Τον Νοέμβριο του 2018, η ζήτηση επιβατικών αυτοκινήτων μειώθηκε κατά 8,0%, σημειώνοντας τον τρίτο συνεχή μήνα μείωσης σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Πριν από την εισαγωγή του νέου τεστ WLTP την 1η Σεπτεμβρίου, οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων σημείωσαν άνοδο κατά +31,2% τον Αύγουστο, γεγονός που οδήγησε σε πτώση της ζήτησης τους επόμενους μήνες. Επίσης, τον Νοέμβριο, η αγορά συνέχισε να συρρικνώνεται στις περισσότερες χώρες της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων των πέντε μεγαλύτερων αγορών αυτοκινήτων.

Στο ενδεκάμηνο του 2018, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ αυξήθηκαν ελαφρώς (+ 0,8%) σε σχέση με πέρυσι. Η ζήτηση εξακολουθεί να τροφοδοτείται από την Κεντρική Ευρώπη, όπου οι νέες ταξινομήσεις αυξήθηκαν μέχρι στιγμής κατά 9,6% φέτος. Όσον αφορά τις κύριες αγορές της ΕΕ, τις μεγαλύτερες μεταβολές σημείωσαν η Ισπανία (+8,0%) και η Γαλλία (+4,7%) με σταθερή ανάπτυξη από τον Ιανουάριο έως το Νοέμβριο του 2018, ενώ οι ταξινομήσεις μειώθηκαν στην Ιταλία (-3,5%) και στο Ηνωμένο Βασίλειο (-6,9%) την ίδια περίοδο. Στην Ελλάδα οι ταξινομήσεις στο ενδεκάμηνο είναι αυξημένες κατά +18,6%.

Στα μερίδια αγοράς ο όμιλος Volkswagen εξακολουθεί να έχει κυρίαρχη θέση το ενδεκάμηνο του 2018 με 23,9% (23,7% τον Νοέμβριο) ακολουθούμενος από τον Όμιλο PSA με 16% (16,2% τον Νοέμβριο) και το Group Renault με 10,4% στο ενδεκάμηνο (10,1% τον Νοέμβριο). Οι υπόλοιποι ακολουθούν με μονοψήφια μερίδια σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου. Δείτε τα αναλυτικά στοιχεία στον Πίνακα.

Προηγούμενο άρθροΠροσφορές Fiat μέχρι το τέλος του 2018
Επόμενο άρθρο62 εκατ. συνδεδεμένα οχήματα μέχρι το 2023