρα είναι ασύλληπτο, καθώς η διαδρομή του εμβόλου αυξάνεται ή μειώνεται, ανάλογα με το πάτημα του γκαζιού και σε όλο το εύρος των ταχυτήτων”.

Προηγούμενο άρθρο62 εκατ. συνδεδεμένα οχήματα μέχρι το 2023
Επόμενο άρθροGoodyear Eagle F1 SuperSport: Ελαστικά για τον δρόμο και την πίστα