Η Volvo Cars ανέφερε πωλήσεις 78.970 αυτοκινήτων τον Μάρτιο 2024, αύξηση 25% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι και υψηλότερες παγκόσμιες πωλήσεις κατά τη διάρκεια ενός μόνο μήνα.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μικρό SUV της μάρκας, το EX30, συνέβαλε στην αύξηση πωλήσεων, καθώς και σε ισχυρές επιδόσεις πωλήσεων στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.
Η γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Volvo Cars, με αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, αυξήθηκε κατά 24% σε σύγκριση με πέρυσι, πωλήθηκαν 33.558 αυτοκίνητα, αποτελώντας το 42% του συνόλου των παγκόσμιων πωλήσεων αυτοκινήτων Volvo. Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούσαν το 23% των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν τον Μάρτιο.
Οι συνολικές πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2024 ανήλθαν σε 182.687 μονάδες παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση 12% σε σύγκριση με την ίδια περσινή περίοδο.
Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της Volvo Cars τον Μάρτιο του 2024 αυξήθηκαν 33% σε σύγκριση με τον περσινό, φτάνοντας τις 39.756 μονάδες. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην περιοχή, με 24.856 μονάδες, είχαν παρόμοιο ρυθμό ανάπτυξης 34%. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων αντιπροσώπευαν το 63% του συνόλου πωλήσεων στην Ευρώπη.
Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις αυτοκινήτων Volvo έφτασαν τις 15.315 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 50% σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2023. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 25% αντιπροσωπεύοντας το 24% των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν στις ΗΠΑ.
Οι πωλήσεις στην Κίνα έφτασαν τις 14.005 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 21% τοις εκατό σε σύγκριση με τον περσινό Μάρτιο. 1.039 ηλεκτρικά αυτοκίνητα πωλήθηκαν στην Κίνα τον ίδιο μήνα, σημειώνοντας μείωση 28% συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα του 2023.
Το Volvo XC60 παρέμεινε το μοντέλο με τις κορυφαίες πωλήσεις τον Μάρτιο, με 22.402 μονάδες (2023: 18.090), ακολουθούμενο από το XC40 με συνολικές πωλήσεις 20.557 μονάδων (2023: 20.556) και το XC90 με 10.822 μονάδες (2023: 9.828).
«Αυτοί οι αριθμοί αντανακλούν την ευρωστία της στρατηγικής μας και το εύρος των προϊόντων μας – τη διάθεση αμιγώς ηλεκτρικών, plug-in υβριδικών και ήπιων υβριδικών αυτοκινήτων στη σωστή αναλογία», δήλωσε ο Björn Annwall, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής και Αναπληρωτής CEO. «Είμαστε σε καλό δρόμο για την επίτευξη του ετήσιου στόχου που προβλέπει αύξηση τουλάχιστον 15% στις πωλήσεις μας, και στους ερχόμενους μήνες θα εστιάσουμε στην ανάπτυξη των πωλήσεων του EX30», συμπλήρωσε.