Η Daimler Truck AG ανακοίνωσε μια σειρά από σημαντικές αλλαγές στην οργάνωση και διοίκηση και τη σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, που θα ισχύσουν από την 1η Ιουλίου 2021.
Οι αλλαγές πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της προετοιμασίας απόσχισής της από την Daimler AG και την ανεξάρτητη εισαγωγή της στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης στα τέλη του 2021.
Αυτές οι αλλαγές στην οργάνωση και διοίκηση της Daimler Truck AG, σχεδιάστηκαν για την αύξηση της αποδοτικότητας, την ταχύτητα λήψης αποφάσεων και την ικανότητά της να εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες των πελατών της παγκοσμίως.
Αυξημένη ευθύνη των επιχειρηματικών μονάδων κάθε περιοχής
Για να επιταχύνει τον ρυθμό τεχνολογικής ανάπτυξης και να εξυπηρετήσει καλύτερα τις ανάγκες των πελατών της σε κάθε περιοχή, η Daimler Truck AG αποφάσισε να αναπροσαρμόσει την επιχειρηματική της δομή. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρηματικές μονάδες και οι μάρκες που δραστηριοποιούνται παγκοσμίως στις πιο σημαντικές περιοχές πωλήσεων της Βόρειας Αμερικής (Freightliner, Western Star, Thomas Built Buses), της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής (Mercedes-Benz Trucks) και Ασίας (FUSO και BharatBenz), θα διαθέτουν μεγαλύτερη επιχειρηματική ανεξαρτησία και δυνατότητες ελιγμών στο μέλλον.
Τα κέντρα λήψης αποφάσεων και οι απαραίτητοι πόροι ανάπτυξης προϊόντων θα οργανωθούν παράλληλα με τις αντίστοιχες μάρκες της Daimler Truck στις διάφορες περιοχές. Αυτό περιλαμβάνει τις αρμοδιότητες του Chief Engineer για το σύνολο της ανάπτυξης οχημάτων, που προηγουμένως ανήκαν στην κεντρική ανάπτυξη της Daimler Trucks & Buses και τώρα θα ανατεθούν στις αντίστοιχες περιοχές. Έτσι θα επιτραπεί στις μάρκες οχημάτων, όπως η Freightliner στη Βόρεια Αμερική, η Mercedes-Benz Trucks στην Ευρώπη και την Λατινική Αμερική, η FUSO στην Ασία, να παρέχουν τα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες τους.
Το Truck Technology Group, νέο τμήμα του ΔΣ
Υπό το φως των μεγα-τάσεων ουδέτερου CO2 στις μεταφορές, λογισμικού και συνδεσιμότητας, η Daimler Truck AG πρωτοπορεί στον μετασχηματισμό του κλάδου εδώ και χρόνια. Η εταιρεία έχει επικεντρωθεί στην ανάπτυξη ορθών λύσεων για τις τάσεις αυτές – είτε πρόκειται για τις παγκόσμιες πρεμιέρες των ηλεκτρικών φορτηγών μπαταρίας στα ελαφρά, μεσαία και βαρέα τμήματα, το φορτηγό υδρογόνου που παρουσιάστηκε πρόσφατα για διαδρομές μεγάλων αποστάσεων Mercedes-Benz GenH2 ή το αυτόνομο Future Truck 2025.
Δεδομένης της αυξάνουσας ταχύτητας προς μεταφορές με ουδέτερο CO2 και την επιταχυνόμενη ανάπτυξη λογισμικού και συνδεσιμότητας, η Daimler Truck AG συγκεντρώνει όλες τις βασικές δραστηριότητες τεχνολογίας και κινητήρα σε ένα τμήμα, το Truck Technology Group (TT). Αυτό θα διευθύνεται από τον Dr. Andreas Gorbach (45 ετών) και θα δημιουργηθεί ένα παγκόσμιο κέντρο τεχνογνωσίας στην έρευνα, ανάπτυξη και παραγωγή για όλες τις μελλοντικές τεχνολογίες κινητήρων (κινητήρων καύσης, ηλεκτρικών μπαταρίας και κυψελών καυσίμου). Επιπλέον, το TT θα είναι υπεύθυνο για το λογισμικό των οχημάτων, τα ηλεκτρικά / ηλεκτρονικά και τις παγκόσμιες προμήθειες. Αυτές οι αλλαγές όχι μόνο καθιστούν δυνατή την οικονομία κλίμακας διαφοροποιημένων τεχνολογιών μέσω ευρείας χρήσης σε όλες τις περιοχές, αλλά και την ενίσχυση των παγκόσμιων συνεργιών.
«Η νέα επιχειρηματική δομή προσφέρει στην Daimler Trucks & Buses το καλύτερο των δύο κόσμων: Μέγιστη εγγύτητα στους πελάτες (customer proximity) και επιχειρηματικότητα στις περιοχές μας και μέγιστη, εστιασμένη δύναμη μηχανικής για μελλοντικές τεχνολογίες», δήλωσε ο Martin Daum, CEO της Daimler Truck AG.
Ο Martin Daum συνέχισε: «Ο Dr. Ο Andreas Gorbach είναι ένας αποδεδειγμένος ηγέτης με μεγάλη εμπειρία τόσο στους συμβατικούς κινητήρες όσο και στους κινητήρες μηδενικών εκπομπών. Είναι η τέλεια επιλογή για τη νέα θέση της Truck Technology Group στο Διοικητικό Συμβούλιο. Ο Andreas Gorbach είναι σήμερα CEO της κοινοπραξίας κυψελών καυσίμου με τον Όμιλο Volvo, cellcentric, και έχει συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στο να καταστήσει επιτυχώς, η Daimler Truck AG, τα συστήματα κίνησης υδρογόνου έτοιμα για παραγωγή σειράς».
Ο Sven Ennerst, προηγουμένως υπεύθυνος για την ανάπτυξη, τις προμήθειες και την περιοχή της Κίνας, θα συνεχίσει ως Γενικός Εκπρόσωπος της Κίνας μέχρι το τέλος του έτους, επικεντρωνόμενος πλήρως στην επιτυχία της εταιρείας σε αυτή τη σημαντική αγορά της Daimler Trucks. Ο Dr. Frank Reintjes, ο οποίος ήταν προηγουμένως υπεύθυνος για το τμήμα Κινητήρων παγκοσμίως, θα βοηθήσει ατην επανευθυγράμμιση της Daimler Truck AG ως Ανώτερος Εκτελεστικός Σύμβουλος του CEO μέχρι το τέλος του έτους. Και τα δύο στελέχη θα συνταξιοδοτηθούν στο τέλος του έτους.
Ο Martin Daum υπογράμμισε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω ειλικρινά τους δύο αξιότιμους συναδέλφους μου, Sven Ennerst και Frank Reintjes, για την εξαιρετική αφοσίωσή τους και τη συμβολή τους στην Daimler Truck AG. Πάνω από δεκαετίες, και οι δύο διαμόρφωσαν σημαντικά τους αντίστοιχους τομείς ευθύνης τους. .. Και οι δύο είχαν σημαντικό αντίκτυπο στις επιτυχίες μας στους αντίστοιχους τομείς τους».
Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες για πελάτες της Daimler Truck & Bus
Ένα επιπλέον βήμα προς μεγαλύτερο προσανατολισμό στους πελάτες είναι η δημιουργία μιας νέας μονάδας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών της εταιρείας, για τις επιχειρήσεις φορτηγών και λεωφορείων. Η νέα θυγατρική της Daimler Truck AG θα παρέχει στοχευμένη υποστήριξη για τις πωλήσεις του μεγαλύτερου κατασκευαστή φορτηγών και λεωφορείων στον κόσμο με εξατομικευμένες λύσεις χρηματοδότησης, χρηματοδοτικής μίσθωσης και κινητικότητας και θα ενισχύσει τις σχέσεις με τους πελάτες. Οι εργαζόμενοι του μελλοντικού οργανισμού Daimler Truck Financial Services θα μεταφερθούν από την Daimler Mobility AG στη νέα εταιρεία πριν από την προγραμματισμένη εκκίνηση και εισαγωγή στο χρηματιστήριο. Τη διοίκηση αυτής της νέας εσωτερικής μονάδας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών θα έχει ο Stephan Unger από την 1η Ιουλίου 2021. Υπό την ιδιότητα αυτή, ο Stephan Unger θα γίνει μέλος του ΔΣ της Daimler Truck AG από την ημερομηνία αυτή.
Ο Stephan Unger (54 ετών) είναι μέλος του ΔΣ της Daimler Mobility AG από το 2012, προηγουμένως υπεύθυνος για τη χρηματοδότηση, τον έλεγχο, τη διαχείριση κινδύνων και τις λύσεις ψηφιακής κινητικότητας. Η καριέρα του περιλαμβάνει διάφορες διευθυντικές θέσεις στο Finance & Controlling, συμπεριλαμβανομένης της Mitsubishi Motors Corporation στην Ιαπωνία, η οποία ήταν τότε μέλος της DaimlerChrysler AG και της Mercedes-AMG GmbH. Το 2020, ο Stephan Unger ανέλαβε επιπλέον την ευθύνη για τον έλεγχο των επενδύσεων στον τομέα των υπηρεσιών ψηφιακής κινητικότητας.
Ο Martin Daum, σχολίασε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που καταφέραμε να κερδίσουμε τον Stephan Unger ως μέλος του ΔΣ για τη νέα μονάδα Daimler Truck Financial Services. Διαθέτει ευρεία διεθνή εμπειρία διοίκησης τόσο στον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών όσο και φορτηγών. Με μια εσωτερική μονάδα χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, θα έχουμε έναν ισχυρό συνεργάτη στο μέλλον, ο οποίος θα προσφέρει στους πελάτες μας ελκυστικά προϊόντα χρηματοδοτικής μίσθωσης, χρηματοδότησης και ασφάλισης και, ως εκ τούτου, συμπληρώνει βέλτιστα την παρουσία μας στην αγορά. Χαιρετίζουμε θερμά τον Stephan Unger και τη μελλοντική του ομάδα στην Daimler Trucks & Buses».
Το ΔΣ της Daimler Truck AG
Ο CEO της Daimler Truck, Martin Daum, ηγείται της εταιρείας με μια ομάδα Διοικητικού Συμβουλίου που έχει όλες τις προϋποθέσεις για να ευθυγραμμιστεί με μια μελλοντική ανεξάρτητη Daimler Truck AG. Η Karin Rådström είναι υπεύθυνη για τις περιοχές της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής και της μάρκας Mercedes-Benz Truck. Ο John O’Leary, ως CEO της Daimler Trucks North America, είναι υπεύθυνος για την περιοχή της Βόρειας Αμερικής και για τα εμπορικά σήματα Freightliner, Western Star και Thomas Built Buses. Ο Hartmut Schick, ως CEO της Daimler Trucks Asia, είναι υπεύθυνος για την περιοχή της Ασίας και τις μάρκες FUSO και BharatBenz. Ο Dr. Andreas Gorbach θα είναι επικεφαλής του Truck Technology Group στο μέλλον. Ο Stephan Unger θα είναι υπεύθυνος στο Διοικητικό Συμβούλιο για τη μελλοντική Daimler Truck Financial Services. Ο Jochen Götz είναι υπεύθυνος για τη χρηματοδότηση και τον έλεγχο. Ο Jürgen Hartwig είναι υπεύθυνος για το ανθρώπινο δυναμικό.